TheAnalyst Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 angående blootooth: tror de skämtar om att alla dörrvakter ska ha detta på de coola klubbarna, ingen gillar ju dörrvakter någon sa också att om man bara har detta så kommer man in på alla klubbar eftersom alla tror man då är dörrvakt. kan ju ha missförstått totalt dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 vad gör doyle med nötkåken, finns risk att daniel kommer betta turn om han har ngt el floatar. kändes som att han spela den helt fel, även om han tror daniel har en 6a. däremot kommer han lägga alla kungar o även pp vilka kan träffa o ge doyle en jättepott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemongirl Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 vad gör doyle med nötkåken, Få det att se ut som en bluff??? och hoppas daniel har en 6a på hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekid Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Det gör ont i själen att se någon torska ca 300000 på en one-outer. HSP är utan tvekan det roligaste pokerprogrammet, ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SWEadden123 Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Det gör ont i själen att se någon torska ca 300000 på en one-outer. HSP är utan tvekan det roligaste pokerprogrammet, ever. Ja... skönt att titta på cash games, alla turneringar på tv med celebriteter är så tråkigt. Har mailat till svt, tv, kanal5, 3:an men ingen verkar vara intreserad av att köpa in programmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zjdanov Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Det är väl visserligen lite naivt att tro att TV3 skulle nappa på någonting som har med kvalité att göra, men jag gillar ditt engagemang - mer sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Notera också att exakt när han säger:"Get away from me bitch", så kommer en servitris å frågar om allt är bra eller om han behöver något. "Do you need something doyle?", "Get away from me bitch". Hah! Jag tänkte precis samma sak när jag såg det. Självklart börjar ju alla vid bordet skratta och servitrisen lär ju blivit helt knäckt! Doyle är grymt skön för att vara 70+. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 någon som vet när blondinerna byts ut mot brunetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Notera också att exakt när han säger:"Get away from me bitch", så kommer en servitris å frågar om allt är bra eller om han behöver något. "Do you need something doyle?", "Get away from me bitch". När säger han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Notera också att exakt när han säger:"Get away from me bitch", så kommer en servitris å frågar om allt är bra eller om han behöver något. "Do you need something doyle?", "Get away from me bitch". Hah! Jag tänkte precis samma sak när jag såg det. Självklart börjar ju alla vid bordet skratta och servitrisen lär ju blivit helt knäckt! Doyle är grymt skön för att vara 70+. Servitrisen skrattar också åt de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Notera också att exakt när han säger:"Get away from me bitch", så kommer en servitris å frågar om allt är bra eller om han behöver något. "Do you need something doyle?", "Get away from me bitch". När säger han det? Förra avsnittet, eller kanske till och med avsnittet före det. I previewen (i avsnittet före DET ) har de klippt fult, fattade ingenting då, om Doyle var på megatilt eller vad fan som hände Edit: Avsnitt 9 är det han säger det i, syns lite i slutet av 8. wheelinho: Var ser du det? Eller var du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chipleader_87 Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Jag skulle gärna vilja se amatören Dr Amir Nasseri fr S1. Killen var ju helt out there med särskild garderob för sin table image, guldkedjor, skjortan öppen ner till kragen, och ständiga försök att vara kaxig och verka spelvan. Sen att han inte var rädd för att slaska runt var ju också kul. Och Ted Forrest,,, kan inte få nog av killens spel. Varför är Ivey inte med vare sig i S1 lr 2? Det är väldigt skumt tycker jag. Har för mig att jag läste någonstans att Ivey inte är med pga för låga blinds, kan detta stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Det är väl snarare för att han är turneringsspelare, tror inte att han klagar på blindsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Det är väl snarare för att han är turneringsspelare, tror inte att han klagar på blindsen.. öhh... Han är inte alls turneringsspelare, utan den som har spelat mest i "the big game" på Bellagio de senaste fem åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zjdanov Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Det är väl snarare för att han är turneringsspelare, tror inte att han klagar på blindsen.. Absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Inte omöjligt att de är för lågt för Ivey. Han spelar 2000/4000 och 4000/8000 på Bellagio. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Han är ju en "actionjunky" som han själv beskriver det. Älskar att spela tärning för så mkt pengar som möjligt osv. Har hört han i flera intervjuer förklara att han hoppat av turneringar för att det har varit intressantare side games. Så att blindsen är låga skulle knappast förvåna mig med tanke på vad han lirar på för nivå normalt sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Inte omöjligt att de är för lågt för Ivey. Han spelar 2000/4000 och 4000/8000 på Bellagio. Lol! FL, och med hälften av de andra runt bordet ska tilläggas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 wheelinho: Var ser du det? Eller var du där? Vet inte, men tycker det framgår ganska bra på hennes kroppspråk. Sen tror jag dom har det ganska bra där, de där servitriserna så jag tror dom får tåla lite Är nog inte 20$ i dricks om vi säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikerik Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Hur läser man Gus Hansen? Går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Hur läser man Gus Hansen? Går det? Som alla andra namn, typ: Gu(ö typ)s(sssssss ljud) Ha(HAHAHA ljud)nsen. Tror han sitter mestadel i HSP, möjligt att han tar en sväng till gottebordet ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikerik Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Hur läser man Gus Hansen? Går det? Som alla andra namn, typ: Gu(ö typ)s(sssssss ljud) Ha(HAHAHA ljud)nsen. Okej, tack då vet jag. Trodde det var mer Gazzz (med lite surrande z) men man lär sig nåt nytt varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Hur läser man Gus Hansen? Går det? Som alla andra namn, typ: Gu(ö typ)s(sssssss ljud) Ha(HAHAHA ljud)nsen. Eller typ "Gustav Hansen" med en potatis i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikerik Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 För övrigt är denna serie sjukt bra. Kan ju jämföras med Celebrity Poker, också från Palms, som nu går på Kanal6. Kanske lite orättvis jämförelse men... Han var skön kändisen ikväll som betade 200$ in i 6000-8000$-potter ett antal (skilda) ggr. Men så åkte han ut först av alla också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
virre86 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 För övrigt är denna serie sjukt bra. Kan ju jämföras med Celebrity Poker, också från Palms, som nu går på Kanal6. Kanske lite orättvis jämförelse men... Han var skön kändisen ikväll som betade 200$ in i 6000-8000$-potter ett antal (skilda) ggr. Men så åkte han ut först av alla också... Säg inte att du precis jämförde celebrity poker showdown med High stakes poker och var seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts