Matteprof Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Lycka till alla!. Då tar vi resultatdiskussioner här... Citera
QoS Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Jäklar vilken snygg rubrik! Själv ska jag käka middag och umgås med min sambo samtidigt som jag ska spela turneringen, tror hon uppskattar det här upplägget! - QoS Citera
Matteprof Postad 19 December , 2004 Författare Rapport Postad 19 December , 2004 Jäklar vilken snygg rubrik! Själv ska jag käka middag och umgås med min sambo samtidigt som jag ska spela turneringen, tror hon uppskattar det här upplägget! - QoS Tackar, själv tänkte jag se en av mina gamla favoritrullar Alive på tv4 samtidigt. Var väl säkert 4 år sen man såg den... Citera
APC Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Kan tyvärr inte spela men undrar hur många anmälda ni blev? Var QoS kristallkula paj eller funkade den bra??? Citera
lfx Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 ja, matte, Alive är bra, synd bara att man inte har fyran. Ser på K-pasx istället Citera
Papa Kubo Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Kubokubo [observer]: ar qos fortfarande medvetslos?Mjonasson: svrt att avgra, men han spelar nog bttre n vanligt == troligtvis medvetsls. Citera
Matteprof Postad 19 December , 2004 Författare Rapport Postad 19 December , 2004 Filmtajm! Jag blir så jävla less, lyckas aldrig träffa nått när jag har drag och när jag träffar blir man utdragen... Samma sak som på Klubben igår med 14 spelare kvar, all in med JJ blir synad av 66 som träffar en 6:a på flop. lycka till ni som ids spela... Citera
martenmania Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Jäklar vilken snygg rubrik! Själv ska jag käka middag och umgås med min sambo samtidigt som jag ska spela turneringen, tror hon uppskattar det här upplägget! - QoS Tackar, själv tänkte jag se en av mina gamla favoritrullar Alive på tv4 samtidigt. Var väl säkert 4 år sen man såg den... Men hallåååå, Det är den 19:e idag! Citera
QoS Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Note to self: inte spela och äta samtidigt! Åkte på 51, få sitta och snacka skit istället. - QoS Citera
pokerpewe Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Note to self: inte spela och äta samtidigt! Åkte på 51, få sitta och snacka skit istället. - QoS As always ? Citera
Papa Kubo Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Nu ska jag sjunga en sång för dig, QoS. I've been cryin' (boohoo) 'Cause I'm lonely (for you) Smiles have all turned (to tears) But tears won't wash away the fear That you're never ever gonna return To ease the fire that within me burns It keeps me cryin', baby, for you, Keeps me sighin', baby, for you So, won't you hurry? Come on, boy, see about me (Come see about me) See about your baby (Come see about me) (PS, Jag sitter vid bord 4) Citera
Trolldeg Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 QQ vs AA å halva stacken var veck... Resten åkte in ganska snabbt därefter. Gl allihop Citera
quizz_kid Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 har inte haft nåt vidare flyt ikväll... hittade AKs för fjärde gången och ställer in med lillstacken bestående av ca 1100... får syn av KJo... flopp KT9... turn X... river Q... då man är ute... Citera
Papa Kubo Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 har inte haft nåt vidare flyt ikväll... hittade AKs för fjärde gången och ställer in med lillstacken bestående av ca 1100... får syn av KJo... En helt absurd syn i mina ögon - men då vissa spelare har flyt så har de. Citera
lfx Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 flyter på ganska bra för mig efter att ha slaskat bort 1/3 av stacken de 10 första händerna dubblade jag med AA och har fått bra händer sen dess... Citera
bAyes Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Åkte ut rätt tidigt i turneringen. Min stack minskade kraftigt då jag fick triss i kungar med A K på hand, medan xx31x satt med en härlig kåk (555KK). Resten av stacken förlorades då jag gick all-in med AQ. Min all-in synades av K K, och jag tänkte: skiiiit. Floppen kom QQA, och ja tänkte: jaaaaaa. Turn och river kom K K, och jag tänkte: *@%¤* skiiiiiit. Nä, nu ska jag skriva några inlägg i tråden om riggade siter Lycka till alla. Citera
smygelfh Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Härlig första försök i scoop... inte en enda spelbar hand på på drygt en timme... ett par limpade floppar och optimalt dåliga floppar på dem. Sedan blindad till h-e. Jaja, det var kul ändå... Citera
gdaily Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 QoS kom in och startade hejja på Nusseman. Nusse fick genast AQ mot AA, potten därefter 99 mot något äss, A på floppen , och var ute. Snälla QoS, hejja inte på oss andra moderatorer! Citera
QoS Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Det är talang, min visdom kan tydligen spridas via Internet! - QoS Citera
Nusseman Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Tack för hjälpen QoS EDIT: Jag hoppas du inte rullade dig på middagsbordet i glädjeruset Citera
gdaily Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Tack QoS, precis när jag skrev det så fick jag 77 mot KQs, och QoS använde all sin kraft... bara fem överkort på brädan till mitt par, och så var man ute. /Ola Citera
QoS Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Sjukt, hejade på Stackhunter och vips så var han ute! Jag är fan magisk! - QoS Citera
QoS Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Nusseman, det var nära med matrullningen... - QoS Citera
Clarre Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Jaha, då åkte man ut (30e) med AA mot A10o när man lyckades få in alla chips före floppen. Jag var short stacked mest hela tiden och tänkte dubbla, men då kommer det ju naturligtvis två 10:or på flop och turn. Man borde vara luttrad vid det här laget, men det svider alltid så in i bomben. Citera
Recommended Posts