Che Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Jag träffa en kille igår. Han sa att han var helgul. Jag lånade ut xxxxxkr till honom. Jag var full. VEM ÄR HELGUL? det sjuka är att jag såg daniel murielius springa runt här i stan... Var det inte han som var helgul? Jag känner inte honom, måste vara ngn annan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 är Mr_Natoli på prima nån kändis?han är från melbourne nej ingen kändis men han går bra på paradise och prima på nivåerna 10-20 till 20-40 men har tyvärr inte sett mkt av hans spel för att säga om han är något speciellt coolt, han var nere på NL50 och tiltade av sig antar jag mot mig. gick all in varje hand så jag tog sex inköp av honom såg sen att han satt vid massa high stakes bord Natoli gör så rätt ofta på NL50 prima jag "fick" 10 inköp för någon vecka sedan men såg sen han plussade 10k på 10min lr så så inga problem för han.Men en annan tackar för donationerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Gul gulare gulast Har han krashat så hårt? Minns han just för han vann stars första main i WCOOP. Han imponerade inte på cg dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Gul gulare gulast Har han krashat så hårt? Minns han just för han vann stars första main i WCOOP. Han imponerade inte på cg dock. Jag har ingen aning, aldrig hört talas om killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 TexasLimitKing på full tilt, är detta "unreal"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 TexasLimitKing på full tilt, är detta "unreal"? Stämmer, han sa att han bara fick in 30k till att börja med och torska dom på några minuter, men att han skulle sätta in mkt och visa vem som bestämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 jag träffa helgul igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dealer Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Jag träffa en kille igår. Han sa att han var helgul. Jag lånade ut xxxxxkr till honom. Jag var full. VEM ÄR HELGUL? ja det var jag, du får dom sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Jag träffa en kille igår. Han sa att han var helgul. Jag lånade ut xxxxxkr till honom. Jag var full. VEM ÄR HELGUL? ja det var jag, du får dom sen du mår inte så bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Jag träffa en kille igår. Han sa att han var helgul. Jag lånade ut xxxxxkr till honom. Jag var full. VEM ÄR HELGUL? det är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Jag träffa en kille igår. Han sa att han var helgul. Jag lånade ut xxxxxkr till honom. Jag var full. VEM ÄR HELGUL? det är jag är alla beredda på att betala tillbaks? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
becky Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 ledsen om någon tidigare postat den fråga men vem är _ZLATAN_ på b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 ledsen om någon tidigare postat den fråga men vem är _ZLATAN_ på b2b? till 90% äre tony men du kan vänta in en bekräftelse från el maffiioa stockholme.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thomar Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Gatorade99 och spettus på B2B? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Vem är ulle11 på prima? Snubben är sjukt mkt upp den senaste tiden verkar det som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Vem är ulle11 på prima? Snubben är sjukt mkt upp den senaste tiden verkar det som.. som det står i denna tråden så är det ett delat konto mellan flera highstakes norrmänn, riise spelar nog mest. och dypwokp är ram vaswani Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Tjena Skulle vilja veta lite om tain. Spoonbender ? Pyr? The terrorist? Pocketclown? 50-100 spelare vilka är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CGBernadotte Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Skatteverket på FTP = komijendo på UB ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
autumn Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Fanns en kille som nickade Multimarine(Täby) på pokerstars för några år sen. Nån som vet vem det var, eller vad han nickar nu? Vet vem det är. Han spelar inte så mycket längre, om alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Gatorade99 och spettus på B2B? gatorade99 = troligtvis Erik123 spettus = troligtvis judas666 aka tigerthomas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 Av ren nyfikenhet så undrar jag vad Ingemar Backman nickar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 Vem är If_Dog_Rab på B2B? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 If Dog Rab är Cayenne Tror inte Zlatan är Tony men inte kollat upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 _ZLATAN_ är väl William Thorson? Hört det av säkra källor iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 Det är närmre 90% att det är William ja (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts