tobas Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Tydligen hamna förra inlägget fel, så postar om det här i " poker off topic "... Jag undrar över vilket nätverk Nordicbet tillhör och om någon vet några fler siter inom det nätverket, dom jag vet är: Nordicbet, Stanjames och Bet365 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Det är primanätverket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Primapokernätet (uúnder namnbyte till Microgamingnätverket) http://primapoker.com/primapoker_rooms.php?bTag=indexphp_primapokercom〈=en är en lista på alla rum, dock så står Unibet listat där vilket är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobas Postad 7 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 och vet ingår i det nätverket då ?? tacksam för många namn, ska även börja bonushora så småningom så skulle vara tacksam om jag fick några sidor med bra sign up bonusar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobas Postad 7 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 gdaily: TY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Primapokernätet (uúnder namnbyte till Microgamingnätverket) Men vad är detta Ola? Har du gått och blivit isländsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Gor ett pinsamt inlagg har men Betway ingar ocksa i Microgaming (f.d Prima)-natverket... Fanns inte med pa gdaily's fina lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Gor ett pinsamt inlagg har men Betway ingar ocksa i Microgaming (f.d Prima)-natverket... Fanns inte med pa gdaily's fina lista. Inte min fina lista, det är Primas fina lista... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 I den här listan finns varken Unibet eller Betway. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andreazz Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Det finns ju även fler rum som ingår i Microgaming. De som inte finns listade är väl Betway som tidigare sagts, men även rednines.com, rawpoker.com samt tellpoker.com ... finns säkert många många fler men dessa är de jag stött på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts