Gå till innehåll

Superfunks Fiskebåt


Superfunk-

Recommended Posts

  • Svars 171
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var ute på krogen igår och satte mig och spela när jag kommer hem, Full som jag var gick allt bra ändå! och har lyckats + €6k

 

Spelade dock 10-20 som jag lovat att inte göra samt nån 25-50 HU illa illa får skylla på spriten,

 

Men har 20k nu på rullen och nu ska det fan hålla sig på 5-10 samt smygskotten på 10-20!

 

BR=€20000

 

Status: + €10000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Cashville var inte kvar då tyvär.

 

 

 

 

Spelet har gått jävligt bra och jag har lyckats casha ut 200 000kr på 3dagar så det är jag jäkligt nöjd med!

 

efter en kvälls spelande och jag ska precis börja runda av händer detta jag sätter mig på 3-6 till höger om pokerforums egna djens, börjar med att jag sätter mitt öppna stegedrag och dubblar mot han nästan första handen

 

Spelar nu på mitt andra konto som han har hört att det är jag, och han gråter i chatten om hur dålig jag är och att jag spelar som jag vorre efterbliven och han verkligen märker att jag är superfunk för jag är så dålig som bara superfunk kan vara och att han verkligen fatta varför jag gulade förut.

 

Aja Djens reloadar in 600€ nya, hittar A :club: Q :club:flopp: 10 :club: K :club: 7 :diamond: turn J :heart: river 9 :diamond: , jag ställer in. Han synar snabbt med QJ och jag tar återigen hans stack!

 

han drar från bordet på 1sekund

 

15sekunder senare får jag ett pm på poker forum

 

Djens: Du e nog den största idioten med mest tur som någonsin funnits.

ser fram emot dagen du gular igen.

 

:P om jag gular har jag iaf vart med om något väldigt roligt som pokerspelare!

 

Thanks DJENS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är du ju, ditt spel på första handen var totalt idiotiskt. den dagen din tur tar slut komemr du va en gul jävla idiot.

 

jag kan ta handen när han sätter sitt stegdrag:

 

jag har 22, floppen kommer K :club: 2 :heart: 5 :spade:

bet-syn

turn J :club:

Bet- och superfisk- slår om

med halva sin stack inne på river sätter hans in stege med 34o när 6 :club: kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...