Opteron Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Spelar på WPX 2/4-limit som vanligt när jag ser AA dimpa ner i tredje position. Yes tänker man såklart när jag tanken plötligt vänder till: Nooooo! Connection lost.... inte mitt internet utan nåt tillfälligt på sidan, får tillbaka kontrollen preciiiis i tid för att se sista plutten av tidsindikatorn rinna bort och mina kort muckas. Ser efter mig att floppen trebettas och floppen komma: Q 4 4 turn 4 river x med massiv bettande av två motståndare som visar upp AQ resp KK. Har nån annan varit med om nåt lika riggat? Citera
Jimpman Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Japp... skottade på 2-4NL heads up. Fick 1010. synade en raise på 36$ av en hyperaggresiv spelare. flop 10,8,8. han betar 150$ jag førsøker gå all in men blir dissconnectad...Var riktigt førbannad då // Jimp Citera
Opteron Postad 22 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2006 äh, lär väl vara lika för alla och detta var första gången jag råkat ut för nåt liknande. De hade jätteproblem med en konstant och varierande tidsfördröjning fram till nån månad sen men nu verkar allt flyta på hur bra som helst (förutom denna lilla misstimade incident) Citera
Trollkarlen Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 JAg har varit med om en skön sak Jag lira 2 4 Sitter med $700 Fi har $650 typ Plockar upp KK höjer upp hans 10$ till 40$ får syn floppen kommer K 10 5 jag höjer $100 han går allin då plötsligt dör datorn och det blir svart strömmen gick. Fy fan va tung den va usch usch Ve och fasa tungt när det händer! Citera
DrRoland Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 äh, lär väl vara lika för alla och detta var första gången jag råkat ut för nåt liknande. De hade jätteproblem med en konstant och varierande tidsfördröjning fram till nån månad sen men nu verkar allt flyta på hur bra som helst (förutom denna lilla misstimade incident) Jag har spelat där i flera år och aldrig aldrig haft de problemen ni beskriver med disconnections eller tidsfördröjningar. Citera
Kornone Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 JAg har varit med om en skön sakJag lira 2 4 Sitter med $700 Fi har $650 typ Plockar upp KK höjer upp hans 10$ till 40$ får syn floppen kommer K 10 5 jag höjer $100 han går allin då plötsligt dör datorn och det blir svart strömmen gick. Fy fan va tung den va usch usch Ve och fasa tungt när det händer! Därför man har en laptop som klarar av sånna problem! Citera
devalanteriel Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Du menar att om man har en laptop så dör inte internetanslutningen för t.ex. samtliga som har någon form av modem? Citera
simon1583 Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Du menar att om man har en laptop så dör inte internetanslutningen för t.ex. samtliga som har någon form av modem? Han citerade när strömmen gick. Den bärbara datorn har troligtvis ett batteri. Citera
Ripperkof Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Naturligvis surfar man med laptop/fullt batteri & 3G-kort för att slippa denna typ av overkliga incidenter. Citera
psykologen Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Naturligvis surfar man med laptop/fullt batteri & 3G-kort för att slippa denna typ av overkliga incidenter. Hur fungera det. Är det lika reliabelt som en backuplina? Citera
Ripperkof Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Så länge du har 3g-täckning så är det ju helt stabilt, vilket du oftast har om du befinner dig på samma ställe när du spelar! Backuplina känner jag icke till. Citera
Dionysos Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 jag har en lika jävlig. fick 77 på bb. en raise och en re-raise pre jag synade. flop 773 jag - check FI1 - raise FI2 - re-raise jag - syn FI1 - syn turn J Jag - check FI1 - potbet FI2 - syn jag - disconnection vad fan gör man här? jag ringde och lackade ur på telias supprt... Citera
psykologen Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Så länge du har 3g-täckning så är det ju helt stabilt, vilket du oftast har om du befinner dig på samma ställe när du spelar! Backuplina känner jag icke till. Tänkte mig hemma. Jag har två bredbandslinor. En som backup. Ganska saftiga priser för korten. Vad kostar uppkopplingen? Citera
Ripperkof Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 995 för kortet. Tele2Comviq är billigast och tar 169:-/ mån, varav 1GB fri datatrafik ingår. Citera
Slow_fox Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 jag har en lika jävlig. fick 77 på bb. en raise och en re-raise pre jag synade. flop 773 jag - check FI1 - raise FI2 - re-raise jag - syn FI1 - syn turn J Jag - check FI1 - potbet FI2 - syn jag - disconnection vad fan gör man här? jag ringde och lackade ur på telias supprt... Vad sa Telia när du ringde dem? Eller var det telefon kö i 3h så att du tappade all illska i kön? Citera
DifRool Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 995 för kortet. Tele2Comviq är billigast och tar 169:-/ mån, varav 1GB fri datatrafik ingår. Hur Mycket är 1 GB? Jag själv sitter med ett 3G-kort från Vodafone numera Telenor för ca 700 i månaden/fri användning men har sneglat på samma erbjudande som dig, men jag vet inte om jag använder mer än 1 Gb i månaden. Hur ser man det? Eller hur mycket man använda internet för att komma fram till 1 Gb i månaden? Använder mest 3G-kortet som backup och på resor. Citera
Pluttur Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 precis efter jag tryckt på "register" knappen och bekräftat så lade mitt internet ned för kvällen.... Citera
Hap Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Satt med KJ i BB i en multiwaypott. Kanske 5 spelare med i potten, oraisad. Jag checkar och floppen kom: KKK SB minbettar, jag klickar på Call men inget händer. Jag trycker igen, inget händer. Plötsligt går mitt msn ned och jag ser hur den röda lampan på mitt DSL-modem börjar blinka. Jag hade djävligt ont i halsen hela dagen för att jag skrek så mycket. Jag kanske inte hade vunnit så mycket pengar, men det kändes så sjukt dåligt att se att man har fyrtal, men inte får spela handen. Citera
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Kanske nån borde ändra rubriken till; Allt om Miss-timade disconnects! Citera
TheEmbassy Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Floppade nöten med JJ igår i höjd pott när modemet började blinka. Stängde av och gick och la mig. Tror jag sparade mången krona..... Citera
FeelingThis Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 KKK88 på given i 5CD, en raise och en syn till mig. Klickar som en dåre, inget händer. Disconnect. Citera
sutare Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 En jävla kul sak hände mig... Efter en period med kalla kort så får jag AA, yes tänker jag och ska raisa upp det hela lite! Men då tar batterierna till musen slut, fyfan, springer runt som en idiot och letar efter batterier men hinner inte och blir folad, som grädde på toppen kommer floppen: AT5 och två spelar bettar friskt. Stängde då av datorn kvickt - ville inte se eländet. Citera
o_x_e_n Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 995 för kortet. Tele2Comviq är billigast och tar 169:-/ mån, varav 1GB fri datatrafik ingår. Hur Mycket är 1 GB? Jag själv sitter med ett 3G-kort från Vodafone numera Telenor för ca 700 i månaden/fri användning men har sneglat på samma erbjudande som dig, men jag vet inte om jag använder mer än 1 Gb i månaden. Hur ser man det? Eller hur mycket man använda internet för att komma fram till 1 Gb i månaden? Jag har samma och denna månad anänt 370mb och då har jag spelat och surfat varje dag minst 5 timmar. SÅ här i efterhand skulle man nog tagit det. Ps laddar man ner saker så är det en fördel ifs=) Citera
Jeg123 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Spelar PL, har AA, träffar set. På floppen bettar en kille pott, jag synar bara, på turnen gör han också det, jag försöker syna men är disconnected Citera
Recommended Posts