jokern Postad 17 December , 2004 Rapport Share Postad 17 December , 2004 Okay, nu har jag setat här och tjuvläst trådar nog länge utan att skriva något själv, så jag tänkte att det här skulle bli passande att börja med Sitter och spelar FL 1/2$ som vanligt och råkar dra ut samma person med nötfärgen och kåk, väldigt tätt inpå varandra, vilket resulterar i humörsvängningar ala "everyone who thinks fredda is gay, type 1 now" osvosv.. Som tur är backar en svensk mig med att säga "in sweden we call u tomtefar" Årets skönaste kommentar Jaja, nu har jag iaf skrivit något, hoppas någon tyckte det var lite roligt iaf .. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 17 December , 2004 Rapport Share Postad 17 December , 2004 Jag blir nog hellre kallad bög än tomte när jag spelar poker. Dessutom kan man ju erbjuda en "oral tjänst från en slyna till en annan" eller nåt i chatten för att få igång stortilten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strixx Postad 18 December , 2004 Rapport Share Postad 18 December , 2004 Jag förstod det som om det var svensken som backade honom som skrev det om killen som trackade honom... Så jo förolämpningen var ju värre .. men riktad mot rätt person... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Postad 18 December , 2004 Rapport Share Postad 18 December , 2004 Nusseman, å andra sidan säger väl det faktum att han kallar dig tomte att han själv är en, eftersom han inte kan analysera ditt spel korrekt? Själv tror jag inte jag blir påverkad av förolämpningar. Möjligen påverkar det mig när någon jag anser är duktig säger att jag spelade en hand dåligt. Då framförallt live. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
worim Postad 18 December , 2004 Rapport Share Postad 18 December , 2004 lol...jo, det var ett trevligt bord =) men min karriär på den sidan är nog över redan...dags att jaga vidare på andra bonusar antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 19 December , 2004 Rapport Share Postad 19 December , 2004 Nusseman, å andra sidan säger väl det faktum att han kallar dig tomte att han själv är en, eftersom han inte kan analysera ditt spel korrekt? Själv tror jag inte jag blir påverkad av förolämpningar. Möjligen påverkar det mig när någon jag anser är duktig säger att jag spelade en hand dåligt. Då framförallt live. Håll dig undan från Phil Hellmuth i såna fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts