ludomir Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Ja precis, EXTREMT underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Pinsamt värre! Ge oss spelare som är kvar varsin 5:e plats? låter väl bra Vaddå 5e plats, jag hade ju vunnit det här Nej men allvarligt talat hur svårt kan det vara att få till en turnering med 40 pers? Det är ju lite pinsamt vid det här laget att sånt händer igen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 dela $3100 på oss 30 som är kvar, så blir jag nöjd iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wildbrain Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 jag spara mig besvär och slog ut mig själv,det här va svagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Jahapp, ska vi sitta o folda hela natten då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 jag spara mig besvär och slog ut mig själv,det här va svagt... Du som åkte 31? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wildbrain Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 joo, spelar hellre cash än turn utan blinds... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 joo, spelar hellre cash än turn utan blinds... För tilt för att spela cash nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Funkar utmärkt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 4 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2006 Nu är vi igång igen! Jag förstår er besvikelse över strulet, jag lovar, jag är minst lika arg Detta får inte hända, men tyvärr händer det idag när det viktiga VIP- turneringen äger rum. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wildbrain Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 va i hel.... ,, nu e tilten nära Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Jag kommer för inte ens på siten nu efter att pröva stänga den o logga in igen!! spela om den från början! Mkt Pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 12 blev det, försökte sno blinds med Q8 men stötte på AQ Lyckades dock knäcka AA med QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Nu händer det igen med 9 spelare kvar......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Vilken soppa! Efter att turneringen började krångla loggade jag ut från klienten. Ber min polare logga in på mitt konto från hans dator för att se om det fungerar eller det är fel på min uppkoppling/dator. Turneringsstrulet är kvar hos honom oxå och då onstaterar jag att det e fel på klienten och inte min dator. Ber honom logga ut och avaktar information här på forumet.. Då kommer beskedet att det ska funka! vad bra tänker jag och försöker logga in igen på klienten. Det går inte, möts av beskedet att jag redan är inloggad trots att jag är utloggad sedan länge på båda datorerna. Player is already logged on! Please contact support(error209) Så nu sitter jag här och kommer inte in alls på klienten och väntar och försöker och väntar och försöker och väntar och försöker... Det har ni gjort bra Sportingbet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Måste bli en extra turnering så att alla får samma chans igen eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Sitter på en MAC just nu, hur ser det ut i turneringen just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 4 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2006 Vi beklagar de problem som uppstod under VIP-turneringen ikväll. Detta får bara inte hända, men tyvärr styr man inte över tekniken ibland och de lustiga vägar som den ibland tar. Turneringen kommer inte att spelas om utan kvällens resultat kommer att stå sig i historieböckerna. Kvällens lyckliga lirare ITM: 1. BlåTåget $1240 2. So1in $744 3. _yoda_ $496 4. vimpan $372 5. MrPlovDiv $248 Bra lirat - trots problemen med de ibland borttrollade blindsen Än en gång - vi beklagar det som hände och vi rekommenderar att ni som känner att ni på något sätt blivit felfördelade av det som hände sänder ett mail till kundtjanst@sportingbet.com så ska vi nog se till att lösa det på bästa sätt. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Det här var det sämsta jag har varit med om!!!!! Satt med KK och AA i turneringen och inte kunde raisa!! Låt de som lyckades spela behålla sina pengar och sätt in en likadan turnering..det e det enda rätta! Även fast det e en frirulle så består prispoolen av rake från oss spelare. låt då oss få en chans att spela det på lika villkor.. vilken fruktansvärt sätt att behandla era mest trogna kunder på! Kan nog vara färdigspelat hos er för min del!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Ja, lite tråkigt med det som inträffade. Men shit happends. Grattis till: 1. BlåTåget $1240 2. So1in $744 3. _yoda_ $496 4. vimpan $372 5. MrPlovDiv $248 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Omspelning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Det här var det sämsta jag har varit med om!!!!! Satt med KK och AA i turneringen och inte kunde raisa!! Låt de som lyckades spela behålla sina pengar och sätt in en likadan turnering..det e det enda rätta! Även fast det e en frirulle så består prispoolen av rake från oss spelare. låt då oss få en chans att spela det på lika villkor.. vilken fruktansvärt sätt att behandla era mest trogna kunder på! Kan nog vara färdigspelat hos er för min del!! Ni måste nog sätta in en till turre om ni ska kunna behålla några spelare..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 5 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2006 Ni måste nog sätta in en till turre om ni ska kunna behålla några spelare..... Det kommer inte att spelas någon ny VIP Freeroll denna månad, men givetvis kommer det att spelas en nästa månad igen, det är den 2 oktober som är datumet för nästa turnering. Vi beklagar de problem som uppstod igår och det finns ingen ursäkt god nog för det som hände men eftersom turneringen kunde slutföras kommer resultaten som blev igår att stå kvar. Vi kan bara som vi gjort tidigare rekommendera er som känner att ni på något sätt blivit felfördelade av det som hände sänder ett mail till kundtjanst@sportingbet.com så ska vi nog se till att lösa det på bästa sätt. Vi har haft kontakt med några av er idag och jag tror vi har löst det på bästa sätt för alla av er. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Ni måste nog sätta in en till turre om ni ska kunna behålla några spelare..... Det kommer inte att spelas någon ny VIP Freeroll denna månad, men givetvis kommer det att spelas en nästa månad igen, det är den 2 oktober som är datumet för nästa turnering. Vi beklagar de problem som uppstod igår och det finns ingen ursäkt god nog för det som hände men eftersom turneringen kunde slutföras kommer resultaten som blev igår att stå kvar. Vi kan bara som vi gjort tidigare rekommendera er som känner att ni på något sätt blivit felfördelade av det som hände sänder ett mail till kundtjanst@sportingbet.com så ska vi nog se till att lösa det på bästa sätt. Vi har haft kontakt med några av er idag och jag tror vi har löst det på bästa sätt för alla av er. Mvh SportingbetEric Var ju värt ett försök! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soderbroder Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Måste säga att jag blev mkt positivt överraskad över hur proffsigt svar och bra ursäkter jag fick från Sportingbet när jag mailade och beskrev på vilket sätt jag blivit drabbad. Anser också att kompensationen var fullgod. Jag gick från att vara förbannad och besviken till att vara imponerad. Hatten av!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts