Gå till innehåll

Dustinz dagbok. NL200 Prima.


Dustinz

Recommended Posts

Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz :) Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar :S Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^

 

hehe, jo ibland funkar spelet...men lika ofta e d nog jag som e fisken vid borden så du kan lugnt stanna när jag sätter mig. Tiltsession igår -$700 på 4 timmar, bläää illa illa :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz :) Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar :S Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^

 

hehe, jo ibland funkar spelet...men lika ofta e d nog jag som e fisken vid borden så du kan lugnt stanna när jag sätter mig. Tiltsession igår -$700 på 4 timmar, bläää illa illa :P

 

Fyfan :P Mjo igår gick inge vidare för mig heller... Mötte en riktig maniac som tyvärr lyckades få lite bättre hand än mig flera gånger :/ jobbade trots det tillbaka och slutade -$40 typ så jag e nöjd :)

 

Körde nyss en 2.5h session oxå, +$600 så nu e man galet nöjd :D

 

Nåra här som ska lira $125k GTD ikväll eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- NoInterrupt sitting in seat 1 with $114.97

- Dustinz sitting in seat 2 with $96.00 [Dealer]

- gunjan sitting in seat 3 with $136.91

- toledo_brent sitting in seat 4 with $183.99

- Dj_Dragon sitting in seat 5 with $98.50

- Masses sitting in seat 6 with $241.19 [sitting out]

 

gunjan posted the small blind - $0.50

toledo_brent posted the big blind - $1.00

** Dealing card to Dustinz: 8 of Diamonds, 8 of Spades

Dj_Dragon folded

NoInterrupt raised - $4.00

Dustinz called - $4.00

gunjan folded

toledo_brent folded

 

** Dealing the flop: Jack of Clubs, 5 of Clubs, 7 of Hearts

NoInterrupt bet - $9.05

Dustinz called - $9.05

 

** Dealing the turn: 4 of Clubs

NoInterrupt bet - $26.25

Dustinz called - $26.25

 

** Dealing the river: Queen of Spades

NoInterrupt went all-in - $75.67

Dustinz went all-in - $56.70

NoInterrupt shows: 10 of Diamonds, 9 of Diamonds

Dustinz shows: 8 of Diamonds, 8 of Spades

Dustinz wins $191.50 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz :) Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar :S Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^

 

hehe, jo ibland funkar spelet...men lika ofta e d nog jag som e fisken vid borden så du kan lugnt stanna när jag sätter mig. Tiltsession igår -$700 på 4 timmar, bläää illa illa :P

 

Fyfan :P Mjo igår gick inge vidare för mig heller... Mötte en riktig maniac som tyvärr lyckades få lite bättre hand än mig flera gånger :/ jobbade trots det tillbaka och slutade -$40 typ så jag e nöjd :)

 

Körde nyss en 2.5h session oxå, +$600 så nu e man galet nöjd :D

 

Nåra här som ska lira $125k GTD ikväll eller?

 

Jaså du är också en liten prima grinder, jag måste ju spinna vidare nu när man är i form :), vilken tid är dom fina turrarna ikväll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz :) Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar :S Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^

 

hehe, jo ibland funkar spelet...men lika ofta e d nog jag som e fisken vid borden så du kan lugnt stanna när jag sätter mig. Tiltsession igår -$700 på 4 timmar, bläää illa illa :P

 

Fyfan :P Mjo igår gick inge vidare för mig heller... Mötte en riktig maniac som tyvärr lyckades få lite bättre hand än mig flera gånger :/ jobbade trots det tillbaka och slutade -$40 typ så jag e nöjd :)

 

Körde nyss en 2.5h session oxå, +$600 så nu e man galet nöjd :D

 

Nåra här som ska lira $125k GTD ikväll eller?

 

Jaså du är också en liten prima grinder, jag måste ju spinna vidare nu när man är i form :), vilken tid är dom fina turrarna ikväll?

 

$125k GTD börjar 21.30 tror jag, sen vet jag inget om dom andra siterna men så ligger det till på prima iaf :)

 

Vad nickar du på prima då? Lirar du NL100?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är trevligt att ni ska spela turneringar och att ni tittar förbi eftersom ni verkar spela NL100 hela bunten, men vänligen sluta spamma sönder min dagbok med frågor till varandra, det finns andra trådar till sånt.

 

Haha kom o tänka på det för en stund sen ;P Kanske ska fråga om jag kan få använda din dagbok som min dagbok! :D

 

Nej men skämt o sido så självklart ska jag sluta spamma, ledsen för det :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är trevligt att ni ska spela turneringar och att ni tittar förbi eftersom ni verkar spela NL100 hela bunten, men vänligen sluta spamma sönder min dagbok med frågor till varandra, det finns andra trådar till sånt.

 

Haha kom o tänka på det för en stund sen ;P Kanske ska fråga om jag kan få använda din dagbok som min dagbok! :D

 

Nej men skämt o sido så självklart ska jag sluta spamma, ledsen för det :/

 

Lunch, var bara orolig för att det skulle bli mer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asso jag har svårt att accepetera dessa förlustdagar.. kanske plussar 3-4 dagar och sedan när jag backar såhär en dag så tror jag direkt att det beror på att jag har spelat otroligt dåligt.. visst tiltar man en bit men jag kan säga med handen på hjärtat att jag spelade rätt bra idag, prima ville dock annat :(

 

edit, blev iaf 150 i bananer för besväret ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev äckligt mkt spel idag, jag började med en morgonsession, back 400, backar lite mer på eftermiddagen, 600 ner...vänder upp till bara 400 back, sedan ner igen. Sedan kommer nattrushen, upp till -100 på 1 timma, sedan vänder det igen, ner 450. Till slut blev det i alla fall -$60 vilket jag är relativt nöjd med med tanke på dagens swings! ;D

 

 

Raked hands/D: 1700

Raked hands/2V: 7100/14000

Vinst idag: $60

14dagarsvinst: $945

Månadsvinst: $1725

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du spelar ju 6 bord på tider då folk spelar som tomtenissar så svänga kommer d göra..

 

Jo jag vet, men det skulle vara kul om det kunde svänga uppåt lite också... :P

 

 

Breakeven över mina senaste 10k händer på NL100, tråkigt! Ligger förvisso på 4 ptbb/100 ändå sedan jag gick upp, så man borde väl inte klaga kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu går grafen åt rätt håll i alla fall, har haft några speedbumps här o där, men jag räknar inte med nått annat. :P

 

nl100pfoh6.th.gif

(sedan jag började på NL100)

 

Snyggt jobbat... Är du hårdare postflop nu?

 

Kurvan pekar ju åt det bättre hållet iallafall, vilket är bra... Variansen får man ju räkna med, så lite upp och mer upp som det ser ut nu är ju mycket bra! Kämpa vidare...

 

Kommer du på fredag till klubben eller till månadsturneringen på lördag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...