MacDaddy Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Någon som vet en sida som har bra FL artiklar o som kan länka dit.. HAr varit o tittat hos cardplayer men hittar inget där, är som en stor djungel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Kommer ihåg att jag fick ngt tips om en artikel just i cardplayer, säkert ingen som vet ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Kommer ihåg att jag fick ngt tips om en artikel just i cardplayer, säkert ingen som vet ngt? http://www.pokerpages.com/articles/archives/index.htm?content=1 Inte Cardplayer, men det finns en hel del artiklar att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zoogin99 Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Leta i Cardplayer arkiven efter följande författares artiklar. Byron Jacobs Jim Brier Barry Tanenbaum De har oftast intressanta artiklar/handanalyser FL. Åtminstone det senaste året då jag prenumerarat på CP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts