Gå till innehåll

EverestPoker.com - Bonus upp till $150

Recommended Posts

Postad
karkov: jag vet inte riktigt hur många man kan spela men jag har lirat 6 st och de går nog att lira fler än så!

Tack för svaret!

Någon som har svar på mina andra två frågor?

• Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Rätta mig gärna om jag har fel! Är det samma villkor på sign-up bonusen som det är på reloaden?

Som sagt...

1428 Summit points för $100 Välkomst

1500 Summit points för $150 PF bonus

==============

2928 SP för $250

Det är ingen reload. Det är en dubbel sign up

Postad

Om inte jag tänker fel ger den här bonusen 80% återbäring på raken för turneringsspel!

8 poäng per rakad dollar, dvs när du betalt 187.50 i turneringsrake får du tillbaks 150

Postad
Om inte jag tänker fel ger den här bonusen 80% återbäring på raken för turneringsspel!

8 poäng per rakad dollar, dvs när du betalt 187.50 i turneringsrake får du tillbaks 150

Har vi fått nån klarthet i om det här verkligen stämmer? Eller är det bara raken som räknas, dvs en $10-1 s'n'g ger 8 poäng? Om det är som gdaily antar ovan så är det ju sjukt värde i bonusen för turneringsspelare.

Postad
Står att erbjudandet gäller till den 14:e Okt, men hur lång tid har man på sig att cleara bonusarna??

Dessutom undrar jag hur mycket man behöver sätta in, är det en 100%-bonus?

Måste clearas innan 28/10.

Räcker med en första insättning för välkomstbonusen.

• 2 weeks later...
Postad

Dåligt att man inte kan välja att cleara swecash-bonusen innan man clearar välkomstbonusen (eller så skulle jag vilja hoppa över välkomstbonusen helt och hållet). Jag är inte alls säker på att jag hinner cleara båda innan 28 oktober. Nån som har en lösning?

Postad

Jahapp, jag matade in den här koden innan jag läste att man måste registrera sig via PF. Har ändå clearat den och fått min bonus men kan jag räkna med att den försvinner när det uppdagas att jag inte registrerade mig via PF? Vore lite klantigt av mig isåfall men samtidigt borde de kunna komma på detta tidigare (genom att inte tillåta mig skriva in koden eller liknande).

Postad
Dåligt att man inte kan välja att cleara swecash-bonusen innan man clearar välkomstbonusen (eller så skulle jag vilja hoppa över välkomstbonusen helt och hållet). Jag är inte alls säker på att jag hinner cleara båda innan 28 oktober. Nån som har en lösning?

Du kan ju alltid maila supporten och be dem radera välkomstbonusen från kön. Har funkat på andra sajter...

Postad

Du kan ju alltid maila supporten och be dem radera välkomstbonusen från kön. Har funkat på andra sajter...

Tack för tipset, ska genast prova det. Är ingen van bonushora direkt, men den här bonusen tyckte jag verkade rätt enkel (om det inte vore för den där välkomstbonusen då).

Postad

Finns en "reload" just nu också som pågår till 31 aug.

Bonuskod: 150AG

Bonusbelopp: $150

Ingen insättning behövs, bara knappa in bonuskoden i bonusfönstret.

Villkor: 14.28 SP för varje $1 (samma villkor som välkomstbonusen).

Betalas ut varje gång du lämnar bord.

Giltighetstid: 30 dagar

Postad

Tack för tipset, ska genast prova det. Är ingen van bonushora direkt, men den här bonusen tyckte jag verkade rätt enkel (om det inte vore för den där välkomstbonusen då).

Dear Player,

Thank you for your inquiry. We apologize for the inconvenience.

However, we are unable to cancel your welcome bonus. Fortunately, you

may still earn your "5WECA5H150" bonus after your current welcome

bonus either expires or is earned in full.

In order to review the status of all of your bonuses, please click the

Bonus button on the lobby or click View Bonus Account from the My

Account page.

Please click on the link below to read the Terms and Conditions for

Bonuses and Promotions:

http://www.everestpoker.com/policies/bonus.html

Så nu vet vi det...