ForumReporter1 Postad 27 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Det något underliga beslutet att bryta för dagen togs nyss. Ni som hejar på Ola och Niklas får hålla er till tåls till i morgon kl 15.00 (16.00 hemma i sverige) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Prispott? Känns som att det är få marker i omlopp för ett finalbord. Få anmälda? Heja Bison och gdaily! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 27 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Prispott? Känns som att det är få marker i omlopp för ett finalbord. Få anmälda? Heja Bison och gdaily! €50-30-20K 20 spelare från start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 50k duger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Hur ser ITM ut? 50k,30k,20k. Vi har föreslagit, och Andy har tackat ja (och "lillstacken" lär ju inte vägra) att göra det till 4 priser, 45, 27, 18, 10. Vi resonerade som så att det är stor risk att Andy stjäl sig fet annars, medans jag och Bisox hoppas på att få bort fjärdegubben. Med en tia i ryggen är det mycket störer chans att vi kan hålla Andy på mattan. Rätt/fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TobiasP Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Hur ser ITM ut? 50k,30k,20k. Vi har föreslagit, och Andy har tackat ja (och "lillstacken" lär ju inte vägra) att göra det till 4 priser, 45, 27, 18, 10. Vi resonerade som så att det är stor risk att Andy stjäl sig fet annars, medans jag och Bisox hoppas på att få bort fjärdegubben. Med en tia i ryggen är det mycket störer chans att vi kan hålla Andy på mattan. Rätt/fel? det är väl helt klart rätt om ni är rädda för att Andy tar kommandot annars. Med 10k säkrat kan ni ju chansa lite mer och sätta dit honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Det lär bli intressant TV-poker om dom väljer mina händer... Jag skämtar inte, jag har aldrig haft så bra kort som jag hade i går - 2 AA, 6 KK, 4 QQ och ett par AK. Och i dag har det varit fruktansvärd korttorka, men alla mina "stora spel" har stått. I dag har jag haft AK (slog ut en gubbe), QTo (slog ut en gubbe), AQ (foldade preflop), 99 och 77. Hade AT mot Ram när jag limpade in på small och checkraisade preflop OCH checkraisade på floppen som var Axx och betarde på turn. Ram såg inte nöjd ut med den handen, jag tror han hade AJ eller något liknande. Mot Ballegaard hade jag T3o och slog på en re-raise på knappen preflop och betade på floppen AA9, och han la sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Rätt/fel? Rätt, och jävligt schyst för den som annars måste vänta till imorgon för att åka på bubblan... Det skulle nog suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AllInPeter Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Kämpa nu grabbar! / Limpman............... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 AQ-handen blir nog tv-underhållning förresten, och då kommer jag att få skit av "förståsigpåarna: Niclas höjer med AJo (säger han), Joe Beavers återhöjer med AJs till 6K (har 15k kvar) och så är det lilla jag. Borde vara en enkel fold, men inte med öppna kort såklart. Jag lägger mig och Niklas lägger sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundell Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Se nu till att vinna grabbar.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Tycker dealen verkar väldigt smart. Ökar dina chanser att vinna sjukt mycket och minskar knappt förstapriset något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Så sjukt med Ola och bisox på ett finalbord med 4 spelare kvar... och som inte är en turnering på Sviten... Vad ska dom ha liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Så jävla riggat in i kuken. Hur ska inte Niklas kunna klonka ut Andy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Lyckat till nu båda PF-hoppen ! Förövrigt sjukt att en 20-personers turnering håller på i 3 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Heja Niklas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Hur ska Bison inte kunna klonka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Tack for stodet gossar...ska gora vad jag kan for att vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Hejja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Igår: Nice Ola och Niclas! Go for the headsupklonk nu då Nice Ola och Niklas, ni kommer ju spela headsup ikväll då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 lycka till tomtar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Ehm, är Jeff med i matchen? Hans standardraisar verkar inte vara helt i fas med övriga bordets. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Ehm, är Jeff med i matchen?Hans standardraisar verkar inte vara helt i fas med övriga bordets. Ungefär det samma undrar Ola och Niklas nu i pausen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Chipcount Table 1 (TV-table) Jeff Sharpe 11600 Niklas Öhman 78400 Andrew Black 36600 Ola Brandborn 73600 So sick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Heja, heja! Så vilka möter upp våra hjältar på Sergels Torg imorgon? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts