sulla Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=239943&highlight=danska+kunga%2A#239943 Då fick vi in 8*5000 på vardera sidan (bra med många kompiar med konton på Expekt och Unibet) Haha, ja grattis i efterhand, låter mycket att de kunde ta emot såpass på de spelen, las de på samma dag. Hade jag jobbat på expekt eller unibet hade jag garanterat slåttom oddsen när det plötsligt glider in 40000 på ett av dem. jag menar kunde ju vart nån som har inside information också, om det nu går att fastställa vikt innan födsel. Men jag antar att det var ett typ av över/under spel ? Typiskt dessa spelbolag att snåla med 1.85 på båda då... bästa jag sett är över/under på nba, där man kan få 1,95 på ett fastsatt resultat, men så är ju också nba omöäjligt att tippa... Citera
gdaily Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Över/under ja, 1.85 på båda sidorna, långt innan födsel, så bolagen tyckte väl att dom hade sina marginaler med råge. Citera
zinna Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Jag satsade 100 spänn på göran persson som stadsminister efter årets val till oddset 1.95 på bet365 som en impulsgrej efter att ha kört deras pokerbonus, kan erkänna att detta bet är lite vad jag hoppas och kanske inte fullt så mycket vad jag tror. Slängde också in 5 kr på att Litauen skulle vinna euro vision song contest till otroliga oddset 150 gånger pengarna, dom kom trots allt fyra... Citera
Klyka Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 ............Dalla är en mindre legend i gamblingkretsar. Han har spelat på NFL i nära 40 år, .......... Jag är pokerskadad... Jag kom inte längre än hit. Sen började jag fundera på om NFL är en blandning av NL och FL. Och om så var fallet, är det det som kallas PL? Sen läste jag vidare och blev så mycket klokare.... LOL! Då var jag inte den enda! Citera
Nick_the_Swede Postad 5 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2006 Attans att jag missade det där med kungabarnen... Citera
Recommended Posts