flaxlax Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Utifrån sett verkar det som om man kan köpa bonusar när man väl är medlem i "Green Room" osv. Nån som vet vilka dessa bonusar är (kostnader för "köp", clearingrate, tid för att cleara) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Jag tänkte öppna konto på PokerRoom, finns det några bra signup erbjudanden för tillfället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerRoom.com Postad 8 Februari , 2008 Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 Kolla in poker bonus på sidan http://www.pokerroom.com/se/promos/always-on.html Där hittar du alltid aktuella erbjudanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Nu har jag öppnat konto och börjat spela. Jag har börjat samla på mig lite player points och nu undrar jag om det kommer dröja länge innan shopen öppnar? EDIT: En fråga till: Kommer ni köra sattelliter till Live SM? Några Ongame-siter kör ju det, kommer PokerRoom också göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts