jaha Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 hur många finalbord EPT har han nått egentligen, syns ju alltid på eurosport. vann någon också. patrik mårtensson har också varit med på en del finalbord i år verkar det som, okänd kille tidigare? Citera
FordPrefect Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Han har nått 3 EPT finalbord och vunnit en EPT. Citera
simon1583 Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Jag slog honom i Late Night Poker Masters. Reraisade honom 2-3 ggr utan träff efter flopp, han lade sig varje gång. När han åkt ut sa han till Ken "Du har lärt honom det där". Citera
dlinder Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Jag slog honom i Late Night Poker Masters. Reraisade honom 2-3 ggr utan träff efter flopp, han lade sig varje gång. När han åkt ut sa han till Ken "Du har lärt honom det där". Reraisade du honom utan träff eller raisade du honom? Rätt avgörande skillnad ju, var det faktiskt reraises har du guts som fan. Citera
Oskar Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Satt o kolla på Deauville igår, fy fan va uttråkad Ram såg ut på final table! Men han e ju riktigt bra faktiskt! och man får inspiration av att se honom lira. Citera
simon1583 Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Sorry, nej, jag hade ingen träff någon gång. Citera
Haggisen Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Sorry, nej, jag hade ingen träff någon gång.' Frågan var fortfarande om du raisade eller reraisade.... Citera
simon1583 Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Aja, allting står ändå i första. Både att jag reraisade och att det var utan träff efter floppen. Citera
jaha Postad 21 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2006 Satt o kolla på Deauville igår, fy fan va uttråkad Ram såg ut på final table! Men han e ju riktigt bra faktiskt! och man får inspiration av att se honom lira. men det är ju rena crapshooten...sen är han väl ganska luttrad efter typ 15 år som proffs och x antal vunna miljoner. var väldigt ointressant poker tyvärr i ept deauville episod 3. Citera
DrRoland Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Tyckte hans syn med AJ var riktigt rutten. Han höjer till 25 000. Killen med hatten reraisar all-in 500 000 med KK. Citera
hajen Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Jag slog honom i Late Night Poker Masters. Reraisade honom 2-3 ggr utan träff efter flopp, han lade sig varje gång. När han åkt ut sa han till Ken "Du har lärt honom det där". Nämen ser man på. Är det inte Poker Ace (kurzweil) lol Citera
jaha Postad 21 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2006 Tyckte hans syn med AJ var riktigt rutten.Han höjer till 25 000. Killen med hatten reraisar all-in 500 000 med KK. han hade väl inte så mycket kvar eller? han klanske trodde det var en steal? Citera
elninjopink Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Han fick ju lägga AJ några händer innan, och motståndarna visade ju då A5 och 89. Kanske var cranky över det? Citera
DrRoland Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Tyckte hans syn med AJ var riktigt rutten.Han höjer till 25 000. Killen med hatten reraisar all-in 500 000 med KK. han hade väl inte så mycket kvar eller? han klanske trodde det var en steal? Han var ju chipleader med god marginal. Citera
Big Less Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Aja, allting står ändå i första. Både att jag reraisade och att det var utan träff efter floppen. D v s: Du betar, han höjer, du höjer tillbaka? Rätt många som inte kan skilja på raise och reraise, trots att det är en ganska stor skillnad. Men om du verkligen bluff-REraisade honom 2-3 gånger är du riktigt hård. Citera
Solidify Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Aja, allting står ändå i första. Både att jag reraisade och att det var utan träff efter floppen. D v s: Du betar, han höjer, du höjer tillbaka? Rätt många som inte kan skilja på raise och reraise, trots att det är en ganska stor skillnad. Men om du verkligen bluff-REraisade honom 2-3 gånger är du riktigt hård. Låter som världens bästa read. Synd att jag för det mesta inte har den Citera
wingman Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Visst e han Undercover på Prima? D verkar gå hyfsat kan man lugnt säga. Kul med en live-spelare som e kapabel att tillhöra det övre skiktet on-line Citera
Recommended Posts