Gå till innehåll

Conspiracy tar en liten pokerpaus

Recommended Posts

• Svars 927
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vad nickar du på prima?

Young_Don men försök inte chatta med mig för Prima har stängt av min chat! :P

Fick AA igen och nu kunde handen stå mot QJo på brädan Jxx! 11.7k nu och average på 10k. Back in the game ;)

Postad

Efter lite misslyckade steals så är jag nere på 9.7k, average på 13.3k. 91 kvar och 30 får betalt. Snart tok-aggro-bubbel-time.

Postad
Efter lite misslyckade steals så är jag nere på 9.7k, average på 13.3k. 91 kvar och 30 får betalt. Snart tok-aggro-bubbel-time.

go go

Åkte precis ut men tack ändå. Fick in degen med TPTK på enfärgad flopp mot en aggro som täckte mig. Han prickade färgen på river. Jobbigt. Hade haft 22k annars tror jag.

Postad

Spelar just nu 6.5k och en 250k satte på Prima. Rapporterar i pausen hur jag ligger till.

Funderar på att starta upp ett mer seriöst HU SNG projekt inom kort! Mer info senare ;)

Postad

Yes! Telefonkiosk vid mitt bord!

EDIT: som är chipleader btw. Antar att detta är hans slaskbord alternativt nån kompis/tjej som spelar på hans konto.

Postad

Ute.

Sitter på JTs och synar en raise från Telefonkiosk. Floppen kommer J rag rag. Han betar pott och jag pushar. Han sitter på AA, turn ger mig hopp med en Tia. River = A.

Jobbigt, men men.

Bra med i 250k satten iaf. Ligger 5/16 där, 6 st får en plats i 250k den 1:a oktober.

Postad
Tycker att det spelas anmärknigsvärt mycket poker under pokerpausen...? :?:P

Pokerpaus = Inga SNG's.

MTT's e ju bara slask :P

Postad

TILT! Igår kvalade jag ju in till 250k på Prima den 1:a oktober. Nyss kom jag på att jag inte kommer ha något bredband då :evil:

Får väl åka in till högskolan och spela där, den e ju öppen 24/7. Om någon annan Jönköpingsbo vill göra mig sällskap så säg till :)

Postad

Spelar den "tidiga" 15k på Prima just nu. Paus nu och lyckades dubbla precis innan rebuyperioden var över. Skönt.

6.5k på Full Tilt började precis oxå så jag spelar den med.

Postad

Förstår mig verkligen inte spelarna på Prima. De flesta spelar turneringen som en freezout och väldigt få gör add-ons 8-)

Postad

Genom tok/dum aggro spel har jag jobbat upp stacken till 5.3k på Full Tilt och average på 4.6k. 120 kvar och 36 får betalt.

Postad

Va uppe i 10k men torska sen några halvstora potter och är nu nere i kanppt 5k, blinds på 250/500-50. Ligger 43/53. Måste dubbla!

Postad

YES! Vann en gigantisk pott nu med AA vs QQ! 16.9k i stacken och 11/38.

36 får pengar men nu räknas bara finalbord.

Postad

Åkte på 30:e plats. Blindsen var på 500/1000-125 och jag hade en stack på 8k. Spelet hade varit rätt passivt så jag ställde med J6s först in från knappen. SB synade med AQ och ingen hjälp för mig.

Postad

Spelar 15k på Prima och 10k på Full Tilt just nu. De började precis, rapporterar i pausen hur det går.

Postad

Får AA UTG på Full Tilt och höjer 3BB, alla foldar fram till blindsen som båda synar. Floppen Kommer K9x, blindsen checkar fram till mig som betar knappt pott. SB foldar och BB miniraisar, jag pushar och han visar T9. Ingen hjälp för han och jag dubblar.

Postad

Woho, 2-outad på rivern i en 5k pott på Prima!

EDIT: Och ute på FT.

Gjorde dock rebuy på Prima.