pellepedal Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Har Heypoker tagit bort möjligheten att spela i webbläsaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Tyvärr verkar det som så. Jag kan inte heller hitta den. Så Heypoker är bojkottad av mig just nu pga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Den ska fungera utan några som helst problem. På förstasidan finns det en knapp där det står: "Spela direkt i browsern". Vi provkör just nu härifrån och då fungerar det utan några som helst problem. Prova att ladda hem senaste versionen av Java om ni har problem med att få det att fungera. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 På förstasidan finns det en knapp där det står: "Spela direkt i browsern". Bara jag som inte kan hitta den knappen? Edit: Nu hittade jag den.. Den finns inte när jag använder Linux, men i windows finns den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 16 Juli , 2006 Rapport Share Postad 16 Juli , 2006 På förstasidan finns det en knapp där det står: "Spela direkt i browsern". Bara jag som inte kan hitta den knappen? Edit: Nu hittade jag den.. Den finns inte när jag använder Linux, men i windows finns den.. Dåligt av Heypoker. Gissar på att de har dålig HTML-kod så att den är gömd i Linux. Eftersom det är oss Linux-gubbar som spelar via webbklienten så får vi fortsätta och bojkotta Heypoker tills det att de fixar webbsidan. Trist för det betyder att det inte blir någon kryssningsatellit idag. PS Kör Firefox under Linux - ser ingen knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts