Gå till innehåll

Dustinz dagbok. NL200 Prima.


Dustinz

Recommended Posts

Halvtiltat, här har man planerat grinden, så vägrar prima låsa upp kontot...blir tokig. :|

 

Min kontakt på tellpoker ringer för närvarande primapoker i sydafrika för att försöka lösa det så fort som möjligt iaf.

 

Ang. handen ovan så bettade jag runt 11 på turn och han vek, jag vet inte om det var rätt eller fel riktigt. Jag vet inte heller om jag vill ha syn eller inte, generellt sett vill jag väl förvisso ha syn av i princip alla händer han foldar i det där läget, men så kanske man inte kan tänka... :P

Vet inte hur jag hade aggerat mot en reraise eller syn utan riverklonk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tydligen så är detta orsaken till att jag inte kan logga in i alla fall, mer vet jag inte atm.

 

 

"Player being investigated for fraud

 

found live on tables."

 

 

Någon som vet vad detta kan tänkas betyda? Ok att jag bluffar en del när jag lirar, men någon bluffmakare är jag knappast ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner en boooooot, han heter Dustinz, dustinz heter haaaaan... bla bla bla...... :D

 

 

Fick lite mer info nu, tydligen har de observat mig när jag spelat och tyckt att det sett "suspicious" ut :D...Enda som jag kan tänka mig kan anses suspicious är väl mina omänskligt långa sessioner eller nått. Tydligen så är jag iaf en bot i deras ögon. Kan tänkas är det någon som anmält mig i tron om att det är så, fick lite hets i chatten när jag drog ut nån nisse för några dagar sedan om att jag fuskade osv. Normalt sett har jag inte chatt heller, och det står ju på massa sidor "försök prata med honom, om han inte svarar kan det eventuellt vara en bot" har jag sett.

 

Jaja, förhoppningsvis skulle kontot vara upplåst framåt natten enligt min kontakt. Wiee! :D Då jävlar kommer de se på en bot-session. lär ju spela 10 timmar ett 10 timmars pass nu när de hållt mig på sträckbänken. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öh såg dig spela idag, om det är ditt "dustinz" konto på Prima som är låst :? Du spelade shortstack med 25$, igår också :?

 

Säker på att det var idag? Min flickvän satt o lirade shortstacked ganska mkt igår, så det stämmer nog. Men idag, det skulle vara wierd...

 

 

Sacer - Jovisst, men jag vet inte vem jag ska kräva den av, kan ju knappast göra det av tellpoker, de har jobbat hårt för att hjälpa mig, och primapoker lär inte dela ut några cash i första taget. Dessutom har de ingen support man whina till ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gahhh är det bara jag som är trött på alla grinders på prima!! :)

 

Jag tycker att spelet har blivit bättre på prima på micro nivån... eller är det bara jag?

 

förresten mr grinder när är det mest value att spela tycker du?

 

är imponerad att du orkar spela så mycket varje månad. respket till mr dustinz!

 

Själv har man tänkt att lira 200h denna månaden :) får se om man når det eller inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gahhh är det bara jag som är trött på alla grinders på prima!! :)

 

Jag tycker att spelet har blivit bättre på prima på micro nivån... eller är det bara jag?

 

förresten mr grinder när är det mest value att spela tycker du?

 

är imponerad att du orkar spela så mycket varje månad. respket till mr dustinz!

 

Själv har man tänkt att lira 200h denna månaden :) får se om man når det eller inte!

 

Hehe, jag tycker det finns riktigt mkt fisk på prima. :)

Det är bäst att spela mellan 24.00 - 05.00 och 08.00-11.00. tycker jag i alla fall :) Jag spelar inte så mkt egentligen...tycker jag iaf ;D Yes, lycka till med spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat en del, ligger back lite atm. Räknar med att det vänder under natten. Jag tycker det är riktigt synd att primas minimum buyin är 10xbb, det förstör spelet så sjukt mkt med 3 shortstacks på varje bord... Nu blir det en liten paus, fridgecoke for the win ;D

 

hehe, känner mig lite skyldig även om jag inte sitter på dina bord :roll::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat en del, ligger back lite atm. Räknar med att det vänder under natten. Jag tycker det är riktigt synd att primas minimum buyin är 10xbb, det förstör spelet så sjukt mkt med 3 shortstacks på varje bord... Nu blir det en liten paus, fridgecoke for the win ;D

 

Håller verkligen med om det. Tiltar sjukt mycket på alla shortstacks varje dag. Det skull fan vara minst 50bb som gällde. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- BYXARBJOERN sitting in seat 1 with $43.73

- kind sitting in seat 2 with $102.40

- norja sitting in seat 3 with $15.65 [Dealer]

- MrAlex sitting in seat 4 with $80.70

- Dustinz sitting in seat 5 with $40.00

- Jarre sitting in seat 6 with $74.75

 

MrAlex posted the small blind - $0.25

Dustinz posted the big blind - $0.50

** Dealing card to Dustinz: Jack of Spades, Jack of Clubs

Jarre folded

BYXARBJOERN folded

kind raised - $1.00

norja folded

MrAlex called - $1.00

Dustinz raised - $4.50

kind called - $4.50

MrAlex called - $4.50

 

** Dealing the flop: 10 of Diamonds, 3 of Clubs, 7 of Diamonds

MrAlex checked

Dustinz bet - $10.10

kind called - $10.10

MrAlex folded

 

** Dealing the turn: Jack of Diamonds

 

Vad ska jag göra här?:) Jag kommer nog inte lägga mig i alla fall. Nån som har nått tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev mkt spel inatt, ca. 7000 händer i pokertracker. Tyvärr gick det riktigt segt, så fort jag vann en pott kontrades det av en torsk på ett annat bord. Låg back $170 när jag skulle gå till skolan nu, medans jag väntade på att kaffet skulle bryggas satte jag med $12 på NL100. (Ojämt i rullen :) ) Kom upp till $150 på 20 händer ungefär, så natten slutar back $20. Vet inte riktigt hur många raked hands det blev, men jag gissar på runt 2000-2300. Redovisar det senare när jag är säker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snabbfrågor:

 

Hur mycket sover du i snitt på 24 timmar?

 

- Varierar, allt från ingenting på 48 timmar till 16 timmar i sträck, tar dagen som den kommer, sover när jag e trött och spelar när jag är sugen

 

 

Hur många bord spelar du?

 

- Oftast 9, ibland 8. Känns meningslöst att dra ner på antalet medans jag spelar NL50, motståndet är så kasst så det knappt går att göra några häftiga moves ändå, så mkt bord = mkt rake = mkt snabbare upp i nivå. Även om detta påverkar min bb/100 så tror jag att i totalen tjänar jag på det än om jag skulle spela t.ex 4-5 bord.

 

 

Vad har du för PTbb/100 just nu?

 

- Vet ej, kan se efter när jag kommer hem. Jag kan tänka mig att den ligger på ungefär 5-6ptbb/100 på ett underlag av ungefär 70-100 000 händer. Som jag nämde ovan drar antalet bord ner snittet ganska mkt, men om jag halverar antalet bord och dubblar min bb/100 så rakar jag mindre = mindre tebax.

 

 

 

Life is a grind :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- BYXARBJOERN sitting in seat 1 with $43.73

- kind sitting in seat 2 with $102.40

- norja sitting in seat 3 with $15.65 [Dealer]

- MrAlex sitting in seat 4 with $80.70

- Dustinz sitting in seat 5 with $40.00

- Jarre sitting in seat 6 with $74.75

 

MrAlex posted the small blind - $0.25

Dustinz posted the big blind - $0.50

** Dealing card to Dustinz: Jack of Spades, Jack of Clubs

Jarre folded

BYXARBJOERN folded

kind raised - $1.00

norja folded

MrAlex called - $1.00

Dustinz raised - $4.50

kind called - $4.50

MrAlex called - $4.50

 

** Dealing the flop: 10 of Diamonds, 3 of Clubs, 7 of Diamonds

MrAlex checked

Dustinz bet - $10.10

kind called - $10.10

MrAlex folded

 

** Dealing the turn: Jack of Diamonds

 

Vad ska jag göra här?:) Jag kommer nog inte lägga mig i alla fall. Nån som har nått tips?

 

Jag hade nog spelat den försiktigt, checksynat turn o kollat om rivern parat sig. Skulle den inte göra de, och fi bettar ut både turn o river så blir de en svår syn. Vad kan han ha synat med på floppen annars? Luktar draghand, 89 eller färgdraget, överpar skulle han säkerligen slagit om med. Fold om inte brädan parar sig som sagt och fi bettar ut turn och rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...