Gå till innehåll

NLT - Trn, 2/5, Online, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

Ok, får väl skriva att jag med åkt ut..

 

Lyckades med den fina bedriften att försöka stjäla BB med ett all in bet när J4nus redan gått all in före mig.. Någon gång kanske man lär sig att kolla på TV (hockey i det här fallet) inte är bra samtidigt man spelar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom trea, är nöjd med min insats. Många sjuka händer man fick se, framförallt mot slutet! Nyckelhanden var väl där jag hade runt 12k i marker och synade en allin på runt 6-7k, hade JJ, motståndarna hade AT resp. 55 (lr ngt sådant). Floppar J, dock kommer rivern K och fullbordar stegen för MrGunner, efter det kämpade jag, fick några bad beats med mig, men slutade trea till slut.

 

Kul var det i alla fall, och grattis Ronin till vinsten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade någonstans i mitten. Hade 3k kvar drygt, fick A,K offsuit och gick all in. Kanske lite förhastat men kände att det var "rätt". Fick call av Nusseman med J,J och han fick även in trissen på turnen. En sån pott man måste ha lite tur med om man ska gå långt. Grattis Ronin!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga: Spelar ni alltid ultra-tight eller hade ni bara dåliga kort? Speciellt första 30 min var jag förvånad över hur få som ens callade bb, blinds på 25/50. Kändes som att många satt och väntade in AA, KK eller AK suit för att spela ;)

 

Kommentera gärna, blev mest bara lite förvånad över hur mycket som skiljde sig mot för de cashgames jag spelar på Expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar alla för gratulationerna

 

En fantastisk kul turnering, men mycket euhm intressanta händer :)

 

Skall kolla historyn imorgon, nu måste jag sova, klockan ringer 03:50 då en annan turnering drar igång :)

 

Hörs!

 

(Japp QoS, jag är givetvis affliate med pokerforum.nu)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...