Gå till innehåll

Statistikverktyg för SnG?


jaha

Recommended Posts

finns det något bra statistikverktyg för att hålla reda på sina ITM och ROI för SNG?

 

är inte intresserad av statistik över motståndare, det har jag själv i huvudet och tycker det är fusk att använda programtill utan vill bara ha ett program för att hålla koll på mina resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Under en SnG på Stars igår hade någon ett verktyg för att kolla alla vid bordets RoI, samt spelstilar (någon blev supertilter, någon blev benämnd guldfisk osv).

 

Finns det någon god själ därute som känner igen det här och kan tipsa om vilket verktyg Fi använde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under en SnG på Stars igår hade någon ett verktyg för att kolla alla vid bordets RoI, samt spelstilar (någon blev supertilter, någon blev benämnd guldfisk osv).

 

Finns det någon god själ därute som känner igen det här och kan tipsa om vilket verktyg Fi använde?

 

Pokerprophecy är ett sådant, se separat tråd.

 

Observera att det inte är tillåtet att använda det på Party. Jag har aldrig använt programmet men hade uppe deras webbsida i bakgrunden (där jag enbart sökte på mig själv och blev klassad som "pro" - redan där ett tecken på att programmet är uselt) och fick en varnings-popup på Party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har använt den.

Den uppdaterar direkt efter avslutad turnering så uppgifterna är färska.

Du kan t.ex. se om en spelare som normalt vinner är på tilt.

Har den mest som moraliskt stöd när jag känner mig osäker.

Bra att ha men inte nödvändig!

Kul grej, körde en 20+2 turnering i lördags morse och körde in alla spelare på sidan och det visar sig att tre av nio var vinnande spelare på 50+5. Tog och aktade mig för dem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker också den sidan är bra för att hålla koll på om motståndarna är vinnande spelar i längden men även för att se vilken volym de har. Tilt-faktorn är dock inget jag skulle lägga alltför stor vikt av då jag tror man räknas som "tilted" om man förlorat de 4 senaste vilket ju händer varje dag någon gång om man spelar en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SNG Tracker

Funkar utan problem på Party med lite problem på övriga.

 

eller

 

Avancerat Excelblad

 

båda är gratis

 

Jag laddade hem SNG tracker för att testa men lyckas inte importera en enda fil. Är det något specialknep som behövs för att lyckas ?

 

Edit: det är från Party.

Sorry för den långa svarstiden.

Läste för några dagar sedan på 2+2 att den verkar nerlagd, fattar inte varför sidan fortfarande är uppe.

Nu jobbar de på ett nytt projekt som du kan prova att ladda ner här Tourney Manager eller läsa mer om i denna extremt långa tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste för några dagar sedan på 2+2 att den verkar nerlagd, fattar inte varför sidan fortfarande är uppe.

Nu jobbar de på ett nytt projekt som du kan prova att ladda ner här Tourney Manager eller läsa mer om i denna extremt långa tråd.

 

Tack för tipset. Ganska kul att denna trackern organiseras turneringarna i bättre ordning till skillnad från SNG tracker so alltid la vinsterna sist vilket gjorde att graferna blev helt ointressanta om man la in 50 turneringar manuelt på en gång.

 

Wonderbar! satt och störde mig på det i förgår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med att importera party sng från pokertracker. Funkar kanon med stars, men när det kommer till party så står det ”335 tournaments were not imported beacuse there were no corresponding sheet”. Tycker jag har ställt in det på rätt sätt, men det vill sig inte. Några tips?

 

Jo, jag kanske ska säga att det är Excelbladet det handlar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med att importera party sng från pokertracker. Funkar kanon med stars, men när det kommer till party så står det ”335 tournaments were not imported beacuse there were no corresponding sheet”. Tycker jag har ställt in det på rätt sätt, men det vill sig inte. Några tips?

 

Jo, jag kanske ska säga att det är Excelbladet det handlar om.

Använder inte pokertracker själv så jag kan inte hjälpa dig.

Det är gänget på 2+2 som ligger bakom det så du kan ju prova att söka där efter hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...