Gå till innehåll

NLT - Trn, 19/12, SCOOP, Stars, post-game snack!

Recommended Posts

• Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jäklar vilken snygg rubrik! ;)

Själv ska jag käka middag och umgås med min sambo samtidigt som jag ska spela turneringen, tror hon uppskattar det här upplägget! :mrgreen:

- QoS

Postad

Själv ska jag käka middag och umgås med min sambo samtidigt som jag ska spela turneringen, tror hon uppskattar det här upplägget! :mrgreen:

- QoS

Tackar, själv tänkte jag se en av mina gamla favoritrullar Alive på tv4 samtidigt. Var väl säkert 4 år sen man såg den...

Postad

Filmtajm!

Jag blir så jävla less, lyckas aldrig träffa nått när jag har drag och när jag träffar blir man utdragen...

Samma sak som på Klubben igår med 14 spelare kvar, all in med JJ blir synad av 66 som träffar en 6:a på flop.

lycka till ni som ids spela...

Postad

- QoS

Tackar, själv tänkte jag se en av mina gamla favoritrullar Alive på tv4 samtidigt. Var väl säkert 4 år sen man såg den...

Men hallåååå, Det är den 19:e idag! :shock:

Postad

Nu ska jag sjunga en sång för dig, QoS.

I've been cryin' (boohoo)

'Cause I'm lonely (for you)

Smiles have all turned (to tears)

But tears won't wash away the fear

That you're never ever gonna return

To ease the fire that within me burns

It keeps me cryin', baby, for you,

Keeps me sighin', baby, for you

So, won't you hurry?

Come on, boy, see about me

(Come see about me)

See about your baby

(Come see about me)

(PS, Jag sitter vid bord 4)

Postad
har inte haft nåt vidare flyt ikväll... hittade AKs för fjärde gången och ställer in med lillstacken bestående av ca 1100... får syn av KJo...

En helt absurd syn i mina ögon - men då vissa spelare har flyt så har de.

Postad

Åkte ut rätt tidigt i turneringen. Min stack minskade kraftigt då jag fick triss i kungar med A K på hand, medan xx31x satt med en härlig kåk (555KK). Resten av stacken förlorades då jag gick all-in med AQ. Min all-in synades av K K, och jag tänkte: skiiiit. Floppen kom QQA, och ja tänkte: jaaaaaa. Turn och river kom K K, och jag tänkte: *@%¤* skiiiiiit.

Nä, nu ska jag skriva några inlägg i tråden om riggade siter ;)

Lycka till alla.

Postad

QoS kom in och startade hejja på Nusseman. Nusse fick genast AQ mot AA, potten därefter 99 mot något äss, A på floppen , och var ute.

Snälla QoS, hejja inte på oss andra moderatorer!

Postad

Jaha, då åkte man ut (30e) med AA mot A10o när man lyckades få in alla chips före floppen. Jag var short stacked mest hela tiden och tänkte dubbla, men då kommer det ju naturligtvis två 10:or på flop och turn.

Man borde vara luttrad vid det här laget, men det svider alltid så in i bomben.