Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

khukri went all-in - $54.77

Dustinz ??

Syna för split :)

Kändes ungefär så :P

Jag foldade givetvis... Jag antog att han hade tänkt checkraisa på flopp, jag hade synat med färgdraget givetvis, sen hade degen åkt in när jag turnade stegen, så hade han kåkat sin KQ på river i vilket fall som helst. Checken på flopp sparade mig nog några kronor! :)

Postad

Var ganska säker på att detta skulle lyckas, vet inte vad han försöker representera när spader kommer på turn efter hans bett på flopp.

- Tarkiaine sitting in seat 2 with $39.78

- Dustinz sitting in seat 3 with $65.60

- LaFamilia sitting in seat 4 with $67.30 [Dealer]

- Supersonic94 sitting in seat 5 with $110.75

- curtan sitting in seat 6 with $25.60

Supersonic94 posted the small blind - $0.25

curtan posted the big blind - $0.50

** Dealing card to Dustinz: 8 of Hearts, 10 of Hearts

Tarkiaine called - $0.50

Dustinz raised - $2.00

LaFamilia raised - $6.00

Supersonic94 folded

curtan folded

Tarkiaine folded

Dustinz called - $6.00

** Dealing the flop: Ace of Diamonds, 8 of Spades, 2 of Spades

Dustinz checked

LaFamilia bet - $7.00

Dustinz called - $7.00

** Dealing the turn: Ace of Spades

Dustinz checked

LaFamilia bet - $12.50

Dustinz went all-in - $52.60

LaFamilia folded

Dustinz shows: 8 of Hearts, 10 of Hearts

Dustinz wins $90.35 from the main pot

Postad

Jag tror han försökte representera ett ess, men jag är lite full så vad vet jag. :) DOCK vann jag nästan en muilti idag så idag är jag nästan lite proffs. Erkan, du måste klomma ner hit o kolla hur sjyst det är. Lund is teh shit, i rec§ommend it bigtime. Har du signat studfentsm btw? http://www.student.se, jkag har nog mailat dig om det. Signa upp med min ref så kanske jag får spela live event! :D p o k

Postad
Jag tror han försökte representera ett ess, men jag är lite full så vad vet jag. :) DOCK vann jag nästan en muilti idag så idag är jag nästan lite proffs. Erkan, du måste klomma ner hit o kolla hur sjyst det är. Lund is teh shit, i rec§ommend it bigtime. Har du signat studfentsm btw? http://www.student.se, jkag har nog mailat dig om det. Signa upp med min ref så kanske jag får spela live event! :D p o k

Lol, ring imorrn lr nått så kan jag göra det, förstod inte så mkt av det ditt inlägg om jag ska vara ärlig. :D

Postad

Helt ok dag! Jag tappade lite på slutet så jag valde att sluta, antar att jag var lite för trött för att spela perfekt poker. Ser bra ut inför veckoslutet, en dag kvar, ska göra mitt bästa för att få en grön dag även imorgon! :)

Känns riktigt kul att det rullar på igen, beats får jag titt som tätt såklart, men det jämnar ut sig. på 2 dagar har jag dragit ut 2st topset med fyrtal och förlorat till 1-outare ungefär lika många gånger. :P I det stora hela så fungerar pokern precis som den ska. Jag har lagt om mitt spel lite dessutom, spelar mer aggresivt nu. har 4% lägre vpip och 6% högre pfr än tidigare. Det är ganska intressant att hela tiden leda potterna istället för att vara en av limpsyntomtarna som foldar för continuationbettet på flopp när man missat, blir betydligt roligare att spela, och det är otroligt mkt mer lönsamt.

Raked hands/D: 1050

Raked hands/V: 5500/5000

Vinst idag: $200

Veckovinst: $570

Månadsvinst: $570

Postad

Bah, är så sne på mig själv. Har spelat rätt dåligt idag, började med att backa 130 på morgonsessionen. Spelade lite till nu, tog tillbaka och låg 50+, sen vänder flytet och jag blir lite halvtiltad. Tar den sämsta synen på länge mot tightaste killen på bordet. Jag VET att han har mig o synar ändå, blir så sne på mig själv när jag gör sånt :(

Nu ska jag lugna mig lite och vinna ikväll! :D

Postad

Vilken dag! Ingenting stod, tror jag torskade 2-3 inköp till 1-outare, ett gäng till 2-outare osv. blev utköpt i de flesta potter jag spelade ärligt talat. Låg back $350 vid 02.30 ungefär, sedan vände det en aning och jag slutar på totalt back $140, jag e ganska stolt över att jag lyckades hålla mig i skinnet och jobba tebax när jag låg så mkt back. :)

Det blev ganska mkt rakade händer den här veckan, sjukt med tanke på att mitt konto var spärrat i typ 36 timmar. :D

Det blev en OK vecka i det stora hela!

Raked hands/D: 1700

Raked hands/V: 7200/5000

Vinst idag: $140

Veckovinst: $430

Månadsvinst: $430

Postad

.14 dagars mål.

De närmsta 2 veckorna ska jag ägna mig åt att jobba mig upp till 05/1 igen. BR nu är på ungefär $2250, och jag har tänkt börja överväga ett skott när den når $3500. +1250 på 14 dagar, detta är någoting jag egentligen bör klara av endast på rakeback egentligen, så förhoppningsvis når jag mitt mål snabbare.

Denna vecka kommer jag även ha en rakedhands tävling med DaPine, vinnaren får $50. :P

Postad
.14 dagars mål.

De närmsta 2 veckorna ska jag ägna mig åt att jobba mig upp till 05/1 igen. BR nu är på ungefär $2250, och jag har tänkt börja överväga ett skott när den når $3500. +1250 på 14 dagar, detta är någoting jag egentligen bör klara av endast på rakeback egentligen, så förhoppningsvis når jag mitt mål snabbare.

Denna vecka kommer jag även ha en rakedhands tävling med DaPine, vinnaren får $50. :P

självklart klarar du det!

Inga problem så mycket som du nöter, men ge FAAAAN i att sno mina bord bara, blir ju tiltad innan jag ens ha satt mig ;D

GL :heart:

Postad
Jupps, nu drar vi igång grinden. Har haft paus hela dagen! :P

Nice, ännu mer värde på borden. Ses där! 8-)

EDIT: Sry, ska inte dryga mer. Men GL kan jag säga ändå :twisted:

Vi ska grinda som fan i Motala om det blir något! Då fixar vi så DaPine inte får nå 50 dollar ;D

Postad

Yack!

Sätter mig vid borden, tröttnar så fort ser spelarna vid bordet...

Upp runt $120 än så länge i alla fall, ska försöka klämma in nån timmas spel eller kanske 2. Måste ju raka lite händer :P

Postad

Slutade rätt kasst, jag trodde dock att det var typ 10x värre än vad det var när jag stängde ner borden. Sista 30 minuterna jag spelade tror jag att jag träffade 3-4st färger mot högre färger med 2 kort. Idag blir det nya tag, jag är laddad som attans! :)

Raked hands/D: 950

Raked hands/V: 950/9000

Vinst idag: $80

Veckovinst: $80

Månadsvinst: $350

Postad

Är back lite än så länge, i PT står det 13 dollar, men jag vet inte om det stämmer, har lite problem med PT atm tyvärr. När jag laddar in händerna kommer det nått konstigt meddelande. Jag ska skriva här nästa gång jag loadar in dem så nån kan få hjälpa mig, känns som den missar en del händer o så. :(

Postad

Såhär står det.

"A database error has occured" (no shit?)

[microsoft][Drivrutin för ODBC Microsoft Access] Fältet 'session.table_name' får inte vara tomt.

Så står det, jag har inte ändrat någonting, så jag vet inte varför det börjat cpa. Typ en femtedel av händerna jag importerar kommer inte in.... :(

Jag är +100 dollar enligt pokertracker atm, ingen aning om det stämmer eller ej :(