Gå till innehåll

Historiens mest miss-timade disconnect!


Opteron

Recommended Posts

995 för kortet. Tele2Comviq är billigast och tar 169:-/ mån, varav 1GB fri datatrafik ingår.

 

Hur Mycket är 1 GB?

 

Jag själv sitter med ett 3G-kort från Vodafone numera Telenor för ca 700 i månaden/fri användning men har sneglat på samma erbjudande som dig, men jag vet inte om jag använder mer än 1 Gb i månaden. Hur ser man det? Eller hur mycket man använda internet för att komma fram till 1 Gb i månaden?

 

 

Jag har samma och denna månad anänt 370mb och då har jag spelat och surfat varje dag minst 5 timmar. SÅ här i efterhand skulle man nog tagit det.

Ps laddar man ner saker så är det en fördel ifs=)

 

1gb är väl knappt nått?

 

 

till er som spelar genom 3g.. hur funkar det? är det mkt slöare än vanligt ADSL?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

995 för kortet. Tele2Comviq är billigast och tar 169:-/ mån, varav 1GB fri datatrafik ingår.

 

Hur Mycket är 1 GB?

 

Jag själv sitter med ett 3G-kort från Vodafone numera Telenor för ca 700 i månaden/fri användning men har sneglat på samma erbjudande som dig, men jag vet inte om jag använder mer än 1 Gb i månaden. Hur ser man det? Eller hur mycket man använda internet för att komma fram till 1 Gb i månaden?

 

 

Jag har samma och denna månad anänt 370mb och då har jag spelat och surfat varje dag minst 5 timmar. SÅ här i efterhand skulle man nog tagit det.

Ps laddar man ner saker så är det en fördel ifs=)

 

1gb är väl knappt nått?

 

 

till er som spelar genom 3g.. hur funkar det? är det mkt slöare än vanligt ADSL?

 

Min 3g telefon ligger på strax under 0.5mbit när jag använder den som modem, så det är ju som de billigaste adsl:en. Blir dock rätt dyrt, tror mitt kostar 10kr/mb, och har då vanligt abb via tre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 har ju annars ett trådlöst kort där man betalar 89:- i månaden, o då är det gratis efter kl 19. Innan det betalar man per mb man använder.

Så om du spelar nätter som många av oss gör så passar det utmärkt.

89:- i månaden för trådlöst "bredband" var du än befinner dig :)

Har ett sånt själv, o det funkar kanon på alla platser jag varit på, förutom på landsbygden i Dalarna:( Där mottagningen är dålig av icke nödvändigt förklarliga anledningar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...