Gå till innehåll

Kommentera Jennez WSOP-blog

Okok

Recommended Posts

Har själv sett Pen&Teller i Vegas. Mycket missnöjd

Jag rekommnderar "O" eller "Mama Mia" (faktiskt)

Aj fanken.... Jag kan inte lata bli, jag maste se dem! De ar mina absoluta favoriter bland trollkonstnarer.

Men det ena behover ju inte utesluta det andra... Btw, ska man se Mama Mia sa gor man det i London - inte "tacky-uppsattningen" i Vegas... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 100
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

SOm du säger du gillar pen and teller... det gör ja med och såg showen i maj... jag tyckte den var rätt bra.. så tror inte du blir beviken.. några gamla grejer som man har sett på TV innan är med men en del imponerande grejer. I like guldfisknumret i början..=)

Don't give it all away now! ;)

Länk till kommentar

Sist jag var i Vegas bodde jag pa Excalibur. Chefen sager dock att Gold Coast ar ett helt ok hotell. Inte ett av de finaste, men anda ok standard.

Excalidur är ett prisvärt hotell med bra läge betydligt bättre än Goldm Coast i mitt tycke.

Dessutom ligger Excalibur nära Las Vegas' 2 stora fiskdammar, nämligen just Excaliburs NL hold'em ($1-$3 SB/BB) och MGM Grand's NL ($1-$2 SB/BB) bord.

Några dagar vid dessa bord kan med enkelhet betala hela resan :P

Länk till kommentar

"Fantasy" går på hotellet jag ska bo på (Luxor)

Finally a topless, adult dance revue that features gorgeous women, live singing, comedy and cutting edge choreography, while bringing new meaning to the words “sexy” and "sensual." Fantasy is so engaging that it’s a comfortable experience for both men and women. Come see what AOL CityGuide rates the "Sexiest Show in Las Vegas!"

Verkar som det blir svårt att missa den :)

Länk till kommentar

HUr blir det nu med bowlingen?

Har kollat in plejset pa Gold Coast. Funderar lite pa om vi ska ta det pa "vilodagen" (3:e aug) eller om vi ska kora en annan dag. Tyvarr ar det nog sa att vi inte kan lagga det pa en tid dar alla verkligen kan vara med...

Jag slanger upp en "klistrad" har nar jag har kollat igenom anmalningarna igen och bokat banor.

Länk till kommentar

Har kollat in plejset pa Gold Coast. Funderar lite pa om vi ska ta det pa "vilodagen" (3:e aug) eller om vi ska kora en annan dag. Tyvarr ar det nog sa att vi inte kan lagga det pa en tid dar alla verkligen kan vara med...

Jag slanger upp en "klistrad" har nar jag har kollat igenom anmalningarna igen och bokat banor.

Jag har nog missat det här med bowlingen. Men jag bor på Gold Coast och jag är gärna med och träffar lite folk och bowlar. Vilodagen funkar fint för mig. (Min flickvän är nog också intresserad isf)

Länk till kommentar

• 2 weeks later...

Ifall ngn har missat det: 21.00 den 3:e Aug pa Gold Coast! $10+$10.

Tyvarr visste jag inte sa mycket om bowlingen sa den missade jag.Hade varit roligt att vinna pengar av alla :-)

Imorgon far man hem igen och det har varit en otrolig upplevelse, framfor allt nar jag hamnade pa samma bild som Phil Eivy.

Hoppas bara Jens kan skicka den bilden till mig nar han har kommit hem.

Ha det gott alla och tack for resan....Pierre Hakansson

Länk till kommentar

Ifall ngn har missat det: 21.00 den 3:e Aug pa Gold Coast! $10+$10.

Tyvarr visste jag inte sa mycket om bowlingen sa den missade jag.Hade varit roligt att vinna pengar av alla :-)

WTF!! ;) Ingen som sa till dig? Inte undra på att resultat saknades från tävlingen. :?

Länk till kommentar