gdaily Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 PM:a PartyPoker här med din fråga, så får du i alla fall prata med någon som lyssnar och inte skickar standard godag-yxskaftsvar... Citera
PartyPoker Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Men svaret på din fråga är: support@partypoker.com Fast självklart finns jag till hands för att hjälpa dig Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
baller Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Allt beror på vilken typ av frågor du har... ju svårare desto bättre att använda Mr. Partypoker här Citera
illerrre Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2006 nä, men jag tänkte meddela att jag förmodligen kommer använda partypoker från schweiz. Det kan jag väl inte göra till mr partypoker, eller? Citera
PartyPoker Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Nej, det bästa är att du skickar det till den "vanliga" supporten då. Så att de kan sätta en flagga på ditt konto. Otroligt trevlig initiativ av dig! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts