Gå till innehåll

Superfunks Fiskebåt


Superfunk-

Recommended Posts

  • Svars 171
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Som jag säkerligen förklarat för dig tidigare så har DJens rätt.

 

Jag struntar i om du tjänar in 1 miljon på tre dagar, vad det hela handlar om är att du spelar händerna fel på i princip varje gata.

 

Det finns en anledningen o säga det här, och det är inte för att jag har något emot dig, utan enbart för att du själv ska tänka på det och kanske en dag, inom en snar framtid, börja spela en hand rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bpd hade rätt i en punkt iaf, jag var helt out of line.

Har en väldigt tung period och det brast efter de händerna. egentligen ingen ursäkt, men.

 

Jag ber om ursäkt främst till superfunk men också till forumet för att jag var ute på väldigt djupt vatten. ska försöka se till att det inte upprepas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bpd hade rätt i en punkt iaf, jag var helt out of line.

Har en väldigt tung period och det brast efter de händerna. egentligen ingen ursäkt, men.

 

Jag ber om ursäkt främst till superfunk men också till forumet för att jag var ute på väldigt djupt vatten. ska försöka se till att det inte upprepas.

 

Hej Djens!

 

Väldigt STORT av dig!! Jag får be om ursäkt för min kollegas uppträdande till dig Djens och det kommer inte upprepas. Jag hoppas dock att Nusseman tar och aktivera Bestpokerdannes konto igen, det hade varit grymt snällt!

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Nusseman!

 

Hur kan du endast stänga av en av dem båda???? Antingen blir båda avstängda för att de inte håller sig inom pokerforums ramar eller så får båda en varning!

 

MVH

 

BestPoker

 

Danne är (var) officiell representant för en pokersite och har i och med det fått speciella förhållningsregeler, bl a att inte posta utanför trådar som handlar om BestPoker. Djens är inte officiell representant för någon site.

 

Vill du diskutera ärendet vidare går det bra via PM. Det här är en dagbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Nusseman!

 

Hur kan du endast stänga av en av dem båda???? Antingen blir båda avstängda för att de inte håller sig inom pokerforums ramar eller så får båda en varning!

 

MVH

 

BestPoker

 

Danne är (var) officiell representant för en pokersite och har i och med det fått speciella förhållningsregeler, bl a att inte posta utanför trådar som handlar om BestPoker. Djens är inte officiell representant för någon site.

 

Vill du diskutera ärendet vidare går det bra via PM. Det här är en dagbok.

 

Då gör vi så!

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag säkerligen förklarat för dig tidigare så har DJens rätt.

 

Jag struntar i om du tjänar in 1 miljon på tre dagar, vad det hela handlar om är att du spelar händerna fel på i princip varje gata.

 

Det finns en anledningen o säga det här, och det är inte för att jag har något emot dig, utan enbart för att du själv ska tänka på det och kanske en dag, inom en snar framtid, börja spela en hand rätt.

 

Hhmm ok vet inte hur mycket poker från mig du har sett men känns som du sätt ganska mycket om du kan säga så?

 

Det är svårt att ändra på något som jag ser plussa dag ut och dag in med några undantag för vissa dagar. men att spela händerna på rätt sätt kanske ger mig dubbelt så mycket pluss varje dag!

 

Ni proffs som hänger här på forumet eller vem som helst som vet hur man spelar händer rätt, skulle ni kunna hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon förklara varför stegdraget 34o mot 22 var så felspelad? Jag tolkar det som att funkis gjorde en semibluff för han trodde djens var svag. Bluffen misslyckades men draget satt. Det är väl en himla skillnad mot om t.ex funkis synar en all-in med 34o och felaktiga pot-odds? Det skulle va felspel. Eller om djens var uppenbart pot-committad. Var han det? Det enda man kan säga om det här är att det var dålig tajming. Men imo måste en bra spelare kunna dra till med såna här grejer då och då för att inte bli för lättläst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...