jaha Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 finns det något bra statistikverktyg för att hålla reda på sina ITM och ROI för SNG? är inte intresserad av statistik över motståndare, det har jag själv i huvudet och tycker det är fusk att använda programtill utan vill bara ha ett program för att hålla koll på mina resultat. Citera
MrNutmeg Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 SNG Tracker Funkar utan problem på Party med lite problem på övriga. eller Avancerat Excelblad båda är gratis Citera
denilsson Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 SNG Tracker Funkar utan problem på Party med lite problem på övriga. eller Avancerat Excelblad båda är gratis Underbara excelark! Hjälte! Citera
ogras Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Under en SnG på Stars igår hade någon ett verktyg för att kolla alla vid bordets RoI, samt spelstilar (någon blev supertilter, någon blev benämnd guldfisk osv). Finns det någon god själ därute som känner igen det här och kan tipsa om vilket verktyg Fi använde? Citera
chcar Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Under en SnG på Stars igår hade någon ett verktyg för att kolla alla vid bordets RoI, samt spelstilar (någon blev supertilter, någon blev benämnd guldfisk osv). Finns det någon god själ därute som känner igen det här och kan tipsa om vilket verktyg Fi använde? Pokerprophecy är ett sådant, se separat tråd. Observera att det inte är tillåtet att använda det på Party. Jag har aldrig använt programmet men hade uppe deras webbsida i bakgrunden (där jag enbart sökte på mig själv och blev klassad som "pro" - redan där ett tecken på att programmet är uselt) och fick en varnings-popup på Party. Citera
ogras Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Tackar. Och nu har jag bläddrat igenom 10 sidor trådar under "Studier" för att hitta något om Pokerprophecy, utan att lyckas. Något tips på var jag kan läsa här på PF om det programmet..? Citera
chcar Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Tackar.Och nu har jag bläddrat igenom 10 sidor trådar under "Studier" för att hitta något om Pokerprophecy, utan att lyckas. Något tips på var jag kan läsa här på PF om det programmet..? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=10618&highlight=pokerprophecy Citera
MrNutmeg Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Det kan inte vara den de använt för jag får bara upp riktigt gamla grejer, typ 1år... Däremot kan du ju kolla den här>> Citera
ogras Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=10618&highlight=pokerprophecy Tackar! Citera
ogras Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Det kan inte vara den de använt för jag får bara upp riktigt gamla grejer, typ 1år...Däremot kan du ju kolla den här>> Den var det jag letade efter! Strålande. Har du använt den själv och tycker den är bra? Citera
MrNutmeg Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Ja, jag har använt den. Den uppdaterar direkt efter avslutad turnering så uppgifterna är färska. Du kan t.ex. se om en spelare som normalt vinner är på tilt. Har den mest som moraliskt stöd när jag känner mig osäker. Bra att ha men inte nödvändig! Kul grej, körde en 20+2 turnering i lördags morse och körde in alla spelare på sidan och det visar sig att tre av nio var vinnande spelare på 50+5. Tog och aktade mig för dem... Citera
niqlas Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 jag tycker också den sidan är bra för att hålla koll på om motståndarna är vinnande spelar i längden men även för att se vilken volym de har. Tilt-faktorn är dock inget jag skulle lägga alltför stor vikt av då jag tror man räknas som "tilted" om man förlorat de 4 senaste vilket ju händer varje dag någon gång om man spelar en del. Citera
fosen28 Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 finns de något bra program för Sng om man lirar på stars? Citera
niqlas Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Poker office och Poker tracker funkar utmärkt på stars. Citera
-ULLIZ- Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Hej Exelbladet verkade väldigt intressant men är inte så haj på exel så undrar om någon vänlig själ kan förklara lite hur man anänder sig av det, behöver man fler program till det? Spelar på Party Citera
elvis77 Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 SNG Tracker Funkar utan problem på Party med lite problem på övriga. eller Avancerat Excelblad båda är gratis Jag laddade hem SNG tracker för att testa men lyckas inte importera en enda fil. Är det något specialknep som behövs för att lyckas ? Edit: det är från Party. Citera
eurythmech Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 SNG-tracker slutade fungera för mig, beror det på att jag bytte till SQL-databas? Isf, går det att åtgärda/komma runt? Sharkscope verkar ju intressant, men hur kul är det att behöva skriva in alla sökningar manuellt? Citera
MrNutmeg Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 SNG Tracker Funkar utan problem på Party med lite problem på övriga. eller Avancerat Excelblad båda är gratis Jag laddade hem SNG tracker för att testa men lyckas inte importera en enda fil. Är det något specialknep som behövs för att lyckas ? Edit: det är från Party. Sorry för den långa svarstiden. Läste för några dagar sedan på 2+2 att den verkar nerlagd, fattar inte varför sidan fortfarande är uppe. Nu jobbar de på ett nytt projekt som du kan prova att ladda ner här Tourney Manager eller läsa mer om i denna extremt långa tråd. Citera
glenn99 Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 jag använder ett program som heter 2p2SNGspreadsheet det va asbra tycker jag. riktigt bra Citera
fl0w Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 TourneyManager är nöten. Jag lär gladeligen pissa bort $30 på det när det släpps officiellt. Citera
psykologen Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Läste för några dagar sedan på 2+2 att den verkar nerlagd, fattar inte varför sidan fortfarande är uppe. Nu jobbar de på ett nytt projekt som du kan prova att ladda ner här Tourney Manager eller läsa mer om i denna extremt långa tråd. Tack för tipset. Ganska kul att denna trackern organiseras turneringarna i bättre ordning till skillnad från SNG tracker so alltid la vinsterna sist vilket gjorde att graferna blev helt ointressanta om man la in 50 turneringar manuelt på en gång. Wonderbar! satt och störde mig på det i förgår. Citera
MrNutmeg Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 jag använder ett program som heter 2p2SNGspreadsheet det va asbra tycker jag. riktigt braHåller med! Det är det Excelbladet jag har länkat till tidigare i tråden. Citera
kalufs Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag har problem med att importera party sng från pokertracker. Funkar kanon med stars, men när det kommer till party så står det ”335 tournaments were not imported beacuse there were no corresponding sheet”. Tycker jag har ställt in det på rätt sätt, men det vill sig inte. Några tips? Jo, jag kanske ska säga att det är Excelbladet det handlar om. Citera
MrNutmeg Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Jag har problem med att importera party sng från pokertracker. Funkar kanon med stars, men när det kommer till party så står det ”335 tournaments were not imported beacuse there were no corresponding sheet”. Tycker jag har ställt in det på rätt sätt, men det vill sig inte. Några tips? Jo, jag kanske ska säga att det är Excelbladet det handlar om. Använder inte pokertracker själv så jag kan inte hjälpa dig. Det är gänget på 2+2 som ligger bakom det så du kan ju prova att söka där efter hjälp. Citera
Recommended Posts