Gå till innehåll

Jennez knarkarbok


Jennez

Recommended Posts

Provar att lägga in min första youtube-länk... Man kan ju lugnt säga som Comic Book Guy:

 

"I've wasted my life..."

The_Simpsons-Jeff_Albertson.png

 

Edit: va fan, det gick inte att lägga in videon direkt i inlägget som Othello och Ola så fint brukade göra. Nåja, här är länken iaf:

 

 

Som tur är så lever jag lite genom PianoPer som garanterat kan spika det här stycket minst lika bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 836
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Edit: va fan, det gick inte att lägga in videon direkt i inlägget som Othello och Ola så fint brukade göra. Nåja, här är länken iaf:

 

 

Som tur är så lever jag lite genom PianoPer som garanterat kan spika det här stycket minst lika bra...

 

Är jag alldeles för jävla pretentiös om jag kritiserar honom för att han agar tangenterna så hårt så att man nästan börjar gråta? Hans teknik var förvisso inte att leka med, måste ligga en del övningstimmar bakom det där.

Mycket bra låt för övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är jag alldeles för jävla pretentiös om jag kritiserar honom för att han agar tangenterna så hårt så att man nästan börjar gråta? Hans teknik var förvisso inte att leka med, måste ligga en del övningstimmar bakom det där.

Mycket bra låt för övrigt.

 

Äh, han är ju grym! Jag hade gett min högra arm för att kunna lira så bra! Eller... då hade jag inte kunnat lira så... men... mitt högra ben då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Besserwisser attack: Kan du spela det där utan ditt högra ben är du en übermench ;).

 

Hahaha, fan också. Du menar att enda sättet är att träna?

 

Ongame alltså, fina grejjor. Men är det SH eller FR du lirar? Tycker att NL30 och Nl50 är samma slask, ingen direkt tanke bakom varken syn höj eller lägg

 

Det är Heads Up jag spelar. Efter några kvällars nötande så känns det som att man har kommit in i det lite mer och NL50 känns inte alls lika farligt längre som första kvällen. Har ju egentligen spelat alldeles för lite för att dra några som helst slutsatser men det kändes som att man då och då stötte på bättre spelare på NL50. På NL30 är alla kassa eller som bäst jämnbra (jämndåliga?) med mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SATAN vad raken äter! :shock:

 

Kom till ett bord på NL30 där en snubbe satt och väntade med $42. Jag köpte in fullt för $30.

Efter typ en kvart var det typ $62 på bordet! Och då har det ändå varit passivt spel, iaf inget galet.

 

Jesus H. Christ alltså... om raken är SÅ jävla galen så får jag nog fan byta spelform för jag har knappast en edge på 1,3+ inköp i timmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SATAN vad raken äter! :shock:

 

Kom till ett bord på NL30 där en snubbe satt och väntade med $42. Jag köpte in fullt för $30.

Efter typ en kvart var det typ $62 på bordet! Och då har det ändå varit passivt spel, iaf inget galet.

 

Jesus H. Christ alltså... om raken är SÅ jävla galen så får jag nog fan byta spelform för jag har knappast en edge på 1,3+ inköp i timmen.

Word!

Spelade NL50/hu idag. Vi satt båda med $50. Efter ett tag laddade han om med $31... efter 20 min låg vi båda på minus! Jag hade backat $7 och han $12!

Sen gav vi upp...

 

Spelade just lite NL200/hu. Satt med $60 och en kom in med $60. När hans pengar var slut laddade han om med $100 nya. När dom var slut hade jag vunnit $132, dvs $28 i rake!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det går fan inte att lira HU utan fet rakeback och det är ju bara att glömma på Ongame.

För min del är det tillbaka till turregrind medan jag funderar på vad jag ska göra. Närmast blir det $50+4 Canadian Daily som börjar om en halvtimme (24.00).

 

Lär ju bli en del sng's också om jag känner mig själv rätt. Känns skönt att det är kul att lira poker igen. Har ett jävla livesug också men det blir garanterat mättat under nästa Stockholmsvistelse samt under kommande Malta-resa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klarade mig hyfsat långt i turren igår, dock inte till pengarna. Det är kanske MTT's jag ska börja köra istället?

 

Backade ca $150 på mitt HU spel och så som raken äter lär ju det mesta ha gått dit. Fy fan vad sjukt. Kände mig lurad och lite smutsig när jag insåg hur stört mycket rake man betalade för att spela NL30. Ska fan starta en HU-sajt och bli miljardär. T2poker ska den heta. Ni kan få köpa vinstandelar redan nu.

 

Mitt prospekt ser ut som följer:

Varje spelare rejkar $40 i timmen.

Jag tror vi kan få dit 100 spelare.

 

Woohoo! En vinstandel kostar 10 000 sek. PM:a om ni är intresserade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips: Kolla pokerfackets sajt om rakejämförelse

http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/49054-haer-hittar-du-den-laegsta-raken.html

 

btw: vad säger arbetsgivaren om ditt rakeutspel? ;-)

 

Jag har sett den där tråden, det verkar helt klart vara en mycket bra grej.

 

Aretsgivaren är inte sämre än att han kan ge bra och vettig rakeback till de som rejkar $40 i timmen... ;) (oh yes! Reklam!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...