Gå till innehåll

Allmänna frågetråden om bonusar!


gdaily

Recommended Posts

Hej

 

Jag har Clearat en bonus på river belle Poker (prima)..

Jag skickade in ett mail och sa att jag hadxe clearat den, dom lovade att jag skulle få in den efter 48 timmar. ingen bonnus kom efter 48 timmar, då skickade jag ett till mail om att jag ville ha min bonus och då skickade dom ett svar om hur man tog bort sig från deras mailing lista. helskumt var det..

 

Då gav jag dom ett lite argare svar om att jag ville ha min bonus. ¨Då svarade dom och bad om ursäkt och att jag skulle få min bonus inom 24 timmar.

 

Nu har det gått 32 timmar till och ännu har ingen bonus kommit, det har gått 6 dagar från att jag fick mitt första svar från dom.. kan dom bete sig såhär? kan man få någon ersättning på grund av deras beteende?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kan dom bete sig såhär? kan man få någon ersättning på grund av deras beteende?

 

Ersättning från vem? Om dom inte ens svarar på mail är är det tyvärr inte troligt att dom betalar ut pengar för att dom är slöa.

 

 

Dom har svarat två gånger(vilket framkommer i mitt förra inlägg) Där dom säger att jag ska få bonusen inom ett visst antal timmar och dom har ej hållit löftet nång av gångerna. så helt slöa är dom inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inte så många bonusar lowstakes men du kan köra sportingodds 100$ eller ladbrokes 100$ på den nivån och dom är lätta att klara.

 

Vill du ha en bonus att nöta på så kör poker770 som är en 6X upp till 500$.

Den går att spela på NL10 eller NL20 och få rakade händer trots att supporten säger NL50.

 

Har nyss klarat den och den är ganska lätt (6x).

 

Skulle vara nice med en tråd här på pf.nu för oss som spela lowstakes (en bonustråd då) eftersom det inte finns så många bonusar som är bra för oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inte så många bonusar lowstakes men du kan köra sportingodds 100$ eller ladbrokes 100$ på den nivån och dom är lätta att klara.

 

Vill du ha en bonus att nöta på så kör poker770 som är en 6X upp till 500$.

Den går att spela på NL10 eller NL20 och få rakade händer trots att supporten säger NL50.

 

Har nyss klarat den och den är ganska lätt (6x).

 

Skulle vara nice med en tråd här på pf.nu för oss som spela lowstakes (en bonustråd då) eftersom det inte finns så många bonusar som är bra för oss.

 

Skiljer sig den bonusen från Titans 500$ bonus inom samma nätverk på något sätt? För den är verkligen kass. Krävs 500raked enbart för att cleara 5 eller om det var 10$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte ta empirepokers bonus nu, mailade supporten och kollade villkoren. Man behöver bara få kort och att potten rakas över huvud taget för att få en raked hand. D.v.s det räcker att det blir 0.01 dollar i rake :P

 

de har 20% upp till 100 dollar precis som party

 

Leta lite till så har Empire Poker en 25% deposit match up to $150 (x5)

 

Den skule jag rekommendera.

 

 

Kommer ihåg att förr i tiden kunde man få strul om man hade konto på Både Party och Empire. Är det tillåtet att ha konto på båda dessa nu, eller riskerar man fortfarande att få strul?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krävs 500raked enbart för att cleara 5 eller om det var 10$.

 

 

Som jag skrev det är en 6X bonus :)

Krävs 6 rakade händer för 1$ och potten måste endast upp till 1$

 

Och det är constributed raked vilket gör att det är en ganska kass bonus, betydligt sämre än en vanlig 10X bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att en vanlig 10x bonus är dealt då eller ?.

Fått för mig att på dom flesta bonusarna måste man medverka i potten för att det ska bli nått undantag party betfred(förr iaf) och några till ?.

 

Tipsa gärna om du har någon bra 10x bonus dealt isf,För jag har svårt att se speciellt många bättre bonusar man kan spela på NL10/20

 

Denna poker770 bonus e faktiskt bra eftersom man kan spela in den på NL 10/20 och då motsvarar den 100% rakeback ca.

Ännu bättre var den förr när man kunde ta den i pund eller euro då den var mer än 100% rakeback

 

Jag dubblade mina insatta 500Euro på 10 dagar iaf tycker jag är helt ok "lön".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löste för ett tag sedan PartyPokers bonus vilket var ruskigt lätt trots att jag spelar NL25$. Flera har tipsat mig om Empirepoker men jag hittar ingen bonus där?

 

Hur och var får jag den och vad är det för bonus?`

 

Det är en precis lika dan bonus som på partypoker eftersom de kör samma nätverk. Det enda du behöver göra är att öppna ett konto, sätta in pengar och sedan maila supporten och säga att du har satt in så fixar de en bonus till dig på 20% upp till 100 dollar. Om det krånglar med att fixa ett konto på empire så testa att använda olika login och e-mailadresser på party och empire. Om det ändå inte fungerar så skicka ett mail till supporten om det så fixar de det åt dig

 

Lycka till :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej..

 

Jag är mer utav en turningsspelare..än moneytable spelare..

 

nu undrar jag om någon vet en shyyst bonus där turningspel fungerar bra.

 

Har ca 1000 USD som bankroll

 

/

BRew

 

bodog har en bonus upp till 100 dollar där man ska ha 3x poäng för att få bonusen. poäng får du i de potter där du har deltagit, dvs det är en contributef bonus. Du kan även tjäna poäng genom att delta i turneringar.

 

Detta kanske kan vara något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löste för ett tag sedan PartyPokers bonus vilket var ruskigt lätt trots att jag spelar NL25$. Flera har tipsat mig om Empirepoker men jag hittar ingen bonus där?

 

Hur och var får jag den och vad är det för bonus?`

 

Det är en precis lika dan bonus som på partypoker eftersom de kör samma nätverk. Det enda du behöver göra är att öppna ett konto, sätta in pengar och sedan maila supporten och säga att du har satt in så fixar de en bonus till dig på 20% upp till 100 dollar. Om det krånglar med att fixa ett konto på empire så testa att använda olika login och e-mailadresser på party och empire. Om det ändå inte fungerar så skicka ett mail till supporten om det så fixar de det åt dig

 

Lycka till :D

 

Jaha, på så vis. Tänkte sätta in stålet där, eller finns det något bättre?

Spelar NL25$, 3 bord och ruller ligger på ca 800$, någon sida med bra/lättknäckt bonus?

 

Har redan varit på ladbrokes och party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej..

 

Jag är mer utav en turningsspelare..än moneytable spelare..

 

nu undrar jag om någon vet en shyyst bonus där turningspel fungerar bra.

 

Har ca 1000 USD som bankroll

 

/

BRew

 

bodog har en bonus upp till 100 dollar där man ska ha 3x poäng för att få bonusen. poäng får du i de potter där du har deltagit, dvs det är en contributef bonus. Du kan även tjäna poäng genom att delta i turneringar.

 

Detta kanske kan vara något?

 

 

Tackar :)

Det verkar shyyst :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...