GePe Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Vet inte om jag är blind men hur f*n för jag över pengar från sportspel till poker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Vet inte om jag är blind men hur f*n för jag över pengar från sportspel till poker?? Pengarna ska föras över automatiskt när du loggar in i klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 jag hittar den inte, är under multi torneys och sorterade dom efter startid, är bara 2st som startar kl 20.00, en som heter texas holdem och en $3000 guarenteed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 jag hittar den inte, är under multi torneys och sorterade dom efter startid, är bara 2st som startar kl 20.00, en som heter texas holdem och en $3000 guarenteed Sortera efter namn. Det är enklare. Ska inte din bror vara med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Sortera efter namn. Det är enklare. Ska inte din bror vara med?? Jo, försöker regga honom... men hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schmitz Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Måste man ha registrerat via forumet för att bli berättigad till de extra prispengarna? Vad är i så fall länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Jo, försöker regga honom... men hittar den inte. Mycket konstigt.. Du gör såhär så kan man inte misslyckas Tryck MULTI TOURNEY. Därefter ALL. Du ska hitta den om du sorterar efter namn. "$20 Pokerforum.nu". Den ligger där nu. Måste man ha registrerat via forumet för att bli berättigad till de extra prispengarna? Vad är i så fall länken? Finns ingen länk längre. Jag har påpekat det tidigare. Men du bör få extra pengar iallafall om du är med. Jag är 99.5% säker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GePe Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Pengarna ska föras över automatiskt när du loggar in i klienten. så sant.. tack för det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Det är så jävla sjukt... Manshora har också försökt, han har ju reggat sig förut. Och han kan heller inte hitta den. Han säger att det varit så förut, och sen har den heltplötsligt kommit upp. Men nu är den inte där iaf, synd. (Sorterar efter namn... finns två st $200, ingen $20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Ok... skiter i detta nu. SportingbetEric, Du har vårat tillstånd att regga "balobas" och "manshora". För det är omöjligt att hitta turren, har loggat in med bägge nicken men den finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 2 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Det är så jävla sjukt... Manshora har också försökt, han har ju reggat sig förut. Och han kan heller inte hitta den. Han säger att det varit så förut, och sen har den heltplötsligt kommit upp. Men nu är den inte där iaf, synd. (Sorterar efter namn... finns två st $200, ingen $20 Prova att avinstallera, töm cookies och installera igen. Var noga med att du laddar ner från svenska Sportingbets hemsida, den är endast synliga för svenska spelare. Mvh Eric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Det är så jävla sjukt... Manshora har också försökt, han har ju reggat sig förut. Och han kan heller inte hitta den. Han säger att det varit så förut, och sen har den heltplötsligt kommit upp. Men nu är den inte där iaf, synd. (Sorterar efter namn... finns två st $200, ingen $20 Jag har märkt att inte alla bord i cashgame inte syns i lobbyn alltid för alla. Kanske är lika dant för turneringar. Klienten är fortfarande ganska buggig. Vilket är mycket märkligt. Men jag antar att de som utvecklar programmet inte själva spelar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Detta gick ju smidigt... Reggad nu iaf. Manshora reggade oss ifrån honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 2 spelare reggade från samma IP? hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Fan , De har riggat mitt konto!!!!!!!! Ute mot kåk mot färgstege på fjärde handen!!!! Jag lägger ner sportingbet om de inte tar bort riggen på mitt konto!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Fan , De har riggat mitt konto!!!!!!!!Ute mot kåk mot färgstege på fjärde handen!!!! Jag lägger ner sportingbet om de inte tar bort riggen på mitt konto!!!!!!!!!!!!!! Det var jag som slog ut dig... Flop 9:d: 7:h: 6:d: Jag sitter med 10:d: 8:d: pengarna åker in (125 bb per skalle), klonk Sto har 6:c:7:s: Turn 7:d: Dubbelklonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Det var jag som slog ut dig... Flop 9:d: 7:h: 6:d: Jag sitter med 10:d: 8:d: pengarna åker in (125 bb per skalle), klonk Sto har 6:c:7:s: Turn 7:d: Dubbelklonk HAHA så jävla sjukt, VNH m8:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Synd att det började redan kl 20.00, gick precis in och skulle regga mig, trodde det var 21.00 som vanligt. Antar att det är kört vad gäller rankingen då, nåja får väl spela nästa gång ni börjar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Från Chipleader med 18 kvar till ute med 17 kvar, gg Matteprof Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 I´m all out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Det var jag som slog ut dig... Flop 9:d: 7:h: 6:d: Jag sitter med 10:d: 8:d: pengarna åker in (125 bb per skalle), klonk Sto har 6:c:7:s: Turn 7:d: Dubbelklonk haha ja, den handen va lite sjuk jag typ, han har triss.. oh, han har färg.. nej han hadde kåk! osso åker pengarna till dig endå... vafan, färgstege! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 klonk. första gången jag spelar. det var ju kul det här:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 PREMIÄR IKVÄLL - 20.00! Nu kör vi, slänger med schemat här nedan. Vem kommer att bli den som tar hem de första 30 rankingpoängen? Lycka till! SCHEMA PF.NU TURNERINGAR PÅ SPORTINGBET I MAJ - Onsdag den 2 maj, 20.00: No Limit Hold ’Em-turnering, buy in $20+2 och 2500 i startchips. Dubbla prispengar. Vinnaren tilldelas 30 rankingpoäng, tvåan 20 rankingpoäng och trean 10 ranking poäng. (Vid fler än 20 deltagare kommer även fyran få 5 poäng och femman 2 poäng). - Onsdag den 9 maj, 20.00: No Limit Hold ’Em-turnering, buy in $20+2 och 2500 i startchips. Dubbla prispengar. Vinnaren tilldelas 30 rankingpoäng, tvåan 20 rankingpoäng och trean 10 ranking poäng. (Vid fler än 20 deltagare kommer även fyran få 5 poäng och femman 2 poäng). - Onsdag den 16 maj, 20.00: No Limit Hold ’Em-turnering, buy in $20+2 och 2500 i startchips. Dubbla prispengar. Vinnaren tilldelas 30 rankingpoäng, tvåan 20 rankingpoäng och trean 10 ranking poäng. (Vid fler än 20 deltagare kommer även fyran få 5 poäng och femman 2 poäng). - Onsdag den 23 maj, 20.00: No Limit Hold ’Em-turnering, buy in $20+2 och 2500 i startchips. Dubbla prispengar. Vinnaren tilldelas 30 rankingpoäng, tvåan 20 rankingpoäng och trean 10 ranking poäng. (Vid fler än 20 deltagare kommer även fyran få 5 poäng och femman 2 poäng). - Onsdag den 30 maj, 20.00 - MÅNADSFINAL: No Limit Hold ’Em-turnering, buy in $50+5 och 5000 i startchips. Ett bonuspris till vinnaren värde ca $250. Vinnaren tilldelas 60 rankingpoäng, tvåan 40 rankingpoäng och trean 20 ranking poäng. (Vid fler än 20 deltagare kommer även fyran få 10 poäng och femman 5 poäng). Sammanräkning av rankingpoäng: Rankingpoängen adderas i vanlig ordning och ligan sammanräknas efter varje 3-månadersperiod. Ledaren av ligan tilldelas då ett bonuspris på $400 medan tvåan tilldelas $300 och trean $200. Poängen nollställs, men sparas samtidigt inom parantes för sammanräkning av totalt antal poäng när allt summeras, och alla börjar på noll inför nästa tremånadersperiod. ”Säsongen” består av tre stycken tre månadersperioder, totalt 9 månader, och avslutas i januari 2008. Vinnaren av den totala sammanräkningen tilldelas ett pris på $1500. Lycka till! Mvh SportingbetEric Kanske ska ha detta på första sidan så man slipper bläddra och leta för att se vad som gäller Den gamla informationen som är på första sidan gäller ju inte riktigt längre. Btw grattis till vinnaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 klonk. första gången jag spelar. det var ju kul det här:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Första gången du spelar denna turre hoppas jag du menar? Bra spelat iallafall. gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 I efterhand var det inte så farligt att klonka ut sig trots chiplead, nu fick man ju se Milan kissa på Man Utd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts