Gå till innehåll

Statistikverktyg för SnG?


jaha

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En fråga, jag kör med pokeroffice2 som håller koll på sng-statistiken åt mig (party). Finns det någon anledning för mig att byta till annat program för ändamålet? Jag har inget att klaga på ang. pokeroffice, men det kanske beror på att jag inte provat något annat program? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har laddat ner Tourney Manager men undrar hur det funkar med HH är det dem man skall importera?? I så fall hur gör man de jag har skickas ju till min mail men kan ju inte hämta dem därifrån. Har provat att lägga in turneringarna manuellt som också gick men undrar om man får in mer info om man får ner HH oxå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har laddat ner Tourney Manager men undrar hur det funkar med HH är det dem man skall importera?? I så fall hur gör man de jag har skickas ju till min mail men kan ju inte hämta dem därifrån. Har provat att lägga in turneringarna manuellt som också gick men undrar om man får in mer info om man får ner HH oxå

 

Om du spelar på party så väljer du "import directory" och går in i Partygamingmappen och klickar dig vidare till ditt nigk och sen importeras det jättelätt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du spelar på party så väljer du "import directory" och går in i Partygamingmappen och klickar dig vidare till ditt nigk och sen importeras det jättelätt.

 

Är inte så haj på det här så undrar var jag hittar Partygamingmappen :oops:

 

typ C/program/Partygaming/partypoker/Handhistory/*ditt nick*/varje enskild dag

 

Första gången du importerar klickar du bara på Handhistory, dom andra gångerna klickar du det datumet du senast spelat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

typ C/program/Partygaming/partypoker/Handhistory/*ditt nick*/varje enskild dag

 

Första gången du importerar klickar du bara på Handhistory, dom andra gångerna klickar du det datumet du senast spelat...

 

Hittade det precis tack så mycket för hjälpen och alla snabba svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör ni som importerar från HH mappen med tanke på att när man spelar en massa SnG samma dag skrivs ju hh:n över om man spelar på samma bord igen, vilket händer ofta varje dag på Party.

 

På något skumt sätt så fungerar det ändå :? Jag skriver alltid upp manuellt hur många jag spelar och TM importerar ALLTID exakt lika många som jag skrivit upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör ni som importerar från HH mappen med tanke på att när man spelar en massa SnG samma dag skrivs ju hh:n över om man spelar på samma bord igen, vilket händer ofta varje dag på Party.

 

På något skumt sätt så fungerar det ändå :? Jag skriver alltid upp manuellt hur många jag spelar och TM importerar ALLTID exakt lika många som jag skrivit upp.

 

Ok men då har du säkert lagt in automatisk uppdatering !?, men när man tar in alla man har spelat för första gången lär det ju inte funka.

 

Det skulle vara om man kan importera från mail.

Jävligt dumt av party att inte ha numrerade turneringar för att slippa dubletter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör ni som importerar från HH mappen med tanke på att när man spelar en massa SnG samma dag skrivs ju hh:n över om man spelar på samma bord igen, vilket händer ofta varje dag på Party.

 

På något skumt sätt så fungerar det ändå :? Jag skriver alltid upp manuellt hur många jag spelar och TM importerar ALLTID exakt lika många som jag skrivit upp.

 

Ok men då har du säkert lagt in automatisk uppdatering !?, men när man tar in alla man har spelat för första gången lär det ju inte funka.

 

Det skulle vara om man kan importera från mail.

Jävligt dumt av party att inte ha numrerade turneringar för att slippa dubletter.

 

jag råkar ut för det oxå. Så i dagsläget importerar jag efter varje session och sedan gör jag en klarmapp och kopierar över HH i den så då gör det inget att det kommer en dublett dör den gamla ligger i klarmappen. Fast håller med dig. Nummer hade varit bättre än typ speed mongo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör ni som importerar från HH mappen med tanke på att när man spelar en massa SnG samma dag skrivs ju hh:n över om man spelar på samma bord igen, vilket händer ofta varje dag på Party.

 

På något skumt sätt så fungerar det ändå :? Jag skriver alltid upp manuellt hur många jag spelar och TM importerar ALLTID exakt lika många som jag skrivit upp.

 

Ok men då har du säkert lagt in automatisk uppdatering !?, men när man tar in alla man har spelat för första gången lär det ju inte funka.

 

Det skulle vara om man kan importera från mail.

Jävligt dumt av party att inte ha numrerade turneringar för att slippa dubletter.

 

Jag laddade ner Tourney Manager i dag och importerade då alla HH:s från min mapp. Programmet säger då att 215 stycken har importerats. När jag räknar HH:s manuellt så får jag det till 173. Kan dom "extra" vara sådana som skrivits över och hur skulle det gå till isf?

 

 

EDIT: Ja, jag har räknat rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...