Gå till innehåll

SAJT: Betway.com


QoS

Recommended Posts

Gäst Betway

Hej!

 

Går det att sätta in pengar via ett vanligt swedbank-kort som man tar ut pengar med? Eller krävs det ett VISA-kort eller dylikt?

 

Jag vet inte riktigt vad du menar med ett vanligt Swedbank-kort men om det är ett vanligt bankomat-kort går det tyvärr inte. Ett VISA-kort går dock bra. Det går också alldeles utmärkt att ta ut pengar med samma kort som man har satt in pengar med.

 

Går det att ta ut pengar på liknande sätt?

 

Jag är lite osäker på vad du menar med "liknande sätt". Man kan alltid ta ut pengar om man använder samma konto eller kort som man har satt in pengar med.

 

Bonusen är intressant. Lite övergripande - man ska spela in ett visst antal poäng på t.ex. poker för att ta del av den? Någon bonuskod?

 

Pokerbonusen clearas genom inspelande av bonuspoäng eller lojalitetspoäng som det också kallas. Detta kan man göra i etapper, man behöver alltså inte spela ihop till hela bonusen på en gång. Du kan läsa mer om bonusen på http://www.betway.com, klicka dig vidare till "poker".

 

MVH

Jacob

Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gokväll Betway

 

tänkte komma med lite befogad kritik

 

När man gör stora förflyttningar byter leverantör av finansiella tjänster så är det väldigt bra om man informerar sina kunder INNAN dessa börjar genomföras, som nämns ovan här så har det tagit ett bra tag innan uttag hamnat rätt ( framme nu så ok ) lite irriterande är att jag var tvungen att registera mitt Visakort en gång till för att sätta in stålar , allt var borta och jag är alltså "tvingad" att sprida mitt kortnr på ytterligare ett ställe vilket inte gillas alls.

på utbetaln så står det "Gnuf" -har ni gått samman med dem eller vad har ni för connections?

 

Som sagt, fila på informationsbiten så man slipper fundera- uppgraderingar omorganiseringar måste alla göra för eller senare men bra om man vet det innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway

Hejsan!

 

När man gör stora förflyttningar byter leverantör av finansiella tjänster så är det väldigt bra om man informerar sina kunder INNAN dessa börjar genomföras, som nämns ovan här så har det tagit ett bra tag innan uttag hamnat rätt ( framme nu så ok ) lite irriterande är att jag var tvungen att registera mitt Visakort en gång till för att sätta in stålar , allt var borta och jag är alltså "tvingad" att sprida mitt kortnr på ytterligare ett ställe vilket inte gillas alls.

 

Jag förstår din frustration. Den här omläggningen skulle egentligen innebära minimala problem för kunderna. Vi räknade givetvis med en och annan bugg i systemet och jag kan bara beklaga att det har drabbat dig på det här viset. Det vi har kunnat se är att utbetalningar har tagit lite längre tid eftersom det nya systmet går via Malta och inte Gibraltar. Det är alltså en ny avdelning som handhar transaktionerna. Transaktionstiderna kommer dock att vara återställda efter onsdag.

 

Visa saker, som till exempel omregistrering av betalningsmetoder för vissa kunder, har med lagtekniska bitar att göra eftersom vi nu lyder under Maltesisk lag och inte Gibralteriansk.

 

Vi ber om ursäkt för de problem som kan uppkomma men jag vill understryka att 99,9% av den här överflyttningen har gått som smort så inga kundkonton har någonsin varit i farozonen.

Vi ber om överseende under den kommande veckan.

 

på utbetaln så står det "Gnuf" -har ni gått samman med dem eller vad har ni för connections?

 

Gnuf och Betway har alltid ingått i samma koncern, Carmen Media Ltd, och det är våra system som skall sammanfogas nu.

 

Som sagt, fila på informationsbiten så man slipper fundera- uppgraderingar omorganiseringar måste alla göra för eller senare men bra om man vet det innan.

 

Absolut! Jag ska kolla om vi inte kan göra ett utskick eller åtminstone uppdatera informationen på hemsidan.

 

MVH

Jakob

Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway

Hejsan - för tillfället fungerar det inte att överföra till pokerkontot pga uppdatering i backoffice systemet - förmodligen bör detta vara löst senare i eftermiddag :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Hittar ingen information om vad som gäller för att få en bonus/lojalitetspoäng och därmed är det också omöjligt att avgöra om bonusen är värd att spela eller ej. Kan någon förklara hur det ligger till då denna information inte går att hitta på deras hemsida.

 

Hej,

 

Informationen finns på hemsidan under "Poker" - "Erbjudanden".

 

För tillfället är länkarna:

 

Hur du tjänar bonuspoäng:

http://betway.com/se/poker/bonus-points

 

Bonus5000:

http://betway.com/se/poker/poker-bonus

 

Lojalitetsprogrammet:

http://betway.com/se/poker/poker-loyalty-program

 

 

Mvh,

 

Betway

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Informationen finns på hemsidan under "Poker" - "Erbjudanden".

 

För tillfället är länkarna:

 

Hur du tjänar bonuspoäng:

http://betway.com/se/poker/bonus-points

 

Bonus5000:

http://betway.com/se/poker/poker-bonus

 

Lojalitetsprogrammet:

http://betway.com/se/poker/poker-loyalty-program

 

 

Mvh,

 

Betway

 

 

För en spelare som spelar 0,25/0,50 betyder det alltså att bonusen är ca en 16x-bonus och därmed totalt ointressant. Kan ni inte fixa en mindre, men mer intressant bonus för folk som inte sitter med 10000-tals dollar i bankrulle?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Undar om det är några andra som har problem med poker tracker 2 till betway just nu.

Mitt har slutat att fungera i snart tre veckor nu och jag har inte ändrat någon inställning eller nått..

 

Kanske dags att ändra nån inställning om det inte fungerat på 3 veckor då :-)

 

Skämt åsido. Vad är det som inte fungerar? Importen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja alla!

 

Ville bara checka mer er som spelar på betway, om ni har haft problem med uttagen från sidan.

 

för 10-14 dagar sedan gjorde jag 3 st uttag, (2 max, ett som ligger under)

 

Sen brukar det ta ungefär 1 vecka innan pengarna kommer in till mitt bankkonto, iaf har det varit så tidigare med 4 tidigare uttagen från sidan som hade funkat problemfritt.

 

Så nu loggar jag in på min nätbank efter en vecka, och jag ser att allt inte kommit in än, och att det fattas ett uttag.

 

Jag mailar till deras support och får svar först efter 2 dagar, svarar direkt, och nästa svar kommer inte förrän dagen efter, och dom säger att deras backoffice visar att dessa 3 uttagen är insatta hos min bank (så jag dubbelkollar här, nada still only 2 st)

Och supporten tyckte att jag skulle kolla med min bank om felet låg hos dem, vilket jag kommer att göra imorgon.

 

Inget ont mot Betway (inte ska dom bluffa mig :-D ) dock, men här någonstans har det skett ett misstag, och jag undrar om sånt liknade har hänt er?

 

Sen tycker jag det som e dåligt med betway är supporten, hur fan kan man vara så (jävla) långsam särskilt när det handlar om en massa pengar. Jag spelar på 3 olika sidor utöver betway och jag får alltid svar på mina mails inom 15 min oavsett tiden på dygnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja alla!

 

Ville bara checka mer er som spelar på betway, om ni har haft problem med uttagen från sidan.

 

för 10-14 dagar sedan gjorde jag 3 st uttag, (2 max, ett som ligger under)

 

Sen brukar det ta ungefär 1 vecka innan pengarna kommer in till mitt bankkonto, iaf har det varit så tidigare med 4 tidigare uttagen från sidan som hade funkat problemfritt.

 

Så nu loggar jag in på min nätbank efter en vecka, och jag ser att allt inte kommit in än, och att det fattas ett uttag.

 

Jag mailar till deras support och får svar först efter 2 dagar, svarar direkt, och nästa svar kommer inte förrän dagen efter, och dom säger att deras backoffice visar att dessa 3 uttagen är insatta hos min bank (så jag dubbelkollar här, nada still only 2 st)

Och supporten tyckte att jag skulle kolla med min bank om felet låg hos dem, vilket jag kommer att göra imorgon.

 

Inget ont mot Betway (inte ska dom bluffa mig :-D ) dock, men här någonstans har det skett ett misstag, och jag undrar om sånt liknade har hänt er?

 

Sen tycker jag det som e dåligt med betway är supporten, hur fan kan man vara så (jävla) långsam särskilt när det handlar om en massa pengar. Jag spelar på 3 olika sidor utöver betway och jag får alltid svar på mina mails inom 15 min oavsett tiden på dygnet.

 

Inget av detta stämmer med mina erfarenheter av Betway :S. Supporten har altid svarat inom max två timmar så när som på en gång. I ditt fall är det kanske så att de kollar upp infon om ditt uttag osv. och supporten kan ju inte påverka hur snabbt de andra instanserna på företaget jobbar? Uttagen har gått snabbt och smidigt varje gång likväl (har dock aldrig tagit ut direkt till bankkonto så kan inte yttra mig på just den punkten).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja alla!

 

Ville bara checka mer er som spelar på betway, om ni har haft problem med uttagen från sidan.

 

för 10-14 dagar sedan gjorde jag 3 st uttag, (2 max, ett som ligger under)

 

Sen brukar det ta ungefär 1 vecka innan pengarna kommer in till mitt bankkonto, iaf har det varit så tidigare med 4 tidigare uttagen från sidan som hade funkat problemfritt.

 

Så nu loggar jag in på min nätbank efter en vecka, och jag ser att allt inte kommit in än, och att det fattas ett uttag.

 

Jag mailar till deras support och får svar först efter 2 dagar, svarar direkt, och nästa svar kommer inte förrän dagen efter, och dom säger att deras backoffice visar att dessa 3 uttagen är insatta hos min bank (så jag dubbelkollar här, nada still only 2 st)

Och supporten tyckte att jag skulle kolla med min bank om felet låg hos dem, vilket jag kommer att göra imorgon.

 

Inget ont mot Betway (inte ska dom bluffa mig :-D ) dock, men här någonstans har det skett ett misstag, och jag undrar om sånt liknade har hänt er?

 

Sen tycker jag det som e dåligt med betway är supporten, hur fan kan man vara så (jävla) långsam särskilt när det handlar om en massa pengar. Jag spelar på 3 olika sidor utöver betway och jag får alltid svar på mina mails inom 15 min oavsett tiden på dygnet.

 

 

 

Hej,

 

Om det är problem med ditt uttag skall vi naturligtvis undersöka det närmare.

Vad som kan hjälpa undersökningen är om du i ditt email inkluderar din bankinformation (IBAN, kontonummer etc.) och även ett screen shot från din bankkonto-historik.

 

Precis som du skriver har vi väldigt långa svarstider just nu. Vi har tekniska problem med ett av våra system som bidrar till detta. Vi garanterar att vi gör vårt bästa för att lösa detta så snart som möjligt och vill framhäva att vår målsättning är att ge våra spelare bra och snabb service.

 

Tack för visad förståelse!

 

Mvh,

 

Betway

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

"Ingen annan som har problem med PT2 och betway?"

 

Satte in (Betway) via internetbank* 30/9, efter många mail fram & tillbaka skriver supporten

den 9:e September att de ska kontakta finansavdelningen och återkomma så snart

som möjligt.

 

Det är den 15:e idag, inget svar från finansavdelningen och inga pengar insatta.

 

*Neteller, 10$ för att ta ut, om jag inte fattat fel, är trist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver handhistorik från mitt spel på Betway, den senaste månaden. Gör antagligen något fel. Allt jag får hem är en *txt-fil, som jag inte kan importera i PT2. Måste man konvertera på något sätt, eller är det som på bla SvS där handhistoriken hamnar rätt ner på datorn utan att man behöver hämta. Isf, var ligger den mappen?

 

Pls, kan någon hjälpa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska autoimportera från gamehistory.dat som ligger i betwaymappen, behövs en patch från pokertrackers hemsida har jag för mig, leta upp den där!

 

BTW: Någon som vet om man kan ställa default-storleken på "normal wiev" borden så att man slipper ändra storleken varenda gång man startar upp borden?

 

EDIT: Såg att du redan hade letat, men den skall finnas där någonstans :P!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BTW: Någon som vet om man kan ställa default-storleken på "normal wiev" borden så att man slipper ändra storleken varenda gång man startar upp borden?

 

 

Hej,

 

När du är inne på ett bord går du in på Menu > Change table size. Här väljer du först "Default mode". Välj sedan någon av bordstyperna.

Nästa gång du går in på ett bord visas den valda bordstypen och du behöver inte ändra på nytt.

 

/Betway

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

När du är inne på ett bord går du in på Menu > Change table size. Här väljer du först "Default mode". Välj sedan någon av bordstyperna.

Nästa gång du går in på ett bord visas den valda bordstypen och du behöver inte ändra på nytt.

 

/Betway

 

Jag uttryckte nog mig lite oklart. Jag vet hur man ändrar bordstyp mellan large, normal och mini, men jag vill helst spela med "normal view" men skulle gärna vilja att fönstret i "normal view" var lite mindre när jag fick upp borden så att jag slipper förminska dem manuellt (tycker att layouten är mycket skönare med normal view än med mini view). Går detta att göra i någon configfil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...