ampixo Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Han kallade RilleG här på forumet för "calling station" vid ett tillfälle i filmen. Vid ett annat tillfälle drog Rilles AQ ut honom när han inte gjorde ett CB med KK på en relativt ofarlig bräda HU. A på turn varpå tuff-fish betalade av och svor så det osade ur högtalarna... Det hintades på 2+2 att tuff_fish var en bra spelare på 5-10. Kan det verkligen stämma? Bra och bra, jag tror killen har någorlunda koll. Ja, förmodligen men spelar han inte lite passivt postflop? Dessutom så gick han ju bara in med ett halvt inköp i en av filmerna men synade ändå höjningar med låga par etc. Fick mig att undra lite... Precis. Därför jag inte tycker han borde gå under kategorin BRA. Men han har ju en viss koll ändå, syns ju t.o.m i filmerna. Citera
FeelingThis Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Roligt när stegkort/färgkort kommer på turn eller river hela tiden när han tiltar loss som fan. Citera
pluntzky Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hot-digedidam! Yeee-ha! Alla mina fördommar om jänkare online har besannats, är det bara jag som tänker på grandpa i simpsons? Skön kille, men så kass är han ju inte så han behöver skämmas för det direkt, värre fiskar har ju skådats. Citera
FeelingThis Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Aaaah hahaha. Såg just straight flushen. "He's probably got the damn ace." så checkar han. Sen räknar han typ 3 gånger "6...7..8...9...10". "WHAT AM I THINKING!? I got a straight flush!" efter hur lång tid som helst. Skönaste killen i år. Med tanke på att han bara spelar 1 bord också. Citera
OrkarInte Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Skönaste killen i år. Med tanke på att han bara spelar 1 bord också. kollar på fri6-9 nu kör han 2 bord Citera
OrkarInte Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Pokerproffesorn har några skrikande djur i bakgrunden Citera
cAshville Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Kul när han blir rr:ad med floppat set. Haha jag känner igen mig själv i att bita ihop tänderna på nått skumt sätt och sen svära. Citera
Joeduck Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 vissa händer måste va ett skämt, känns så när han foldar steg o färgdrag på turn när fi bettar 1/5del av pott bra aggresiv preflop, sen lägger han sig så fort fi bettar post och säger att han måste ha kungen osv hans read suger även pre Citera
jock1 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 HAhahaahhaahaha han sitter ju för fan och räknar str8 flushen 3-4 ggr innan han fattar att han har det, och det EFTER att han checkat och fi bettat hahahaah Citera
OrkarInte Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 undrar om det är en fet människa han flåsar efter han sagt en lång mening. Citera
ampixo Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Det sjuka är som sagt att han är en regular på 5/10 på party och således bättre än de flesta som klagat på hans spel i den här tråden. Citera
Nickefik Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Det sjuka är som sagt att han är en regular på 5/10 på party och således bättre än de flesta som klagat på hans spel i den här tråden. Nja, det vet man ju inget om. Han kan vara bra, men han kan också ha en fet plånbok och tycker det är kul att spela. Bara för att han spelar regelbundet så kan man inte säkert veta att han är bra. Citera
Staahla Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Det sjuka är som sagt att han är en regular på 5/10 på party och således bättre än de flesta som klagat på hans spel i den här tråden. Nej, han är kass och dessutom numera gul. Citera
Nidson Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Han låter ungefär som jag har gjort under juni. Citera
emilio_15 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Han är ju sjukt vek postflop, och spelar konstigt preflop. Citera
OrkarInte Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 HAhahaahhaahaha han sitter ju för fan och räknar str8 flushen 3-4 ggr innan han fattar att han har det, och det EFTER att han checkat och fi bettat hahahaah i vilket avsnitt då? Citera
maxxxx Postad 29 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2006 HAhahaahhaahaha han sitter ju för fan och räknar str8 flushen 3-4 ggr innan han fattar att han har det, och det EFTER att han checkat och fi bettat hahahaah i vilket avsnitt då? http://68.168.64.9/pokerhands/sat5-27d/sat5-27d.html ungefär 75% in i filmen Citera
ohmtom Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Det finns en torrent på piratebay, 2 Gb med tuff_fish-filmer http://thepiratebay.org/details.php?id=3499326 Citera
beachalban Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Han är ju sjukt vek postflop, och spelar konstigt preflop. Han är ju verkligen hur skön som helst. Någon som vet vem han är? Hur gammal? Jag har iofs inte sett alla filmerna men jag tycker han spelar rätt bra preflop. I alla fall tills det att han börjar tilta. Däremot har han ju helt missat konceptet om continuebetting och är hur vek som helst postflop. Citera
bismarc Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Hur kul som helst o se, gubben har ju enorm humor. Han skrattar sjukt mkt åt sig själv med. Älskar då han foldar 55 för han skriver i chatten att de andra spelar för långsamt, sedan kommer floppen o han hade fått set, mkt humor i det. Hans kommentarer är ju världsklass Man kan tycka vad man vill om hans spel, tittat på flera av dem o tycker han spelar olika. Man jag tycker det är sjukt modigt o spela o kommentera vad han gör. Jag tror man skulle bli förvånad över vad man själv gör i vissa händer. Jag är den första att erkänna att jag gör många misstag varje session jag spelar. Men så O'Boy har jag aldrig hört förut. Som ngn sa killen alt gubben har skoj då han spelar, poker skall vara roligt. (mkt bra citat för övrigt) Citera
jello Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Som en annan 5/10 regular blir jag sjukt förvånad över att han är aggressivare än mig preflop men samtidigt så sjukt vek postflop. Citera
FeelingThis Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Det är ju sjukt högt underhållningsvärde i detta. Har fan suttit och glott hela dagen och garvat åt hans garv. För att inte tala om när han börjar tilta och skrika/svära, när han försöker spela 4 bord NL25 eller när han spelar ETT bord och inte klarar att läsa bordet/handen hur många gånger som helst. Hans förmåga att läsa motståndare är väl inte heller så skarp... Nä, här har vi en ny idol! Citera
Recommended Posts