Atilla Postad 30 Juni , 2005 Rapport Postad 30 Juni , 2005 hej., er 30% det maximalle ni har hittet på pokerroom? Citera
Cyntax Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Såg att Ongame http://www.ongame.com skulle byta namn till Ongame Network ... http://www.ongamenetwork.com Betyder säkert inget, ville bara skriva lite... Citera
Cyntax Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 länk till prnewswire.com "Check n Raise Poker.com is pleased to announce their move to The Ongame Network in order to improve the game experience for their more than 35,000 registered players. Players will now have a choice of table limits for ring games ranging from .05/.10 all the way up to 500/1000 and a hundred different tournaments every day. Check n Raise players will now be able to find the game of their choice at any given time due to the established base of six million poker players." http://www.checknraisepoker.com Någon som lirat mycket på ChecknRaise? Jag kollade in där för ett bra tag sedan och då var det ganska dött. Kanske man borde väcka det gamla kontot till liv. * LP - QoS * Citera
Colderose Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Eftersom Pokerroom är sålt från svenska Ongame till österrikiska Betandwin, så borde problemet med att svenskar inte får spela för riktiga pengar kanske lösa sig inom kort. Citera
acidcrawler Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Eftersom Pokerroom är sålt från svenska Ongame till österrikiska Betandwin, så borde problemet med att svenskar inte får spela för riktiga pengar kanske lösa sig inom kort. Någon som vet om svenskar fortfarande inte får spela på Pokerroom ? Citera
baller Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Countries: Residents of Costa Rica and Sweden are prohibited from playing any of the SITE’s games for real money. Gäller fortfarande, enligt pokerroom.com. Citera
Ezkash Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Någon som vet om man kan regga sig när man är utomlands, från t ex Thailand...? Citera
Atariman Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Någon som vet om man kan regga sig när man är utomlands, från t ex Thailand...? Tror de kollar var ditt kontokort är registrerat, dvs svensk bank = no go. Men som sagt, det är bara som jag uppfattat det. Bra med konton utomlands, av många skäl. Citera
Ezkash Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Och om man använder Neteller...? Citera
goobi Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Någon som har satt in nyligen? funderar på att göra det. från neteller dårå... Citera
kj_ Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Kan man ha ett konto på BestPoker och öppna ett nytt på PokerRoom? Båda tillhör samma nätverk, blir det några problem? Kan man vara inloggad på båda klienterna samtidigt? Citera
amisho Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Kan man ha ett konto på BestPoker och öppna ett nytt på PokerRoom? Båda tillhör samma nätverk, blir det några problem? Kan man vara inloggad på båda klienterna samtidigt? Det går att ha ett konto på båda siterna. Det blir inga problem (har iaf inte blivit de för mig). Det går att vara inloggad på båda klienterna samtidigt, dock inte sitta ned vid samma bord eller vara med i samma turnering Citera
PokerRoom.com Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Hej! Ni har väll inte missat att svenskar sedan en tid tillbaka är välkommna till PokerRoom.com - ett av världens största pokerrum! Efter att ha läst den här tråden vill jag förtydliga några saker: - Svenskar är välkommna att öppna konto hos oss. - Vi accepterar Visa, NETeller, MoneyBookers med flera som insättningsmetoder. - Det är helt ok att ha konto hos fler än en Ongame-operatör. - Vi flyttar vår licens för pokerspel till Gibraltar den 1 Juni 2007 och alla vinster från PokerRoom.com blir därmed skattefria. Hoppas att ni kommer trivas vid borden på PokerRoom.com. Citera
Kwejk Postad 19 Maj , 2007 Rapport Postad 19 Maj , 2007 själv vann jag en sattelite till WSOP genom pokerroom för någon vecka sedan. kan man få sig lite svenskt sällskap i laget kanske? Citera
toompa84 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 hur fyller man på marker vid cash game på pokerroom? Den bankknappen är grå, går inte att klicka på.. Citera
stenarn Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 hur fyller man på marker vid cash game på pokerroom? Den bankknappen är grå, går inte att klicka på.. Du måste ta "sit out" innan du lägger till pengar. Citera
toompa84 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Du måste ta "sit out" innan du lägger till pengar. Tackar! Riktig skitsida måste jag säga.. men vad gör man inte för en bra bonus! Har du ett snabbt svar på vad som är fel i Pokertracker när jag får detta felmeddelande? ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this. Citera
Coachen Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 vilken bonus är de som gäller på pokerroom nu? är de 200% upp till 1000$ lr är de 300$??? Har kollat runt lite men hittar inge vidare. Hur är klienten annars? spelare, skins mm Citera
stenarn Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Tackar! Riktig skitsida måste jag säga.. men vad gör man inte för en bra bonus! Har du ett snabbt svar på vad som är fel i Pokertracker när jag får detta felmeddelande? ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this. Inte tillräckligt snabbt Men iaf. Gå in i "Help/Main Index" i PokerTracker och sen vidare till "Auto-Import PokerRoom (and Skins) Hand Histories" . Du kommer få upp instruktioner vad du ska göra (du ska tanka en fil och installera bara sen fungerar allt). Du har förmodligen hunnit göra detta redan Citera
pop1 Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Hej. Är det svårt att dra ihop 10 playerspoints? Hur många raked hands är det? Peter Sorry, hittade det nu när jag kollade lite bättre. http://www.pokerroom.com/help/faq/index.php?action=viewSubCategory&categoryId=3&mainId=#q2 Citera
brainslicer Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Hej! Ni har väll inte missat att svenskar sedan en tid tillbaka är välkommna till PokerRoom.com - ett av världens största pokerrum! Efter att ha läst den här tråden vill jag förtydliga några saker: - Svenskar är välkommna att öppna konto hos oss. - Vi accepterar Visa, NETeller, MoneyBookers med flera som insättningsmetoder. - Det är helt ok att ha konto hos fler än en Ongame-operatör. - Vi flyttar vår licens för pokerspel till Gibraltar den 1 Juni 2007 och alla vinster från PokerRoom.com blir därmed skattefria. Hoppas att ni kommer trivas vid borden på PokerRoom.com. Testat PR ca 1 månad nu ...men då kom det fram att man tydligen som svensk inte kan ta ut pengar till sitt VISA, enligt supporten(överenskommelse med staten då PR ligger i Sverige, sa dom om jag förstog det rätt). Har ni några planer på att ändra detta i framtiden? (pengarna har jag tagit ut via annan metod nu...så det är inga problem, men värdesätter valmöjligheter) Citera
Jeg123 Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Vilken jävla skitsida. Skulle ta ut mina pengar till neteller, efter 2 dagar fick jag ett email som sa att min cash-out har blivit cancalled och att jag måste kontakta support. Det står i stil med "om du vill veta varför din cashout har blivit nekad kontakta supporten". Idioter, är juh klart jag vill veta varför, det borde dom juh skrivit. Kontaktar livesupport som säger att mitt konto har "suspicious activity" och han säger att jag måste skicka in en kopia på mitt ID-kort, en räkning och kreditkortet som jag använde för att sätta in pengar på neteller med. Jag säger att jag satte in via bank, får svar i stil med att om jag inte skickar in en kopia på kreditkortet som jag använde till neteller, som fortfarande existera så kommer jag inte få mina pengar. Helt sjukt. Sedan ber dom att jag ska skicka in all information via fax, och en sådan har jag inte. Aja, hoppas allt löser sig, handlar om $2429 som jag behöver ASAP! Citera
bruce_ Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 När är det egentligen meningen att shoppen ska öppna igen? Jag har läst texten "The PokerRoom shop is currently unavailable. A new improved PokerRoom shop will re-open shortly." i ganska många månader nu. Hur definierar ni på pokerroom egentligen shortly? Citera
Kwejk Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Vilken jävla skitsida. Skulle ta ut mina pengar till neteller, efter 2 dagar fick jag ett email som sa att min cash-out har blivit cancalled och att jag måste kontakta support. Det står i stil med "om du vill veta varför din cashout har blivit nekad kontakta supporten". Idioter, är juh klart jag vill veta varför, det borde dom juh skrivit. Kontaktar livesupport som säger att mitt konto har "suspicious activity" och han säger att jag måste skicka in en kopia på mitt ID-kort, en räkning och kreditkortet som jag använde för att sätta in pengar på neteller med. Jag säger att jag satte in via bank, får svar i stil med att om jag inte skickar in en kopia på kreditkortet som jag använde till neteller, som fortfarande existera så kommer jag inte få mina pengar. Helt sjukt. Sedan ber dom att jag ska skicka in all information via fax, och en sådan har jag inte. Aja, hoppas allt löser sig, handlar om $2429 som jag behöver ASAP! hrm, det är säkert för att du satt in via bank och tar ut till neteller dom blir griniga. Ett liknande exempel: Sätter du in pengar med VISA måste du ta ut med VISA minst samma summa som man satte in och alla pengar utöver det brukar man kunna placera vart man vill. Rent allmänt brukar det i alla fall fungera så som jag beskriver ovan. inget specifikt för pokerroom. Jag har själv bara använt mig av neteller på pokerroom. Både för insättningar och uttag. Då har det aldrig varit några problem. Hoppas det löser sig för dig. btw. jag är VIP på pokerroom så jag kan möjligen föra ärendet högre om du inte lyckas få dina pengar tillbaka. Citera
Kwejk Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 När är det egentligen meningen att shoppen ska öppna igen? Jag har läst texten "The PokerRoom shop is currently unavailable. A new improved PokerRoom shop will re-open shortly." i ganska många månader nu. Hur definierar ni på pokerroom egentligen shortly? jävligt bra fråga. jag har 10k i poäng juuh Citera
Recommended Posts