Dustinz Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Blir nog bara cg, måste raka 4k händer innan söndag...Och jag har inte fått in så mkt pengar på sajten ännu och kan bara spela 6-7 bord...hoppas jag plussar några hundra lite snabbt så jag kan spela flera Citera
sorkenkk Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Blir nog bara cg, måste raka 4k händer innan söndag...Och jag har inte fått in så mkt pengar på sajten ännu och kan bara spela 6-7 bord...hoppas jag plussar några hundra lite snabbt så jag kan spela flera Bara du ger fan i min fisk ikväll Citera
Dustinz Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 $125 upp än så länge, spelat funkar fint. Jag har dessutom fått i mig lite köttsoppa, inget kan stoppa mig nu! Citera
Dustinz Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Mailade prima för andra dagen i rad nu, 60 pers i kö till varje bord. Förstår inte hur svårt det kan vara att öppna fler bord. Efterfrågan>Tillgänglighet. Citera
DaPine87 Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Mailade prima för andra dagen i rad nu, 60 pers i kö till varje bord. Förstår inte hur svårt det kan vara att öppna fler bord. Efterfrågan>Tillgänglighet. vadå, dem gillar ju inte pengar, inge konsitgt med det? Citera
freddelino Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 för vi äro NL 50 grinders allihopa 3 pers, spelar 28 bord tillsammans. måste ju klonka bra? Citera
wheelinho Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Mailade prima för andra dagen i rad nu, 60 pers i kö till varje bord. Förstår inte hur svårt det kan vara att öppna fler bord. Efterfrågan>Tillgänglighet. Tänkte dra ett mail jag med men orkar lixsom inte, orkar inte äns ställa mig i kö till borden. Orka stå och trängas med 14 fjortisar, 21 fiskar och 18 muppar som luktar svett. Gpnatt Citera
Dustinz Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Isch, seg session. Började med att plussa lite smått på de flesta bord. Sedan blev det korttorka och pengarna börjar sina. -$65. Inte farligt, men alltid tråkigt Spelade egentligen bara en hand dåligt, och det var ordentligt dåligt. Se och avsky. Har mött FI en del och han kan helt klart göra ett move här och där. - vby_micke sitting in seat 1 with $26.91 [Dealer] - loloPOZZEDu sitting in seat 2 with $53.45 - Dustinz sitting in seat 3 with $45.86 - lucaeva sitting in seat 4 with $53.52 - peteama sitting in seat 5 with $27.18 - Balzamon sitting in seat 6 with $69.25 loloPOZZEDu posted the small blind - $0.25 Dustinz posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to Dustinz: , lucaeva folded peteama folded Balzamon folded vby_micke folded loloPOZZEDu raised - $2.25 Dustinz called - $2.25 ** Dealing the flop: , , loloPOZZEDu bet - $4.00 Dustinz called - $4.00 Får för mig att FI är tom, och jag vill bluffa på turn. ** Dealing the turn: loloPOZZEDu bet - $10.00 Dustinz called - $10.00 Intressant kort, blir lite paff när han bettar även här, Ser alla hjärter som bluffouts + nior och damer som riktigt härliga outs ** Dealing the river: loloPOZZEDu went all-in - $37.45 Dustinz went all-in - $30.11 Vad nu? detta var ju mitt bluffkort, han kan ju bara ha AKh om något i det här läget, och jag trodde verkligen inte han hade färgdraget. Klart jag tar årtiondets sämsta syn! loloPOZZEDu shows: , Dustinz mucks: loloPOZZEDu wins $89.72 from the main pot Oj... Perfekt spelat av honom tycker jag. Jag var ju tydligen ute o cyklade rätt rejält där Detta skedde efter att jag spelat solidpoker i 1.5 timma. Totalt hjärnsläpp. SUCK! Citera
Dustinz Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Postad 8 September , 2006 Phew, fortsatte backa på rätt bra. Låg back nästan $150 ett tag, slutade till slut +$25! Inte mkt, men det var skönt att hämta tillbaka det jobbiga minustecknet. Nästa vecka kommer jag starta mina veckomål igen och ge er läsare lite mer godis att titta på när ni hälsar på här i min blogg. Citera
Schermanator Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Tack vad snäll du är... Kan jag sova/grinda hos dig imorgon efter klubben? Citera
Dustinz Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Postad 8 September , 2006 Jag är i sthlm tyvärr, annars hade det varit givet. Citera
freddelino Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 tjeeeena erik!! fan va nice att du är här.. var riktigt mysigt på middagen med tända ljus och grejjer fan du måste komma hit oftare så vi kan sitta och mysa med varandra framför brasan puss puss Citera
freddelino Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 tjeeeena erik!! fan va nice att du är här.. var riktigt mysigt på middagen med tända ljus och grejjer fan du måste komma hit oftare så vi kan sitta och mysa med varandra framför brasan puss puss haha whatthehell? någon som haft kul på fyllan HAHA Citera
sorkenkk Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 tjeeeena erik!! fan va nice att du är här.. var riktigt mysigt på middagen med tända ljus och grejjer fan du måste komma hit oftare så vi kan sitta och mysa med varandra framför brasan puss puss haha whatthehell? någon som haft kul på fyllan HAHA Gillar Dustinz MSN-namn också "Erik - jag gillar killar :$" Citera
freddelino Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 tjeeeena erik!! fan va nice att du är här.. var riktigt mysigt på middagen med tända ljus och grejjer fan du måste komma hit oftare så vi kan sitta och mysa med varandra framför brasan puss puss haha whatthehell? någon som haft kul på fyllan HAHA Gillar Dustinz MSN-namn också "Erik - jag gillar killar :$" HAHA jag är oskyldig.. Citera
Dustinz Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Blev inte allt för mkt spelat igår tyvärr. +$90 i alla fall. Har än så länge bara tagit en mogongrind, +$120 än så länge. Blir förhoppningsvis mycket spel ikväll! Citera
freddelino Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Din seriösa jävel, bjud lite på dig själv som du gjorde igår HEHE var tvungen att edita och pilla lite.. *pill pill* Citera
Dustinz Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Hemma från storstaden! Min bror är i stan och hälsar på, eventuellt ska vi dra iväg och lira lite livepoker, annars blir det grind! backade lite av plusset förut, men är fortfarande upp idag. Spelar mkt stabilt nu och mindre aggresivt och har väldigt små swings. Ska försöka fortsätta så tills jag har tillräckligt stor BR för att kunna acceptera swingsen. Citera
solle Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Tja Erka Du har inte funderat på att prova fullring-games? Minskar swingsen rejält, funkar klockrent för mig iaf. Citera
Dustinz Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Tja Erka Du har inte funderat på att prova fullring-games? Minskar swingsen rejält, funkar klockrent för mig iaf. har funderat lite på det faktiskt. Men jag tycker det går för långsamt helt enkelt... Spelade en snabb 30 min session nu, + drygt $150! skönt! Citera
solle Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Bara att lira fler bord , kan ju alltid laga mat samtidigt Najs med +! Citera
freddelino Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Tja Erka Du har inte funderat på att prova fullring-games? Minskar swingsen rejält, funkar klockrent för mig iaf. har funderat lite på det faktiskt. Men jag tycker det går för långsamt helt enkelt... Spelade en snabb 30 min session nu, + drygt $150! skönt! vad säger du människa? blev du inte inspirerad? släng upp 9 bord så blir det inte lika dött! Citera
Dustinz Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 Jahopp. Igår blev tyvärr ett stort minus, tror slutresultat blev ungefär -250, träffade sällan, och när jag väl gjorde det fick jag inget betalt. Spelade en minisession nu på morgonen, +$15! lutar åt en bra dag i alla fall Denna var skön. - Dustinz sitting in seat 1 with $115.72 - Peligroso sitting in seat 2 with $82.00 [Dealer] - HyenaN sitting in seat 4 with $71.70 - linjeman sitting in seat 5 with $13.42 - SusanneK sitting in seat 6 with $76.40 HyenaN posted the small blind - $0.25 linjeman posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to Dustinz: , SusanneK folded Dustinz called - $0.50 Peligroso folded HyenaN raised - $2.50 linjeman folded Dustinz called - $2.50 ** Dealing the flop: , , HyenaN bet - $4.50 Dustinz raised - $12.00 HyenaN called - $12.00 ** Dealing the turn: HyenaN checked Dustinz bet - $15.00 HyenaN called - $15.00 ** Dealing the river: HyenaN checked Dustinz bet - $32.00 HyenaN went all-in - $42.45 Dustinz called - $42.45 HyenaN shows: , Dustinz shows: , Dustinz wins $142.40 from the main pot Citera
Gäst Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Satt på samma NL50 bord som dig ett tag tror jag. Har för mig att du fiskade lite med A-hög färgdrag mot mig ett par gånger Citera
Recommended Posts