Gå till innehåll

Kommentera Iremmats Vegas-blog


jaha

Recommended Posts

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Seriöst Mats, du behöver träna (tänker på dina smala armar på ena fotot). Man måste ju vara i bra kondition för att orka spela WSOP.

 

Lycka till//Erik

 

Sen när är tjocka armar positivt korrelerat med bra kondition?

 

Det kan bli tungt att bära omkring stacken i en vecka ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjocka armar menade jag inte, men man kan behöva nån liten muskel för att orka sitta på en stol varje dag nio timmar i sträck.

 

Armtjockleken tog jag bara som en indikation på muskelmassan i övriga kroppen. Bål/ryggmuskler är svårt att träna upp utan att använda armarna så det visar ju sig där...

 

/Ingen biff själv, men Mats... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst Mats, du behöver träna (tänker på dina smala armar på ena fotot). Man måste ju vara i bra kondition för att orka spela WSOP.

 

"Look at them arms! They are no thicker than i cigarette, I could smoke them arms!" ;)

 

Eller som Zacke sa om någon golfare

" Han är smal som en järnetta och går att skicka portofritt över hela värden" :lol:

 

Jag lovar att göda Mats om han kommer hem med en liten present till mig. Det kommer blir köttgrytor, blodiga biffar med bearnaise och grönpepparkyckling med mycket grädde. Då biffar han till sig. Det är viktigt att kunna bära $1 000 000 i chips med stil till finalbordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju vara ett roligt gäng... Speciellt han john, verkar vara en kul kille o leva ett roligt liv....

 

Ni kanske borde besöka spearmint och bli män?

 

 

lira poker 6timmar om dagen, resten till nöjen? rätt okej liv.

 

 

Sen undrar ja över 3000sngs/månad det är ju 18kdollar i månaden om man har en 40% rakeback,,, d funkar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...