gdaily Postad 2 Juni , 2006 Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 Fattar inte varför inte proffsen bojkottar skiten. Det var ju en hel del proffs som just bojkottade "skiten", (ex hela Martinspokergönget, och Bengt Sonnert var inte heller med på proffsuttagningen, om han inte blev inbjuden eller ej vet jag inte), såpass många så proffskvalet bler urvattnat av icke-proffs som var med mest som utfyllnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 2 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 Hur var det förra säsongen med proffs och sånt? Blev dom bara inbjudna eller var det uttagning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim G Postad 2 Juni , 2006 Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 Fattar inte varför inte proffsen bojkottar skiten. Det var ju en hel del proffs som just bojkottade "skiten", (ex hela Martinspokergönget, och Bengt Sonnert var inte heller med på proffsuttagningen, om han inte blev inbjuden eller ej vet jag inte), såpass många så proffskvalet bler urvattnat av icke-proffs som var med mest som utfyllnad. Bengt var inbjuden till "skiten" som programmet nu populärt heter på detta forum. Varför han inte deltog vete katten... Sedan var det "blandat bandat" när det gäller andras inbjudningar och OSA... Tyvärr så stämmer det som Ola mycket riktigt påpekar när det gäller det s.k. proffskvalet. Det florerade tydligen bekanta till chefer runt borden och då blir det en märklig touch på det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 2 Juni , 2006 Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 Jag sticker ut hakan lite och säger att jag tycker Swartling gör ett rätt bra jobb. Han kan poker (tror han har ett par vinster på Cosmopols turneringar under bältet, bla en månadsfinal) och Glimne är ju Glimne. Jämför med tomtarna på Bet24s Nordic Poker King så har ni rätt stora skillnader. Bet24 exempel. Blinds 1500/3000. 3 spelare kvar med runt 15k kvar var. Knappen får QJs och ställer. Sb hittar AK och synar och bb lägger. Kommentatorerna säger "Jag tycker gott han bara kunde ha synat med QJs. Det är ingen jättestark hand om han blir synad och varför riskera hela stacken" *LOL* ja det är ett synnreligen uselt program. de sitter ju och hånar spelarna istället för att förklara för titarna hur de borde spelat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 de sitter ju och hånar spelarna A) spelarna som lirar är vanligen riktiga tomtar, skulle vilja se ken eller ola kommentera många av spelen utan att falla in i samma typ av hånande... (eller värre) B) Att de iaf vågar att kommentera spelet gör programmet bättre än pokermiljonen, de talar iaf om vad de tycker om de olika spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Någon som såg det med mohammed och han david och denise, jäkla roligt att dem tyckte denise synade fel när hon hade 4 tusen kvar och potten 35 tusen och denise har 75o med en klöver och bordet K84 i klöver och dem tyckte hon gjorde åt helvete fel att syna (hennes övriga spel lämnade ju förvisso ngt övrigt att önska i den handen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 ...Lite torrolig och bra analyser. Vadå bra analyser? Allt han säger är typ "oj oj oj nu är han ute på riktigt djupt vatten" eller "ja det var otur att hans K8 blev slagen av AA". Det är pinsamt att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Jäkligt tråkigt att läsa detta ständiga hackande på Glimne på Pokerforum. Jag tycker han är oerhört behaglig att lyssna på. Lite torrolig och bra analyser. Antagligen är du väl ironisk, men om inte: har du något exempel på en bra analys? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Jäkligt tråkigt att läsa detta ständiga hackande på Glimne på Pokerforum. Jag tycker han är oerhört behaglig att lyssna på. Lite torrolig och bra analyser. Antagligen är du väl ironisk, men om inte: har du något exempel på en bra analys? Typ "Han bettar på floppen, det kan ju innebära mycket t ex att han har ett set och då är de bäst att slänga i ett tidigt skede!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
viriri Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Swartlings kläder är ju intressanta.... Haha minst sagt. Såg du den blåa scarfen + randig tröjja + kavaj? Det ända jag gillat med pokermiljonen såhär långt har varit glimnes citat när en spelare blev bustad när han bluffade "Där tog han honom med kalsongerna i knävecket" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Det är två usla programledrare i ett fö uselt program. Glimne däremot kan ha sina stunder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 HOHO igen ! FINALDAGS , ser fram emot det lite nu när det kanske bli LITE bättre poker då alla som är med har tagit sig vidare.. Tror på psykologen, vad tycker och tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Med tanke på att psykologen = psykologas här på forumet (tror jag) så är det klart vi hejjar på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Han heter inte psykologen? Det namnet har jag sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Han heter inte psykologen? Det namnet har jag sett.. Det finns två här, både psykologEN och psykologAS... jag är osäker på vem som är vem. Oavsett, heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leif Klingemo Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Klar jag hejar på psykoglogen, han kommer ju från mina gamla hemtrakter och spela kunde han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 9 Juni , 2006 Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 Rosa byxor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Juni , 2006 Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 Rosa byxor Jag såg totalt en hand, då lyckades "rosa byxor" säga att den ena spelaren (med T 9 ) hade nio outs på turn med brädan x x Q K när motståndaren hade 7 7 ... jag får det till ungefär det dubbla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 11 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 Vår psykolog vann iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 11 Juni , 2006 Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 David har JJ. Floppen kommer 245 typ.SWARTLING: Det där är en riktig DRÖMFLOPP för David. Är inte det bara en bra flopp? Drömfloppen hade väl varit JJx Det är väl en mardrömsflopp det där, lätt att överspela. 289 eller nåt hade känts bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 29 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,849582,00.html roligare kändisar nästa säson iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts