krakov Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 karkov: jag vet inte riktigt hur många man kan spela men jag har lirat 6 st och de går nog att lira fler än så! Tack för svaret! Någon som har svar på mina andra två frågor? Citera
al_bandy Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Rätta mig gärna om jag har fel! Är det samma villkor på sign-up bonusen som det är på reloaden? Som sagt... 1428 Summit points för $100 Välkomst 1500 Summit points för $150 PF bonus ============== 2928 SP för $250 Det är ingen reload. Det är en dubbel sign up Citera
gdaily Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Jag provade att stacka först 50-bonusen och sedan 100-bonusen - det går bra (har inte clearat den första så jag vet dock inte). Citera
gdaily Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Det verkar som att alla tre av dessa bonusar är stackbara, för totalt 300 i bonus Citera
gdaily Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Om inte jag tänker fel ger den här bonusen 80% återbäring på raken för turneringsspel! 8 poäng per rakad dollar, dvs när du betalt 187.50 i turneringsrake får du tillbaks 150 Citera
majon96 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Vad är reglerna för en summit point? Går det att cleara denna på vilken nivå som helst? Citera
Janoh Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Hur stackar jag dom? Sätter in flera gånger? Vilka koder? Citera
penix Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hur stackar jag dom? Sätter in flera gånger? Vilka koder? Det är jag också intresserad av att veta. Citera
gdaily Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Du matar in forumets koder som finns tre gånger (en gång per kod) Citera
gdaily Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hur stackar jag dom? Sätter in flera gånger? Vilka koder? Hur svårt är det att läsa första inlägget i tråden? Citera
Joey Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Om inte jag tänker fel ger den här bonusen 80% återbäring på raken för turneringsspel! 8 poäng per rakad dollar, dvs när du betalt 187.50 i turneringsrake får du tillbaks 150 Har vi fått nån klarthet i om det här verkligen stämmer? Eller är det bara raken som räknas, dvs en $10-1 s'n'g ger 8 poäng? Om det är som gdaily antar ovan så är det ju sjukt värde i bonusen för turneringsspelare. Citera
gdaily Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Det är bara arken som räknas, dvs för en 10+1 får du åtta poäng = 80% rakeback på den där dollarn du betalar i avgift. Bra värde för turneringsspelare, ja. Citera
majon96 Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Står att erbjudandet gäller till den 14:e Okt, men hur lång tid har man på sig att cleara bonusarna?? Dessutom undrar jag hur mycket man behöver sätta in, är det en 100%-bonus? Citera
al_bandy Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Står att erbjudandet gäller till den 14:e Okt, men hur lång tid har man på sig att cleara bonusarna?? Dessutom undrar jag hur mycket man behöver sätta in, är det en 100%-bonus? Måste clearas innan 28/10. Räcker med en första insättning för välkomstbonusen. Citera
MajkTheBike Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Sjukt seg bouns. Finns mycket, mycket bättre! Citera
gdaily Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Sjukt seg bouns. Finns mycket, mycket bättre! Inte bättre för tävlingsspelare Citera
martenmania Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Betalas dessa bonusar ut i klumpsumma eller efter hand? Citera
penix Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Den första bonusen (sing upen) betalas ut efter hand, så jag antar att de övriga gör det också. Citera
al_bandy Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Betalas dessa bonusar ut i klumpsumma eller efter hand? SweCash-bonusarna betalas som klumpsumma till skillnad från välkomstbonusen Citera
Joey Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Dåligt att man inte kan välja att cleara swecash-bonusen innan man clearar välkomstbonusen (eller så skulle jag vilja hoppa över välkomstbonusen helt och hållet). Jag är inte alls säker på att jag hinner cleara båda innan 28 oktober. Nån som har en lösning? Citera
Kenny_Roger Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Jahapp, jag matade in den här koden innan jag läste att man måste registrera sig via PF. Har ändå clearat den och fått min bonus men kan jag räkna med att den försvinner när det uppdagas att jag inte registrerade mig via PF? Vore lite klantigt av mig isåfall men samtidigt borde de kunna komma på detta tidigare (genom att inte tillåta mig skriva in koden eller liknande). Citera
al_bandy Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Dåligt att man inte kan välja att cleara swecash-bonusen innan man clearar välkomstbonusen (eller så skulle jag vilja hoppa över välkomstbonusen helt och hållet). Jag är inte alls säker på att jag hinner cleara båda innan 28 oktober. Nån som har en lösning? Du kan ju alltid maila supporten och be dem radera välkomstbonusen från kön. Har funkat på andra sajter... Citera
Joey Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Dåligt att man inte kan välja att cleara swecash-bonusen innan man clearar välkomstbonusen (eller så skulle jag vilja hoppa över välkomstbonusen helt och hållet). Jag är inte alls säker på att jag hinner cleara båda innan 28 oktober. Nån som har en lösning? Du kan ju alltid maila supporten och be dem radera välkomstbonusen från kön. Har funkat på andra sajter... Tack för tipset, ska genast prova det. Är ingen van bonushora direkt, men den här bonusen tyckte jag verkade rätt enkel (om det inte vore för den där välkomstbonusen då). Citera
al_bandy Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Finns en "reload" just nu också som pågår till 31 aug. Bonuskod: 150AG Bonusbelopp: $150 Ingen insättning behövs, bara knappa in bonuskoden i bonusfönstret. Villkor: 14.28 SP för varje $1 (samma villkor som välkomstbonusen). Betalas ut varje gång du lämnar bord. Giltighetstid: 30 dagar Citera
Joey Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Dåligt att man inte kan välja att cleara swecash-bonusen innan man clearar välkomstbonusen (eller så skulle jag vilja hoppa över välkomstbonusen helt och hållet). Jag är inte alls säker på att jag hinner cleara båda innan 28 oktober. Nån som har en lösning? Du kan ju alltid maila supporten och be dem radera välkomstbonusen från kön. Har funkat på andra sajter... Tack för tipset, ska genast prova det. Är ingen van bonushora direkt, men den här bonusen tyckte jag verkade rätt enkel (om det inte vore för den där välkomstbonusen då). Dear Player, Thank you for your inquiry. We apologize for the inconvenience. However, we are unable to cancel your welcome bonus. Fortunately, you may still earn your "5WECA5H150" bonus after your current welcome bonus either expires or is earned in full. In order to review the status of all of your bonuses, please click the Bonus button on the lobby or click View Bonus Account from the My Account page. Please click on the link below to read the Terms and Conditions for Bonuses and Promotions: http://www.everestpoker.com/policies/bonus.html Så nu vet vi det... Citera
Recommended Posts