Oskar Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Jag ahr en teori, jag tror inte att någon på pf.nu har poker som yrke. Det kan vara så att alla bara är jättemytomaner som bara hittar på. Jag har iallafall upptäckt massor med sådana fall. Tillexempel Håkan och Frasse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 du har helt rätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 busted Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyBobs Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Tänkte oxå på detta en gång! Har lite svårt att förstå varför proffs skulle dela med sig av sina kunskaper så fiskarna skulle bli bättre. Finns ju ingen logik i det, men man tackar. Vore lite som konsulter ger sin kunskap utan att ta betalt. Kanske dessa "proffs" har en altruistisk ådra eller så kan dem bara inte låta bli att skryta hur mycket dem kan. Fast det här stämmer nog inte för att oavsett hur mycket jag läser har jag svårt att vinna pengar i långa loppet på poker. Visar bara att jag suger, kanske som dem flesta av dessa proffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
viriri Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Tänkte oxå på detta en gång! Har lite svårt att förstå varför proffs skulle dela med sig av sina kunskaper så fiskarna skulle bli bättre. Finns ju ingen logik i det, men man tackar. Vore lite som konsulter ger sin kunskap utan att ta betalt. Ingen spelar ju optimalt så om man därför diskuterar t.ex. olika HH:s samt situationer kan man lära av varandra och på så vis förbättra sitt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brimer Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Håkan är väl ändå lite mera proffsig än Frasse väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 många av dem är affiliates och tjänar sina pengar på att haussa poker på olika sätt ex pf.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskar Postad 23 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 många av dem är affiliates och tjänar sina pengar på att haussa poker på olika sätt ex pf.nu Mmm de flesta av dom. Det finns dock ett par stycken som klarar att leva på pokern, max 3 här på pokerforum skulle jag tro. Utomlands finns det fler bland annat i USA där många proffs lever och fodras. Phil Ivey, Phil Hellmuth och Phil Gordon alltså de som heter Phil. MVH Oskar Axelson känd pokerretoriker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Mmm de flesta av dom. Det finns dock ett par stycken som klarar att leva på pokern, max 3 här på pokerforum skulle jag tro. Är du dum eller ironisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyBobs Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 många av dem är affiliates och tjänar sina pengar på att haussa poker på olika sätt ex pf.nu Mmm de flesta av dom. Det finns dock ett par stycken som klarar att leva på pokern, max 3 här på pokerforum skulle jag tro. Utomlands finns det fler bland annat i USA där många proffs lever och fodras. Phil Ivey, Phil Hellmuth och Phil Gordon alltså de som heter Phil. MVH Oskar Axelson känd pokerretoriker Vet inte exakt siffra på proffs här på forumet men det kan inte vara många. Det klart det finns fler i USA för där har dem stora turneringar m.m. Glöm heller ej Phil Gordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskar Postad 23 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Mmm de flesta av dom. Det finns dock ett par stycken som klarar att leva på pokern, max 3 här på pokerforum skulle jag tro. Är du dum eller ironisk? Vari skulle ironin ligga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyBobs Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Mmm de flesta av dom. Det finns dock ett par stycken som klarar att leva på pokern, max 3 här på pokerforum skulle jag tro. Är du dum eller ironisk? Yogurt lär ju inte leva på poker om man kollar hans tidigare inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 min morsa lever på poker och hon är reggad här, då blir det 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyBobs Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 min morsa lever på poker och hon är reggad här, då blir det 4 Det är bara vad hon säger till er barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 tror vissa här grovt underskattar kompentensen som som finns här. pokerforum.nu har några av världens duktigaste pokerspelare och de tjänar vääldigt bra med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Det är bara vad hon säger till er barn... för det första är jag inget barn, jag fick pubishår för 22år sen 2: jag har sett sett henne på WPT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medaljören Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Finns säkert en hel del folk här på forumet som lever på poker. Tror dock de flesta är ganska anonyma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Du har helt rätt Oskar. Att tro att man kan vinna pengar på poker är som att tro på riggning eller tomten. All som påstår att de är vinnande spelare är tomtar, alla som förlorar är ett bevis på riggning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
t3h_h4x0r Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 tror vissa här grovt underskattar kompentensen som som finns här. pokerforum.nu har några av världens duktigaste pokerspelare och de tjänar vääldigt bra med pengar. Vilka här är bland världens duktigaste lirare? Du menar väl i nivå med Phil Ivey, doyle brunson och alla andra superlirare. det är ju världens duktigaste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Mmm de flesta av dom. Det finns dock ett par stycken som klarar att leva på pokern, max 3 här på pokerforum skulle jag tro. Utomlands finns det fler bland annat i USA där många proffs lever och fodras. Phil Ivey, Phil Hellmuth och Phil Gordon alltså de som heter Phil. MVH Oskar Axelson känd pokerretoriker Det finns så få svenskar som heter Phil. Men jag tror jag ska byta namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pagelius Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 April, april. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 tror vissa här grovt underskattar kompentensen som som finns här. pokerforum.nu har några av världens duktigaste pokerspelare och de tjänar vääldigt bra med pengar. Vilka här är bland världens duktigaste lirare? Du menar väl i nivå med Phil Ivey, doyle brunson och alla andra superlirare. det är ju världens duktigaste Han syftar nog främst på online-spelare. En av limit-världens bästa spelare hänger här (dock inte så mycket, inte sett till antal inlägg). Ett resultat på +$425000 på enbart cashgames, på en månad räcker väl för att få kallas proffs? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=424406#424406 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 tror vissa här grovt underskattar kompentensen som som finns här. pokerforum.nu har några av världens duktigaste pokerspelare och de tjänar vääldigt bra med pengar. Vilka här är bland världens duktigaste lirare? Du menar väl i nivå med Phil Ivey, doyle brunson och alla andra superlirare. det är ju världens duktigaste Han syftar nog främst på online-spelare. En av limit-världens bästa spelare hänger här (dock inte så mycket, inte sett till antal inlägg). Ett resultat på +$425000 på enbart cashgames, på en månad räcker väl för att få kallas proffs? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=424406#424406 Unreal är? sagström? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Enligt honom själv så är det ingen "kändis", snarare en nykomling (kolla hans inlägg från slutet av 2004 där han funderar på att gå upp till $2/$4 och sedan $3/$6! ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts