Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vafan man får ju inte hjälp emd nåt i den här forumet ju!

Jag är inget expert på t-shirt leveranserna men jag kan tänka mig att det kan ta ett tag innan du får dem. Om du inte får något svar här så får du väl pm:a någon utav moderaterna så kan de säkert svara. Hur länge har du väntat på t-shirten då?

Postad

De bästa bonusarna är ju empirepoker och partypoker om du har 500 dollar och inte har blivigt medlem där än.

Jag är medlem på empire men har aldrig depositat, fungerar det ändå, eller måste man ha en signup code? Och hur många raked hands / dollar är det?

Postad

De bästa bonusarna är ju empirepoker och partypoker om du har 500 dollar och inte har blivigt medlem där än.

Jag är medlem på empire men har aldrig depositat, fungerar det ändå, eller måste man ha en signup code? Och hur många raked hands / dollar är det?

Ja, det ska fungera där ändå. Du får 20% upp till 100 dollar och det är 5x raked hands som gäller. Det vill säga 5 raked hands för varje dollar. Det sköna med empire och party är ju att du får en raked hand varje gång potten går över 1 dollar. Om du går in på beginnerborden så kan du dessutom spela lägre än den vanliga lägsta nivån 0,10/0,25

Fråga på om det är nått mer du undrar

//Emelie

Postad

Har suttit och spelat på everest i 23 tim är skit trött fastän jag druckit 2 koppar kaffe. Spelade ihop 500 sumit points har 1000 kvar så det blir väl ca 46 tim till innan jag får bonusen på 150$ ;)

Postad
Har suttit och spelat på everest i 23 tim är skit trött fastän jag druckit 2 koppar kaffe spelade ihop 500 sumit points har 1000 kvar så det blir väl ca 46 tim till innan jag får bonusen på 150$ ;)

oj det var inte dåligt. Så länge skulle jag aldrig orka spela.

Vad spelar du på för nivå och hur många bord? Jag funderar också på den bonusen men vill veta hur lång tid den tar på ett ungefär

Postad
Har suttit och spelat på everest i 23 tim är skit trött fastän jag druckit 2 koppar kaffe spelade ihop 500 sumit points har 1000 kvar så det blir väl ca 46 tim till innan jag får bonusen på 150$ ;)

Verkar vara en dålig bonus dock vet jag inte hur många bord du spelar.

Spelade själv klar en prima bonus på 150$ som tog 14tim här(pokerrewards) med 4-5 bord samtidigt.

Empire 125$ signupen spelade jag klart på 3 tim dock 8 bord.

Postad

Tja!

Har precis gjort hollywood sign up och ångrar som f-a att jag inte tog 1000$ med iPod. Vill så gärna ha en. Nu letar jag efter en site där jag får en bonus och iPod :)

Har kikat runt lite men än så länge har jag bara hittat B2B sider och de vill jag helst undvika (Allså det går lika bra att köpa iPoden på sajtens "vip" shop)

Några tips, och nej, vill inte ta någon sida me rb och sen köpa den, vill få den hemskickad av sajten :)

Postad
Hallå när får jag min tshirt? det är ingen skämt va? för jag har gjort en insätting på 400euro o losat dom, det minsta jag kan få tillbaks är min tshirt.

Vilken sajt handlar det om?

Postad
Tja!

Har precis gjort hollywood sign up och ångrar som f-a att jag inte tog 1000$ med iPod. Vill så gärna ha en. Nu letar jag efter en site där jag får en bonus och iPod :)

Har kikat runt lite men än så länge har jag bara hittat B2B sider och de vill jag helst undvika (Allså det går lika bra att köpa iPoden på sajtens "vip" shop)

Några tips, och nej, vill inte ta någon sida me rb och sen köpa den, vill få den hemskickad av sajten :)

dom har 1000$ reloads typ i gång i månaden med ipods.
Postad
Tja!

Snackade med supporten och fick detta som svar:

Alan: the IPod is only for first time depositor sir. It's not for reloads i'm afraid

Alan: is there any other bonus that you have in mind sir?

Andra förslag nån :)

Postad
Tja!

Snackade med supporten och fick detta som svar:

Alan: the IPod is only for first time depositor sir. It's not for reloads i'm afraid

Alan: is there any other bonus that you have in mind sir?

Andra förslag nån :)

jag hade för mig att dom hade samma bonus som reload med en ipod men jag hade kkanske fel
Postad
Hallå när får jag min tshirt? det är ingen skämt va? för jag har gjort en insätting på 400euro o losat dom, det minsta jag kan få tillbaks är min tshirt.

Vilken sajt handlar det om?

Bestpoker.

Postad

Har en allmän fråga:

Jag kör med router hemma (stationär + bärbar).

Nu är det så att vi funderar på att grinda ihop en kompis och jag hemma hos mig (det är ju alltid lite roligare att få sällskap).

Han kommer då köra på det trådlösa och jag på den stationära. Han kommer även att bonushora (precis som jag). Problemet är bara att han håller på att ta en bonus från en klient som jag redan har klarat av (tagit bonusen på).

Tror ni att klienten kommer att tillåta att han grindar den bonusen som jag redan har tagit fast från min uppkoppling? Är klienten dödsnoga från vilken IP man kör?

Mvh D

Postad
Har en allmän fråga:

Jag kör med router hemma (stationär + bärbar).

Nu är det så att vi funderar på att grinda ihop en kompis och jag hemma hos mig (det är ju alltid lite roligare att få sällskap).

Han kommer då köra på det trådlösa och jag på den stationära. Han kommer även att bonushora (precis som jag). Problemet är bara att han håller på att ta en bonus från en klient som jag redan har klarat av (tagit bonusen på).

Tror ni att klienten kommer att tillåta att han grindar den bonusen som jag redan har tagit fast från min uppkoppling? Är klienten dödsnoga från vilken IP man kör?

Mvh D

Det skall inte vara några problem så länge han inte reggar sig på siten från din dator. (då de kan tro att DU försöker mygla med flera konton då) Det enda problemet ni KAN råka ut för är att ni inte kan sätta er vid samma bord att lira.

Lycka till