Ekenstar Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Tycker det bjuds på ännu mindre poker per avsnitt denna säsong Programlängden är fortfarande densamma. Jag tror bara att morsorna var en del för sig denna gång. Att det kommer små intervjuer emellanåt är inget konstigt. Jag tyckte förvisso också att det var mindre poker, men jag tror att det hängde på att det inte var allt för mycket action. Räknade inte, men kan man slå till med 7 händer vi bjuds på? Förra säsongen spelade dom tre dagar och visade spelet i 13 avsnitt. Denna säsongen spelade dom 2 dagar och det kommer vara 16 avsnitt, inte så konstigt om det inte blir lika mycket action i varje avsnitt som i säsong 1. Citera
Frege Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 avsnitt 8 hur ska någon kunna veta det?? Har läst Daniel Negreanus blogg. Citera
rosen Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 sjuka idioter som avslöjar saker som inte sänts o sen inte inser sitt misstag. man ser programmet så snabbt man kan o sen disskuterar man det här. konstigt om man vill ha lite spänning kvar el? (ja, jag har läst DN:s krönika o vet lite, men vill inte förstöra för ngn annan el veta för mkt) starta en tråd om hans krönika istället o disskutera där. Citera
medaljören Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Skulle vara trevligt om phil ivey kunde ställa upp och spela lite microlimit Citera
Hjort Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 sjuka idioter som avslöjar saker som inte sänts o sen inte inser sitt misstag. Det är offentligt tillgänglig information. Det är inte det minsta konstigt om den dyker upp i sådana här trådar och är dessutom tämeligen on-topic. Vill man inte veta något om en fotbollsmatch som sänds i efterhand så undviker man att läsa trådar om något av lagen som spelade matchen. Det är inte det minsta konstigt. Citera
Ekenstar Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 sjuka idioter som avslöjar saker som inte sänts o sen inte inser sitt misstag. Det är offentligt tillgänglig information. Det är inte det minsta konstigt om den dyker upp i sådana här trådar och är dessutom tämeligen on-topic. Vill man inte veta något om en fotbollsmatch som sänds i efterhand så undviker man att läsa trådar om något av lagen som spelade matchen. Det är inte det minsta konstigt. Tråden heter TV: High stakes poker inte Livespel: High stakes poker och tråden borde således handla om vad som hänt i TV programmet. Tycker det är en självklarhet att inte avslöja sånt som har hänt i ickevisade avsnitt. Om en fotbollsmatch skulle sändas i två delar i efterhand och man gick in på en tråd märkt TV:fotbollsmatchen efter första delen ska man inte behöva läsa hur det gick i hela matchen. Citera
Sylwester Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Tråden heter ju "TV: High Stakes Poker Säsong 2", vilket väl ändå indikerar att tråden berör hela säsongen? Citera
Supertequila Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Det spelar väl ingen roll att veta att Gus o Daniel möttes om en stor pott och hur det gick. Jag tycker att det är roligt att se filmerna för att lära sig lite om hur spelarna tänker. Sen vem som vinner pottarna och hur, spelar faktiskt ingen roll för mig. Citera
thomaskrstd Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Denna programserie är f-- det bästa jag sett , med Mike Matusow nu säsong 2 blir man på bra humör hur än livet i övrigt ser ut. Trevliga spelare allihop. Citera
Hjort Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Tråden heter TV: High stakes poker inte Livespel: High stakes poker och tråden borde således handla om vad som hänt i TV programmet. Du har rätt, vi borde vänta med att diskutera något tills det sänts i svensk tv. Seriöst, ni som kollar bryter ju redan mot en massa andra regler som finns på riktigt och sen blir ni upprörda när andra bryter mot regler som bara finns i erat huvud. Inse att spoilers kommer bli postade i en sån här tråd när allt som hänt skett för väldigt länge sen. Om det är väldigt traumatiserande för er så är det ju enklast att inte läsa. Dessutom är det ju crazy resultatsoriernterat att bry sig om vad som hänt. Det är ju inte direkt som en fotbollsmatch där man är mer personligt delaktig i vad som händer. Idealiskt sett ska det ju vara en instruktionsvideo. Citera
rosen Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Du har rätt, vi borde vänta med att diskutera något tills det sänts i svensk tv.. en av dem insåg det efter ett tag... Citera
Illyria Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 har avsnitt 2 visats ännu? sökt utan att hittat nåt om det. Är visserligen ingen hejare på sökande Citera
PeO Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 har avsnitt 2 visats ännu? sökt utan att hittat nåt om det. Är visserligen ingen hejare på sökande Avsnitt 2 finns ute. Finns några roliga potter och "The Mouth" är lika underhållande som i avsnitt 1. Citera
Supertequila Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 har avsnitt 2 visats ännu? sökt utan att hittat nåt om det. Är visserligen ingen hejare på sökande Det lär märkas här snabbt när 2an sänts Citera
Strappa Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 avsnitten sänds måndagar kvällstid i usa....så man kan således räkna med att folk som sprider avsnitten olagligt gör det nån gång under tisdagen svensk tid. mer behöver man väl inte veta om när avsnitt "finns ute"? Citera
glenn99 Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 avsnitt 2 e ute, bättre än någonsin. Citera
heltok Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 gillar mike. så fort han håller käft tror alla att han stålet. bra sätt att bluffa folk på. Citera
OzzzaJa Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Tycker att munnen brukar va ganska så tyst dom flesta gånger som han är i en pot Citera
glenn99 Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 han måste fan va lättläst asså kolla på han ler å garva sen foldar, han kniper käft och har muttrarna Citera
Gislo Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 ....kolla igen. Han är väldigt tyst i alla händer han är med i. Före och efter är en annan femma Citera
Dinn3r42 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Jag har hört II om att vår allas Martin deKnijff dyker up i nästa säsong. Det blir intressant det! Citera
tamtaram Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Fett impad av Danny Alaei. Hans read vid 84-handen är ju grym och starkt att lägga 99-handen efter Antonios re-raise. Slakten av restaurangägaren fortsatte som väntat. Citera
Supertequila Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Jag har tänkt på att det är många ursprungsiranier med i HSP. Antonio Esfandiari, Daniel Alaei, Dr Amir Nasseri (S1), Fred Chamanara (Krögaren fr Chicago), Sean (Sheiky) Sheikhan. A nation of gamblers Citera
puppets Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Det lär väl vara svammel, eller? nej..enligt martin själv så ska han va med i säsong 3 Citera
Recommended Posts