Gå till innehåll

TV: High Stakes Poker Säs. 2 *** inget piratsnack ***


strutter

Recommended Posts

  • Svars 512
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan inte sluta att tänka på hur kul det varit med en svensk variant på HSP.

 

Det är bara och skapa ett låg stakes poker - 1/2 öre :lol:

 

Mailade kanal 5 om detta och fick svaret:

Skulle vara ett bra koncept men moraliskt fel.... folk som sitter å spelar om pengar i tv (!)

 

Jag svarade hur dom ha resonerat om Big Brother när det vänder sej till yngre tonåren... har inte fått svar än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte sluta att tänka på hur kul det varit med en svensk variant på HSP.

 

Det är bara och skapa ett låg stakes poker - 1/2 öre :lol:

 

Mailade kanal 5 om detta och fick svaret:

Skulle vara ett bra koncept men moraliskt fel.... folk som sitter å spelar om pengar i tv (!)

 

Jag svarade hur dom ha resonerat om Big Brother när det vänder sej till yngre tonåren... har inte fått svar än.

 

Herregud, bland de sämsta ursäkter jag hört. Bra svarat av dej iaf om BB. Väntar med spänning på ett svar från dem men det lär väl utebliva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att Texas Dolly idiotförklarat Ted Forrest i rikssänd TV, skall bli kul att höra bakgrunden till det. :D

 

Det är från första säsongen när Doyle blir synad på rivern av Ted och säger att han borde veta bättre än att bluffa en idiot eller nåt liknande.

Ja, Ted gör en bra syn på turn, träffar set på river och Doyle fortsätter att bluffa.

Efteråt säger han, med väldigt låg stämma, "I better not bluff this idiot".

 

Nästa avsnitt är det en hel del bra folk med. Ska bli intressant avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte sluta att tänka på hur kul det varit med en svensk variant på HSP.

 

Det är bara och skapa ett låg stakes poker - 1/2 öre :lol:

 

Mailade kanal 5 om detta och fick svaret:

Skulle vara ett bra koncept men moraliskt fel.... folk som sitter å spelar om pengar i tv (!)

 

Jag svarade hur dom ha resonerat om Big Brother när det vänder sej till yngre tonåren... har inte fått svar än.

 

Det skulle funka så bra... Vi har en hel del pokerprofiler som Ken och Eric mm mm + några ganska duktiga kkändisar med pengar och många vill ju synas i rutan och glänsa lite.

Lowstake behöver det inte bli, 100k skr kan många hosta upp....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns inga bra svenska pokerpersonlighter. Många kan spela bra poker, men de är inte det minsta underhållande. :P

Typ 60 minutes of the angry-game....

 

Sätt Ken, Lirarerik, Ector (kom tillbaka!), Nalle, Bollen och Parre vid ett bord så ska du få se på åka! :)

 

Du missade Christer Johansson och Daniel Larsson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns inga bra svenska pokerpersonlighter. Många kan spela bra poker, men de är inte det minsta underhållande. :P

Typ 60 minutes of the angry-game....

 

Sätt Ken, Lirarerik, Ector (kom tillbaka!), Nalle, Bollen och Parre vid ett bord så ska du få se på åka! :)

 

Du missade Christer Johansson och Daniel Larsson.

 

... och Sonnert, Fuat, Dared och W. Thorsson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska det vara intressant att kolla på ska det väl vara ett högt game oxo, minimum 500/1000 blinds med 100k miniinköp. Ser hellre Christer Johansson som är en erkänt duktig highstakesspelare lira än nån annan snackpåse som kanske är mer "tv-mässig" men inte alls besitter samma skills.

 

Sagström, OrvarKalle, Nohend, Nhtywp, Sargon, Tobias Persson är väl några till tänkbara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förväntas inse att du anser att min lista är klanderfri, men hyser agg mot Christer och Daniel?

 

Du räknar upp 6st färgstarka spelare varpå jag påpekar att du glömt två absolut inte färgstarka spelare.

 

Är väl knappast omöjligt att inse att det kanske inte var helt allvarligt menat, även om det inte är helt lätt och av just den anledningen skrev jag "ironi is difficult" vilket översatt på svenska betyder - ironi är svårt -

 

Kan vi släppa den här meningslösa diskussionen nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...