morberg Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 Finns det någon anledning att använda sig av FirePay istället för NETeller? Det verkar vid en snabb anblick vara ungefär samma sak. Citera
QoS Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 Är inte det tillgängligt enbart för Nordamerika? - QoS Citera
QoS Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 För att svara på min egen fråga: Ja! What is FirePay? FirePay is a Web-based cash account that can be used by anyone who has a U.S bank account. A FirePay Personal Account is similar to a credit card. When you sign up for your FirePay Personal Account you will be given a 16-digit account number and an expiry date. Fund your FirePay Personal Account directly from your U.S. bank account, and immediately use the funds at any merchant that accepts FirePay Källa: http://www.firepay.com/ - QoS Citera
raptorjr Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 Kanske kan ändra tråden till att jämföra Neteller och PaySpark? Det vore intressant. Har skrivits lite om det på forumet, men jag skulle vilja höra mer om nån har nåt att berätta. Citera
QoS Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 Enklaste är väl att fortsätta i den befintliga PaySpark-tråden och sen dela av för jämförelse om det blir mer intresse, som det såg ut sist verkade inte så många intresserade. - QoS Citera
Kimpan Postad 20 December , 2004 Rapport Postad 20 December , 2004 är IGMpay endast för USA? annars finns det ju en hel del bonus att hämta om man kan få ett sånt konto... Citera
kydyl Postad 20 December , 2004 Rapport Postad 20 December , 2004 är IGMpay endast för USA? annars finns det ju en hel del bonus att hämta om man kan få ett sånt konto... Jupp bara USA (kanske kanada också) Citera
totti Postad 10 Juni , 2005 Rapport Postad 10 Juni , 2005 Enklaste är väl att fortsätta i den befintliga PaySpark-tråden och sen dela av för jämförelse om det blir mer intresse, som det såg ut sist verkade inte så många intresserade. - QoS låter som firepay och payspark är samma sak, är det så? Citera
Wax Postad 10 Juni , 2005 Rapport Postad 10 Juni , 2005 Moneybrookers då, någon som har erfarenhet av dem? Citera
totti Postad 11 Juni , 2005 Rapport Postad 11 Juni , 2005 har nu kollat med payspark och även de sajter som inte har payspatk som cashout metod, där kan man göra bankwire till payspark kontot. Visserligen kostar den transfern en aning mera ofta men sen blir det billigt att använda payspark kortet å säkert. Citera
QoS Postad 11 Juni , 2005 Rapport Postad 11 Juni , 2005 Pillar om denna till en "Alternativ till Neteller"-tråd, man kan börja posta om alternativen som man hittar, blir det många frågor och svar kring en typ av betalsajt så delar vi av den till en egen "Allt om"-tråd. Enjoy! - QoS Citera
SubZero Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 Ett alternativ är Click2Pay. Det kan användas av svenskar och de har en egen debit card precis som Neteller. Men jag tror att Payspark är det bästa alternativet. De har en debitcard. De är billigast. Och man skickar pengar till Payspark via Bank Transfer från pokerkontot. Citera
zToZ Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 ett inlägg som jag läste nånstans gav en antydan om att det skulle kosta pengar att föra över pengar från/till sitt NETeller till/från pokersidor. Stämmer detta!? Citera
SubZero Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 ett inlägg som jag läste nånstans gav en antydan om att det skulle kosta pengar att föra över pengar från/till sitt NETeller till/från pokersidor. Stämmer detta!? Det gör det inte. Dock kan de ta betalt när de växlar $ till SEK och tvärtom. Men har du kontot i $ och pokersidan använder $ så finns det inga avgifter. Avgifterna kommer först när du ska ta ut pengarna. Citera
jezaja Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 Siterna täcker dom avgifterna. Har hört att dom är 4% på insättningar men att siten får tillbaka 50% av den avgiften (2%) när pengarna skickas in på neteller-kontot igen. Citera
Agent Cooper Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Dammar av den här tråden för att se om någon har ny kunskap i frågan. Funderar nu på att skaffa ett alternativ till Neteller Debit Card. Som jag fattar det har jag då Click2Pay och PaySpark att välja på. Vilket är bäst med avseende på avgifter och anonymitet? Finns det ytterligare något alternativ som har debit card? Citera
Recommended Posts