Gå till innehåll

PokerLoco.com - $500 bonus, lätt?

Vete

Recommended Posts

Har någon spelat här? Man får 200% upp till $500 och har 60 dagar på sig.

Full Tilt's bonus på $500 tog mig precis 60 dagar att fixa, är PokerLoco's lika svår/enkel att klara?

Om jag förstått tabellerna på bonuswhores rätt så borde PokerLoco's bonus vara lite enklare att klara jämfört med Full Tilt. Har jag rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon spelat här? Man får 200% upp till $500 och har 60 dagar på sig.

Full Tilt's bonus på $500 tog mig precis 60 dagar att fixa, är PokerLoco's lika svår/enkel att klara?

Om jag förstått tabellerna på bonuswhores rätt så borde PokerLoco's bonus vara lite enklare att klara jämfört med Full Tilt. Har jag rätt?

Jag körde fulltilt med bonuskoden BIGBONUS600 och fick, tada´,600$ i bonus. Går snabbare än BW's bonusgrid. Den uppdateras nog inte allt för ofta. Ska nog mera ses som ett riktmärke och idéuppslag än någon sanning. Kolla upp sidorna specifikt på BW isället, där uppdaterar dom fortare.

Länk till kommentar

Jag körde fulltilt med bonuskoden BIGBONUS600 och fick, tada´,600$ i bonus. Går snabbare än BW's bonusgrid. Den uppdateras nog inte allt för ofta. Ska nog mera ses som ett riktmärke och idéuppslag än någon sanning. Kolla upp sidorna specifikt på BW isället, där uppdaterar dom fortare.

vilken nivå?
Länk till kommentar

vilken nivå?

Brukar grina FLT 1/2 men känner mig lite less på det. Hoppade runt ganska mycket mellan nivåerna så jag har svårt att ge någon uppskattning på timförtjänsten. NL liret känns riktigt riktigt soft efter att ha lirat på b2b men någon x5 primabonus är det ju inte.

Länk till kommentar

Har börjat med PokerLoco-bonusen nu och den ska inte bli några problem att fixa om man spelar på 0.5-1 och 1-2 NL borden. Drar in mer poäng per dag i förhållande till vad man behöver för att fixa den på 60 dar.

Nivån på spelet är dock högre jämfört med Full Tilt, men enklare jämfört med B2B, i fall någon undrar.

Länk till kommentar