ribberfors Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^ hehe, jo ibland funkar spelet...men lika ofta e d nog jag som e fisken vid borden så du kan lugnt stanna när jag sätter mig. Tiltsession igår -$700 på 4 timmar, bläää illa illa Citera
Thorn- Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^ hehe, jo ibland funkar spelet...men lika ofta e d nog jag som e fisken vid borden så du kan lugnt stanna när jag sätter mig. Tiltsession igår -$700 på 4 timmar, bläää illa illa Fyfan Mjo igår gick inge vidare för mig heller... Mötte en riktig maniac som tyvärr lyckades få lite bättre hand än mig flera gånger jobbade trots det tillbaka och slutade -$40 typ så jag e nöjd Körde nyss en 2.5h session oxå, +$600 så nu e man galet nöjd Nåra här som ska lira $125k GTD ikväll eller? Citera
Dustinz Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 - NoInterrupt sitting in seat 1 with $114.97 - Dustinz sitting in seat 2 with $96.00 [Dealer] - gunjan sitting in seat 3 with $136.91 - toledo_brent sitting in seat 4 with $183.99 - Dj_Dragon sitting in seat 5 with $98.50 - Masses sitting in seat 6 with $241.19 [sitting out] gunjan posted the small blind - $0.50 toledo_brent posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to Dustinz: , Dj_Dragon folded NoInterrupt raised - $4.00 Dustinz called - $4.00 gunjan folded toledo_brent folded ** Dealing the flop: , , NoInterrupt bet - $9.05 Dustinz called - $9.05 ** Dealing the turn: NoInterrupt bet - $26.25 Dustinz called - $26.25 ** Dealing the river: NoInterrupt went all-in - $75.67 Dustinz went all-in - $56.70 NoInterrupt shows: , Dustinz shows: , Dustinz wins $191.50 from the main pot Citera
chrille87 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^ hehe, jo ibland funkar spelet...men lika ofta e d nog jag som e fisken vid borden så du kan lugnt stanna när jag sätter mig. Tiltsession igår -$700 på 4 timmar, bläää illa illa Fyfan Mjo igår gick inge vidare för mig heller... Mötte en riktig maniac som tyvärr lyckades få lite bättre hand än mig flera gånger jobbade trots det tillbaka och slutade -$40 typ så jag e nöjd Körde nyss en 2.5h session oxå, +$600 så nu e man galet nöjd Nåra här som ska lira $125k GTD ikväll eller? Jaså du är också en liten prima grinder, jag måste ju spinna vidare nu när man är i form , vilken tid är dom fina turrarna ikväll? Citera
Thorn- Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^ hehe, jo ibland funkar spelet...men lika ofta e d nog jag som e fisken vid borden så du kan lugnt stanna när jag sätter mig. Tiltsession igår -$700 på 4 timmar, bläää illa illa Fyfan Mjo igår gick inge vidare för mig heller... Mötte en riktig maniac som tyvärr lyckades få lite bättre hand än mig flera gånger jobbade trots det tillbaka och slutade -$40 typ så jag e nöjd Körde nyss en 2.5h session oxå, +$600 så nu e man galet nöjd Nåra här som ska lira $125k GTD ikväll eller? Jaså du är också en liten prima grinder, jag måste ju spinna vidare nu när man är i form , vilken tid är dom fina turrarna ikväll? $125k GTD börjar 21.30 tror jag, sen vet jag inget om dom andra siterna men så ligger det till på prima iaf Vad nickar du på prima då? Lirar du NL100? Citera
Dustinz Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Det är trevligt att ni ska spela turneringar och att ni tittar förbi eftersom ni verkar spela NL100 hela bunten, men vänligen sluta spamma sönder min dagbok med frågor till varandra, det finns andra trådar till sånt. Citera
Thorn- Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Det är trevligt att ni ska spela turneringar och att ni tittar förbi eftersom ni verkar spela NL100 hela bunten, men vänligen sluta spamma sönder min dagbok med frågor till varandra, det finns andra trådar till sånt. Haha kom o tänka på det för en stund sen ;P Kanske ska fråga om jag kan få använda din dagbok som min dagbok! Nej men skämt o sido så självklart ska jag sluta spamma, ledsen för det Citera
Dustinz Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Det är trevligt att ni ska spela turneringar och att ni tittar förbi eftersom ni verkar spela NL100 hela bunten, men vänligen sluta spamma sönder min dagbok med frågor till varandra, det finns andra trådar till sånt. Haha kom o tänka på det för en stund sen ;P Kanske ska fråga om jag kan få använda din dagbok som min dagbok! Nej men skämt o sido så självklart ska jag sluta spamma, ledsen för det Lunch, var bara orolig för att det skulle bli mer Citera
Dustinz Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Idag blir det svårt att plussa, så fort jag vinner ett monster torskar jag ett på nått annat bord. What is wrong? Citera
solle Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Kan ju inte plussa varje dag. Om man inte heter Punkrock_fisk dvs Citera
Dustinz Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Kan ju inte plussa varje dag. Om man inte heter Punkrock_fisk dvs Helt sant! Jimmy hälsar: shut up the fuck up!. Du är jättevälkommen att komma hit på lite grind när du e sugen solle! Citera
lost Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 riggade prima, back 7,5 inköp på 7 timmars 9 bords nonstop grind! Citera
DaPine87 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 riggade prima, back 7,5 inköp på 7 timmars 9 bords nonstop grind! du är riggad som pallar lira så länge Citera
Dustinz Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 riggade prima, back 7,5 inköp på 7 timmars 9 bords nonstop grind! Skojar du, är så fruktansvärt förbannad. Verkar som jag inte får vända mitt back idag, prima vill annat. Citera
lost Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 asso jag har svårt att accepetera dessa förlustdagar.. kanske plussar 3-4 dagar och sedan när jag backar såhär en dag så tror jag direkt att det beror på att jag har spelat otroligt dåligt.. visst tiltar man en bit men jag kan säga med handen på hjärtat att jag spelade rätt bra idag, prima ville dock annat edit, blev iaf 150 i bananer för besväret Citera
Dustinz Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Det är skönt när bananerna väger upp backet lite Jag tog en session nu på 1 timma, +400...bara 100 kvar till 0an ;D Citera
Dustinz Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Blev äckligt mkt spel idag, jag började med en morgonsession, back 400, backar lite mer på eftermiddagen, 600 ner...vänder upp till bara 400 back, sedan ner igen. Sedan kommer nattrushen, upp till -100 på 1 timma, sedan vänder det igen, ner 450. Till slut blev det i alla fall -$60 vilket jag är relativt nöjd med med tanke på dagens swings! ;D Raked hands/D: 1700 Raked hands/2V: 7100/14000 Vinst idag: $60 14dagarsvinst: $945 Månadsvinst: $1725 Citera
lost Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 du spelar ju 6 bord på tider då folk spelar som tomtenissar så svänga kommer d göra.. Citera
Dustinz Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 du spelar ju 6 bord på tider då folk spelar som tomtenissar så svänga kommer d göra.. Jo jag vet, men det skulle vara kul om det kunde svänga uppåt lite också... Breakeven över mina senaste 10k händer på NL100, tråkigt! Ligger förvisso på 4 ptbb/100 ändå sedan jag gick upp, så man borde väl inte klaga kanske... Citera
Dustinz Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Tog en kort morgonsession, back 50, tog ytterligare en efter jag stoppat i mig en macka + cola, nu ligger jag upp 230 istället. Ska försöka hålla i plusset idag så jag kan föra in lite fina siffror i statistiken! ;D Citera
Thorn- Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Tog en kort morgonsession, back 50, tog ytterligare en efter jag stoppat i mig en macka + cola, nu ligger jag upp 230 istället. Ska försöka hålla i plusset idag så jag kan föra in lite fina siffror i statistiken! ;D Det är det som är nyckeln! Citera
Dustinz Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Såja, eftermiddagsgrinden gick helt ok den med. Upp $510 totalt. Nu ska jag försöka äta nått så jag pallar kvällsgrinden också. Citera
-PK- Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Jag tror att jag också är 510$+ Bra jobbat Duz. Citera
Dustinz Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Nu går grafen åt rätt håll i alla fall, har haft några speedbumps här o där, men jag räknar inte med nått annat. (sedan jag började på NL100) Citera
pangela Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Nu går grafen åt rätt håll i alla fall, har haft några speedbumps här o där, men jag räknar inte med nått annat. (sedan jag började på NL100) Snyggt jobbat... Är du hårdare postflop nu? Kurvan pekar ju åt det bättre hållet iallafall, vilket är bra... Variansen får man ju räkna med, så lite upp och mer upp som det ser ut nu är ju mycket bra! Kämpa vidare... Kommer du på fredag till klubben eller till månadsturneringen på lördag? Citera
Recommended Posts