EL_FishkO Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 verkar som ingen skrivit om denna: "Turn up the heat this July with a blistering reload deposit bonus: Get 15% extra, up to 75 USD. Don’t delay: You’ve got until Wednesday, July 12, 2006 to take advantage of this great summer offer. Just use bonus code July06Reload when you make a deposit. " Citera
Kollikock Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Varför är de olika för olika personer? Jag fick 25% max $100. Citera
heltok Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 tycker deras lotto-system är riktigt kasst. bättre de ger en bonus i relation till hur många party-points man tog förra veckan/månaden eller dylikt. Citera
snetreff Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Måste man ha rejkat party för att få bonus? Förra månaden hade jag inte lirat något på party och fick ingen bonus, men i juni spelade jag lite grann och fick $75:an. Citera
Reaper Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 man måste nog hålla ett visst "poäng/månad" för att få spela en bonus, ju mer poäng desto bättre bonus... Citera
poker_oscar Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 man måste nog hålla ett visst "poäng/månad" för att få spela en bonus, ju mer poäng desto bättre bonus... Helt helt helt jävla fel. Citera
serenity Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 man måste nog hålla ett visst "poäng/månad" för att få spela en bonus, ju mer poäng desto bättre bonus... Helt helt helt jävla fel. Ja, heltok kan nog lägga fram lite bevis för att det inte stämmer. Citera
MacDaddy Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 jag fick inget men har fått de senaste gångerna. HAr dock tagit ut bonusen direkt alla gånger så de ä väl inte så glada på mig. Citera
Reaper Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 hur kan det komma sig att jag bara fått erbjudande varje månad då jag varit aktiv? och INGA när jag INTE spelat.. har jag bara otur? Citera
serenity Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Jag spelar bara på party när de har reloads och har gjort det sedan april eller nåt sånt. Trots det så är detta enda gången jag inte fått $100 i bonus, fick bara 15% till $75 nu. Med andra ord har jag fått ett erbjudande varenda gång de har haft (och en tråd skapats här i bonusar-forumet). Så ja, antagligen är det bara otur. Det eller så gillar de mig av nån anledning. Citera
Svinto Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Jag har fått 20% till $100 de ~tio senaste gångerna och aldrig blivit bortglömd. Jag spelar i princip bara under bonusperioder eller då jackpotten är stor, men har ändå haft ganska många tusen dollar på kontot större delen av tiden. Kanske har nåt med det att göra? Citera
Largo-Sama Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Fick ingen denna gång. Kan det bero på att de har insett att jag horar så mycket att de bara förlorar på mig? Kan det bero på att jag sket i att cleara den förra bonusen? Kan det bero på att de ser att jag redan har pengar inne och spelar någorlunda aktivt, så de inte behöver ge någon bonus för att "locka dit" mig? Får väl klara mig utan bonus denna månaden Citera
staz Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 jag har alltid fått 15% -> 75$, både p åempire å party.. har lirat en del där tidigare men på senare tid horar jag bara. Citera
EL_FishkO Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 jag har alltid fått 15% -> 75$, både p åempire å party.. har lirat en del där tidigare men på senare tid horar jag bara. hur gör du för att spela på bägge siterna samtidigt? Citera
ChRiiLLe Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Fick 15% upp till $75, har inte spelat där på säkert 1½ månad heller.. Missade deras förra reload. Citera
EL_FishkO Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 hur mycket måste man rejka "extra" utöver bonusbeloppet för att gå upp i reload-nivå? antar att ingen har något givet svar, men vilken storleksordning pratar vi om? Citera
The Grand Bark Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Tror inte det finns nån som hittills hittat en röd tråd i deras bonustänk, verkar vara ytterst slumpmässigt förutom att erbjudandet brukar komma på en torsdag. Citera
Lupus123 Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 I samband med att den här reloadkampanjen kom kollade jag kontot, men hade inte fått något då. Utan direkt anledning annat än en förhoppning om lite flyt så loggade jag in på Party och hade idag $40 fräscha för 10x att leka med, no deposit required. Kan vara något för andra att ta en kik på. GL. Citera
cab Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 och hade idag $40 fräscha för 10x att leka med, no deposit required. Kan vara något för andra att ta en kik på. GL. Fick samma erbjudanade att leka med, men för en vecka sen men ingen reload bonus. Citera
Recommended Posts