QoS Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 Som vanligt har vi en liten losers louge/post-game snack här! Ja, så var man ute då, som vanligt spelade jag skräp, men det var kul! - QoS Citera
NoSense Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 Jag tyckte jag spelade med skapliga händer, men åkte ut fort iaf. Men du får väl SLUTA spela med skräp QoS... hur svårt kan det vara? Citera
QoS Postad 2 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2004 Du anar inte, "me and trash have like a magic connection"! - QoS Citera
NoSense Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 Men då får du betta lite hårdare, och sen köra seriöst "trash talk" för att få motståndarna att lägga sig hela tiden. Ska jag hjälpa dig med några ord på vägen? Slyna, tönt, räka, fjolla, apa.... Kom igen nu, du kan oxå... Hehe Citera
mte Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 Ok, får väl skriva att jag med åkt ut.. Lyckades med den fina bedriften att försöka stjäla BB med ett all in bet när J4nus redan gått all in före mig.. Någon gång kanske man lär sig att kolla på TV (hockey i det här fallet) inte är bra samtidigt man spelar.... Citera
WinstonSmith Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 Vad skulle jag in och leka med 5-5 för? Kom inte sist iaf... Citera
NoSense Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 mte: ja DET var ju ett smart drag.. Kanske funkar nästa gång. Man måste ju iaf ha en "tendens" till hand om man ska själa blindsen. QoS: Biiiiiiatch heter det Citera
mte Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 vadå? jag hade ju K7s ju Övertygad om att jag hade fått det om jag inte missat att J4nus redan va all-in Citera
NoSense Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 K7s är ju HÅRDA kort Men men bättre lycka nästa gång grabbar. Jag ska spela en $50 satelit på 24h nu, kanske har lite mer flyt där. Vi hörs. Citera
QoS Postad 2 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2004 Well, well... GRATTIS Ronin! Är du affilate med POKERFORUM.nu? Det finns en fantastisk bonuspott på $15! - QoS Citera
parre Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 Kom trea, är nöjd med min insats. Många sjuka händer man fick se, framförallt mot slutet! Nyckelhanden var väl där jag hade runt 12k i marker och synade en allin på runt 6-7k, hade JJ, motståndarna hade AT resp. 55 (lr ngt sådant). Floppar J, dock kommer rivern K och fullbordar stegen för MrGunner, efter det kämpade jag, fick några bad beats med mig, men slutade trea till slut. Kul var det i alla fall, och grattis Ronin till vinsten! Citera
del piero Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 Slutade någonstans i mitten. Hade 3k kvar drygt, fick A,K offsuit och gick all in. Kanske lite förhastat men kände att det var "rätt". Fick call av Nusseman med J,J och han fick även in trissen på turnen. En sån pott man måste ha lite tur med om man ska gå långt. Grattis Ronin! Citera
MrGunner Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 Slutade tvåa, och är också riktigt nöjd. Hade inte gjort det om jag inte vann den sjuka handen med AT där jag var all-in. Ronin är kung på stegar. Grattis till segern Ronin. Citera
del piero Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 En fråga: Spelar ni alltid ultra-tight eller hade ni bara dåliga kort? Speciellt första 30 min var jag förvånad över hur få som ens callade bb, blinds på 25/50. Kändes som att många satt och väntade in AA, KK eller AK suit för att spela Kommentera gärna, blev mest bara lite förvånad över hur mycket som skiljde sig mot för de cashgames jag spelar på Expekt. Citera
Ronin Postad 2 Maj , 2004 Rapport Postad 2 Maj , 2004 Tackar alla för gratulationerna En fantastisk kul turnering, men mycket euhm intressanta händer Skall kolla historyn imorgon, nu måste jag sova, klockan ringer 03:50 då en annan turnering drar igång Hörs! (Japp QoS, jag är givetvis affliate med pokerforum.nu) Citera
QoS Postad 2 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2004 Lysande Ronin! Ytterligare en bonus comming your way! Eller vill du hellre ha en fin POKERFORUM.nu t-shirt? - QoS Citera
Recommended Posts