ParadiseOscar Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Då var den första upplagan av vår nya onsdagsturnering avklarad. Nedanstående trio placerade sig i topp. Extrapengar på kontot under morgondagen! 1. ninreb - $200 extra 2. GePe* - $120 extra 3. Rakelover - $80 extra En tråd med aktuell tabell skapas imorgon. Ses nästa vecka samma klockslag! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 I efterhand var det inte så farligt att klonka ut sig trots chiplead, nu fick man ju se Milan kissa på Man Utd Det var ren poesi att se Gattuso idag! Killen måste fan ha tagit några sprutor innan matchen, han var ju helt mongo.... skönt att se han "örfila" Ancelloti Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 rätt tuff struktur på slutet dock. knappt någon flopp sågs sista timmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Kan ni inte uppdatera första sidan i denna tråd. Kan vara väldigt förvirrande för nya som vill vara med. Den gamla informationen som står där gäller ju inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 Kan ni inte uppdatera första sidan i denna tråd. Kan vara väldigt förvirrande för nya som vill vara med. Den gamla informationen som står där gäller ju inte längre. Bra förslag - it's done Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 20.00 ikväll kör vi igen - som alltid dubbla prispengar och dyrbara rankingpoäng som står på spel! För mer info och schema, se första inlägget i denna tråd. Aktuell Rankinglista, onsdagsturneringarna 1. ninreb 30 poäng 2. GePe* 20 poäng 3. Rakelover 10 poäng Priser 3-månadersligan 1. $400 2. $300 3. $200 Säsongspris 1. $1500 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Brossan handlar sushi just nu. Inte bara i kväll som jag ska mumsa på lite rå fisk. Detta ska bli skoj. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 140 dollar added hittills ikväll, hoppas fler registrerar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Börjar ta sig 220 dollar added nu elva registrerade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Kexet fint folk kommer sent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Kexet fint folk kommer sent.. Kexet borde inte alls ha kommit idag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 hur svårt kan det vara :mrgreen: ***** Hand 612281661 ***** 75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 9 maj 2007 20:55:49 $20 Pokerforum.nu (Real /Tournament ) Seat 1: Zakera (1745.00) Seat 2: MrSnow (2840.00) Seat 4: manshora (3745.00) Seat 5: Primtal (2450.00) Seat 6: RiceNShine (2545.00) Seat 7: yone86 (4940.00) Seat 8: Kexet (6735.00) yone86 post SB 75.00 Kexet post BB 150.00 ** Deal ** Zakera [N/A, N/A] MrSnow [N/A, N/A] manshora [N/A, N/A] Primtal [N/A, N/A] RiceNShine [9h, 8h] yone86 [N/A, N/A] Kexet [N/A, N/A] *** Bet Round 1 *** Zakera Fold MrSnow Raise to 450.00 manshora Fold Primtal Fold RiceNShine Call 450.00 yone86 Fold Kexet Call 450.00 *** Flop(Board): *** : [7h, 5h, 6h] *** Bet Round 2 *** Kexet Check MrSnow Check RiceNShine Check *** Turn(Board): *** : [7h, 5h, 6h, Jc] *** Bet Round 3 *** Kexet All-in 6285.00 MrSnow All-in 2390.00 RiceNShine All-in 2095.00 *** River(Board): *** : [7h, 5h, 6h, Jc, 2c] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Total Pot: 8300.00 Zakera Fold Win: 0.00 MrSnow [Ah, Kh] Ace high flush Win: 590.00 manshora Fold Win: 0.00 Primtal Fold Win: 0.00 RiceNShine [9h, 8h] Straight flush Win: 7710.00 yone86 Fold Win: 0.00 Kexet [6s, 5c] Two pair sixes and fives Win: 0.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Kexet borde inte alls ha kommit idag.... Haha, du behöver inte vara orolig mer, det kommer dröja innan jag är med igen! Det är ju såååååååååååååååååååååå jävla tight och tråkigt så man skiter ner sig! Inte heller någon action i chaten nu när Di_Fishooo har gulat! Inte ens när man leder på 7k och tvåan har 4k orkar man lira på allvar, det säger väl det mesta! Så ni behöver inte oroa er för att någon som gillar att lira lite poker ska vara med igen, utan sitt ni och folda tills alla är all in när blindsen är 1250/2500 istället!!! GG och lycka till i framtiden, önskas till alla ur det gamla gardet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Haha, du behöver inte vara orolig mer, det kommer dröja innan jag är med igen!Det är ju såååååååååååååååååååååå jävla tight och tråkigt så man skiter ner sig! Inte heller någon action i chaten nu när Di_Fishooo har gulat! Inte ens när man leder på 7k och tvåan har 4k orkar man lira på allvar, det säger väl det mesta! Så ni behöver inte oroa er för att någon som gillar att lira lite poker ska vara med igen, utan sitt ni och folda tills alla är all in när blindsen är 1250/2500 istället!!! GG och lycka till i framtiden, önskas till alla ur det gamla gardet ! Meeen, va de nån som du lyckades undvika att dra ut?? De e ju synd, destu fler fler kockar destu bättre soppa...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Blubb, blubb Tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Det här var ju trevligt! lyckades inte vinna även fast jag hade 3-1 ledning, pga nått icke-turligt 50/50 läge men det var skoj att det gick så så bra i min första av dessa. Grattis och bra spelat rakelover! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Det här var ju trevligt! lyckades inte vinna även fast jag hade 3-1 ledning, pga nått icke-turligt 50/50 läge men det var skoj att det gick så så bra i min första av dessa. Grattis och bra spelat rakelover! Riktigt skoj!!!! Men riktigt hård HU för mig. Tyckte du spelade bättre än mig. Kändes inte bra alls ett tag. Men har man lite klonk skills så löser sig allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Jag lyckades sjunka ännu djupare igår. 20/20, jämfört med förra veckans 19/20. "Botten is nådd, hur långt kan man geå." Kunde ju inte släppa KK preflop, efter en: Opp: raise Jag: reraise Opp: rereraise Jag: Allin Opp SYN och slänger upp AA... Ridå för mig tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 10 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Då var den andra upplagan av vår nya onsdagsturnering avklarad. Nedanstående trio placerade sig i topp. Extrapengar på kontot under dagen! Uppdaterad ranking finns i den egna tråden under dagen! 1. ninreb - $200 extra 2. GePe* - $120 extra 3. Rakelover - $80 extra Grattis! Ses nästa vecka samma klockslag! Mvh SportingbetEric Samma 3 i samma ordning som förra veckan!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Då var den andra upplagan av vår nya onsdagsturnering avklarad. Nedanstående trio placerade sig i topp. Extrapengar på kontot under dagen! Uppdaterad ranking finns i den egna tråden under dagen! 1. ninreb - $200 extra 2. GePe* - $120 extra 3. Rakelover - $80 extra Grattis! Ses nästa vecka samma klockslag! Mvh SportingbetEric känns inte riktigt som det där stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 10 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Uppdaterat Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Nu är extrapengarna på plats på respektive konto och rankinglistan uppdaterat. Ses nästa vecka! Mvh SportingbetOscar PS. Jag måste säga att jag är mäkta imponerad av Rakelover. Hur många gånger har han egentligen varit ITM i våra onsdagsturneringar? När ska mitt eget turneringsspel fungera lika bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Det är ju såååååååååååååååååååååå jävla tight och tråkigt så man skiter ner sig! Inte heller någon action i chaten nu när Di_Fishooo har gulat! Kexet sluta gnäll så mkt nu.... nästa vecka gör jag comeback o då vill jag se dig på plats.... dvs där du hör hemma, HU mot Di_Maestro.... om inte så ska vi i alla fall ha en trevlig stund i chatten.... ser att det är många nya fiskar som är inne o lirar... vi måste ge dem ett välkomnande de sent glömmer! Rakelover, kul att se att du dominerar..... säg till när du har tillräckligt med rulle så att vi kan ta ett skott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 nästa vecka gör jag comeback Kul att du kommer tillbaka. Kanske du kan liva upp Kexet lite. Han har saknat dig så. Rakelover, kul att se att du dominerar..... säg till när du har tillräckligt med rulle så att vi kan ta ett skott Låter som ett farligt äventyr. Men frestande.. PS. Jag måste säga att jag är mäkta imponerad av Rakelover. Hur många gånger har han egentligen varit ITM i våra onsdagsturneringar? Jag är själv överaskad över mina resultat. Haft sjukt mycket flyt vinner en väldans massa 50/50. Jag har nog hittat riggen.. När ska mitt eget turneringsspel fungera lika bra? Måste vara med för att vinna. Tycker du ska vara med nästa vecka. Och ta med dig bounty priset. :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts