Skadast Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 För mig är den automatiskt inställd på No player chat. Problemet är att varje gång jag försöker byta till något annat scrollar den direkt tillbaks till No player chat. Någon som varit med om det? Edit: Märkte just att detta bara gäller turneringar. I cash games funkar allt från "Delar : Normal" till "Totally silent" alldeles utmärkt. WTF? Edit 2: Det berodde visst på Poker Office. Då vet man det, jag som har stört mig på detta i flera veckor Citera
Cyntax Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Settings -> Preferences -> Advanced -> Enable Party Poker chat. Citera
Skadast Postad 5 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2006 Settings -> Preferences -> Advanced -> Enable Party Poker chat. Så... då funkar det även med Poker Office? eller vad är det du vill ha sagt? Citera
Cyntax Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Settings -> Preferences -> Advanced -> Enable Party Poker chat. Så... då funkar det även med Poker Office? eller vad är det du vill ha sagt? Inget. Jag skrev bara av mig lite... (varför vinner jag aldrig en röd brandbil i valfri färg?) Citera
Skadast Postad 5 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2006 Well... försod inte att du menade att man skulle göra inställningen i Poker Office bara. Ibland är ledningarna alldeles för långa Citera
Recommended Posts