ades_va Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Berättade du att du var från Sverige? Citera
Knapp_0 Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Berättade du att du var från Sverige? Jovisst, Jag till och med frågade om det gjorde något. Och det spelade ingen roll. Frågade också om problemet med att inte kunna regga sig kunde bero på att jag var reggad på Betsson. Det spelade ingen roll, och inga sådana restriktioner fanns. Jag gillade Betsson/Pokerroom skarpt. Och ju mer jag spelar på andra sidor, desto mer inser jag vilka fördelar Pokerroom har jämtemot andra. Det var de feta bonusarna som tyvärr inte existerar på Betsson som gjorde att jag slutade spela där. Men jag ska snart in dit igen. Citera
jeck Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Jag är också reggad där och har 300 dollar att cleara Irriterar mig mest på att varje bord jag är inne på så har spelarna en tendens att sticka, så sitter man vid ett 10 bord, så kan det var tomt eller typ nere på 4 spelare efter 30 min.. Rätt jobbigt att byta bord hela tiden. Citera
Knapp_0 Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Jag är också reggad där och har 300 dollar att cleara Irriterar mig mest på att varje bord jag är inne på så har spelarna en tendens att sticka, så sitter man vid ett 10 bord, så kan det var tomt eller typ nere på 4 spelare efter 30 min.. Rätt jobbigt att byta bord hela tiden. Hur funkar det? Tar det lång tid att cleara bonusen? Om du inte vill spela SH ofrivilligt. Försök ta ett bord högt upp på listan. De fylls på snabbast. Så var det när jag körde där. Nu har de tydligen sänkt avgifterna för insättning och uttag. Det är bra! Citera
totti Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 2 frågor. 1. är det olagligt för oss sve att lira på pokerroom? 2. är betsson samma sak eller vad? Har de samma sitandgo utbud tex? Citera
IslandAce Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 PokerRoom.com tillåter inte att svenskar spelar där (eftersom det är ett svenskt företag o Sverige har en så kul lagstiftning). Betsson tillåter dock svenskar att spela genom dem, och de använder samma servrar och programvara som PokerRoom. Det du inte får genom Betsson är PokerRooms promotions (du får ju såklart Betssons promoerbjudanden, men de kan inte riktigt mäta sig...) och de turneringar som är specifika för PokerRoom (deras WSOP-kval o liknande). Citera
Anderssson Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 PokerRoom.com tillåter inte att svenskar spelar där (eftersom det är ett svenskt företag o Sverige har en så kul lagstiftning). Betsson tillåter dock svenskar att spela genom dem, och de använder samma servrar och programvara som PokerRoom. Det du inte får genom Betsson är PokerRooms promotions (du får ju såklart Betssons promoerbjudanden, men de kan inte riktigt mäta sig...) och de turneringar som är specifika för PokerRoom (deras WSOP-kval o liknande). Ingen som försökt komma runt detta.. typ inte ange att man är Svensk Citera
Krissan Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 PokerRoom.com tillåter inte att svenskar spelar där (eftersom det är ett svenskt företag o Sverige har en så kul lagstiftning). Betsson tillåter dock svenskar att spela genom dem, och de använder samma servrar och programvara som PokerRoom. Det du inte får genom Betsson är PokerRooms promotions (du får ju såklart Betssons promoerbjudanden, men de kan inte riktigt mäta sig...) och de turneringar som är specifika för PokerRoom (deras WSOP-kval o liknande). Ingen som försökt komma runt detta.. typ inte ange att man är Svensk Att ange falska personuppgifter är nog en jävligt dålig idé. Citera
gdaily Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Du kan ju alltid spela på skinnet "bettson" Citera
Barry Seven Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Usch och fy! Riktigt grisiga stabilitetsproblem för närvarande; nedstängd från underbart tomtiga shorthanded SnG två gånger i rad. Startar upp spel, några rundor in meddelande att man kommer bli "disconected from server after this round". Så blir man nedstängd och alla bord försvinner. Nya SnG-bord kommer upp efter några minuter så händer samma sak igen. ... och nu verkar allt ligga nere. Citera
Kotoryu Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Jag har bara spelat play money med den klienten, med en sak jag gillar skarpt är snabbtangenterna: F1 = check/fold, F2 = check/call, F3 = bet/raise. Fungerar även som förval. Mycket bra ur användbarhetssynpunkt. Pacific har också snabbtangenter, även om de inte är lika genomtänkta. Finns det andra pokerklienter som man kan spela enbart med tangentbordet (då man väl har satt sig vid bordet)? Citera
QoS Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Kotoryu, kolla i tråden Kortkommandon på tangentbordet? där finns det listat till några sajter. Enjoy! - QoS Citera
Kotoryu Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Kotoryu, kolla i tråden Kortkommandon på tangentbordet? där finns det listat till några sajter. Yes! Tack! Citera
fl0w Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Som sagt... nån som lirat här fast de inte är helt osvenska? Hur gjorde ni, och hur gick det? Citera
baller Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Man skan spela via siter som är skins, dvs siter som är i samma nätverk tex... Citera
fl0w Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Mjo, men som sagt... de har väldigt väldigt fina bonusar som dock verkar ganska sega att spela till sig, men men... Dumt att bli låst med +$500 på kontot? Citera
Knapp_0 Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 BetOnBet har bonus. Clearas bra på FL 1-2 bord Citera
Knapp_0 Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Är det någon som vet om Pokertracker med GT funkar på Pokerrrom? Jag vill ha overlayen som PO har på Party nämligen. Citera
inteillaalls Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Har ni sett att Pokerroom.com har skapat en mobilklient där man kan lira för riktiga pengar? Nu kommer man ju inte undan sitt pokerberoende! http://www.pokerroom.com/mobile/ Finns det gsm-mottagning kan man spela... /G Citera
pem Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Det finns ännu en "ingång" till PokerRoom (pokernetwork): http://www.hollywoodpoker.com/ Samma nät, samma klient(er) med annat skinn (fulare gubbar), som PokerRoom, Betsson, BetOnBet (m.fl.?). Funkar alltså med mac och linux också, och svenskar kan spela för riktiga pengar. (netteller stöds) Citera
Knapp_0 Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Såg en ny feature idag. (för mig i alla fall). Vinstprocentchansen visas för spelarna som är All-In. . Smart och kul! Citera
mannen Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 finns det något annat skin på pokerroom nätverket som ger reloads osv i ungefär samma utsträkning som pokerroom själva gör? dom krämar ju på med typ en reload i månaden som känns lite dum att missa Citera
Knapp_0 Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Jag tror inte det. Vilket är synd. Men jag tyckte mig se här på PF att det fanns ett skin till nu. Citera
mannen Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 nån som vet vilket det mest generösa skinet är bortset från pokerroom själva? Citera
Knapp_0 Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Vad jag vet är det bara Betonbet som ger signup-bonus. Jag clearade den. Den tar sin lilla tid. FL 1-2 minst är att rekomendera. Citera
Recommended Posts