Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag träffa en kille igår. Han sa att han var helgul. Jag lånade ut xxxxxkr till honom. Jag var full. VEM ÄR HELGUL?

det sjuka är att jag såg daniel murielius springa runt här i stan... Var det inte han som var helgul?

Jag känner inte honom, måste vara ngn annan

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
är Mr_Natoli på prima nån kändis?han är från melbourne

nej ingen kändis men han går bra på paradise och prima på nivåerna 10-20 till 20-40 men har tyvärr inte sett mkt av hans spel för att säga om han är något speciellt

coolt, han var nere på NL50 och tiltade av sig antar jag mot mig. gick all in varje hand så jag tog sex inköp av honom 8-)

såg sen att han satt vid massa high stakes bord

Natoli gör så rätt ofta på NL50 prima jag "fick" 10 inköp för någon vecka sedan men såg sen han plussade 10k på 10min lr så så inga problem för han.Men en annan tackar för donationerna :)

Postad
Gul gulare gulast

Har han krashat så hårt? Minns han just för han vann stars första main i WCOOP. Han imponerade inte på cg dock.

Jag har ingen aning, aldrig hört talas om killen.

Postad
TexasLimitKing på full tilt, är detta "unreal"?

Stämmer, han sa att han bara fick in 30k till att börja med och torska dom på några minuter, men att han skulle sätta in mkt och visa vem som bestämmer :)

Postad
Jag träffa en kille igår. Han sa att han var helgul. Jag lånade ut xxxxxkr till honom. Jag var full. VEM ÄR HELGUL?

ja det var jag, du får dom sen

du mår inte så bra eller?

Postad

det är jag

är alla beredda på att betala tillbaks?

Postad
Vem är ulle11 på prima? Snubben är sjukt mkt upp den senaste tiden verkar det som..

som det står i denna tråden så är det ett delat konto mellan flera highstakes norrmänn, riise spelar nog mest.

och dypwokp är ram vaswani

Postad
Fanns en kille som nickade Multimarine(Täby) på pokerstars för några år sen. Nån som vet vem det var, eller vad han nickar nu?

Vet vem det är. Han spelar inte så mycket längre, om alls.