RaMz Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 men varför spela Nebbis under highwon2 kontot? Är Nebbis highwon? Vet inte varför han spela under det, men det är klart att han e highwon, vem är inte highwon? Sabri har öppnat nytt konto på spearmint.com så vet inte om han spelar på det gammla längre. Citera
twk Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Sen såg jag en lirare från Haparanda på Party/NL5000 också. (minns ej nicket). En highstakesspelare från Happis måste vara sällsynt. Någon som vet vem jag menar? Willet99? Citera
maxxxx Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 100% bekräftat nu att Fast_Freddie är TheTerrorist/Mohamad Kowssarie. Efter FF vann 400k av bad_ip igår så frågade Laaur2 om FF ville spela på ladbrokes, 5 min senare så satt "Mohamade" på ladbrokes och lirade mot laaur2. Citera
maxxxx Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 100% bekräftat nu att Fast_Freddie är TheTerrorist/Mohamad Kowssarie. Efter FF vann 400k av bad_ip igår så frågade Laaur2 om FF ville spela på ladbrokes, 5 min senare så satt "Mohamade" på ladbrokes och lirade mot laaur2. Citera
Skumdum Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 EL_CAP1TANO på Tain? Thorsson? EDIT: nä, il_ då? Citera
Skumdum Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 EL_CAP1TANO på Tain? Thorsson? EDIT: nä, il_ då? Citera
AsiaCarrera Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 EL_CAP1TANO på Tain? Thorsson? EDIT: nä, il_ då? Nej, det stavas som jag skrev det. Spelar allt mellan 3/6 och 20/40. Citera
AsiaCarrera Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 EL_CAP1TANO på Tain? Thorsson? EDIT: nä, il_ då? Nej, det stavas som jag skrev det. Spelar allt mellan 3/6 och 20/40. Citera
nachoo Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Någon som vet vem K_B (Linköping) är på Prima? Williamthorsson@xxxxxxx.xxx HERRE GUD OM NI INTE VET SÅ SKRIV INTE!"#"!#"!¤"!¤!"¤"!¤!"¤!"¤"!¤"!¤"!¤"!!"¤!"¤¤!"¤!"!"¤¤"!!"¤"¤!"¤! K_B är mr Bengt Sonnert. Okej tack för det.. är du säker nudå? Nej jag skulle tippa på att mr bengt sonnert och mrs.William thorsson delar på det kontot under wsop. Citera
nachoo Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Någon som vet vem K_B (Linköping) är på Prima? Williamthorsson@xxxxxxx.xxx HERRE GUD OM NI INTE VET SÅ SKRIV INTE!"#"!#"!¤"!¤!"¤"!¤!"¤!"¤"!¤"!¤"!¤"!!"¤!"¤¤!"¤!"!"¤¤"!!"¤"¤!"¤! K_B är mr Bengt Sonnert. Okej tack för det.. är du säker nudå? Nej jag skulle tippa på att mr bengt sonnert och mrs.William thorsson delar på det kontot under wsop. Citera
maxxxx Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Vad heter Laaur2 på Ladbrokes? Gattcha Citera
Benganiolo Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Nån som vet vem FeiteFrank14 är på prima? Lirar HU just nu mot Bennybula på 200/400.. Citera
jaha Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 vad är w thorssons alla nick? ilcapitano, omgwhatafish, malaka(?), fler? Citera
cAshville Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 MALAKA_ på b2b = william thorson själv undrar jag vem Shoo på b2b är och vem SheCantSayNo och lolitrickedu på Party är. ty edit: JACKPOT_8 var william också? Citera
rilleg Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 SHOO VAR Falting cashville om du öppna ögona 2 rader upp Shecantsayno = Bloodsweatandtears( partys näst bästa spelare enligt många efter just lolitrickedu.... både shecantsayno och lolitrickedu är okända live... wizkids enligt 2+2 high stakes delen... Citera
rilleg Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 [quote name=" edit: JACKPOT_8 var william också?[/quote] nej jackpot_8 var inte william Citera
RaMz Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Vem är då JACKPOT_8? Tågkonduktören från Malmö lol Citera
rilleg Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 lol exakt.. mr tobbe OCH INGA DUMMA FRÅGOR vilken tobbe... Citera
Recommended Posts