Gå till innehåll

FullTiltPoker.com - 100% max $600


strutter

Recommended Posts

Är helt ok, men det finns som sagt enklare. Pengarna får du utbetalade i 20$ portioner. De dyker upp lite då och då, och jag spelar på 0.5/1 NL och 1/2 NL borden.

 

Den stora fördelen är det usla motståndet. Det gör bonusen till mer fördelaktig än de du hittar på B2B nätverket. Spela tight och full tilt blir till en liten guldgruva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

For each dollar raked from a pot, every player who was dealt cards for that hand will earn one point. You can earn partial points if less than one dollar is raked, and you can earn up to three points per hand.

 

Each point is worth $.06, so you can earn up to $18 per hundred hands.

 

Så hundra händer lika med $6. Så det behövs 60,000 händer för $600 i bonus. Verkar lite väl jobbig enligt mig.

 

Men capen ligger ju på $3 i rake. Så 3 poäng per hand om den capas. Spelar du högt t.ex 2/4 NL så kan den nog gå. Dividera det där med 3 så är det väl 20,000 händer. Som är fortfarande FÖR mycket. Det finns bättre bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Någon som vet om man kan använda poängen till att spela turneringar för eller minskar hur mkt man clearat på bonusen då?

 

Du kan spela typ omöjliga turneringar...

Typ betala massa poäng för att spela en turnering med typ tusen deltagare där vinnaren vinner en 26 dollars entry till en turnering... typ 5000 guarantee.

 

Eller en annan för ännu mer poäng med ännu fler deltagare för en 75 dollars entry...

 

Helt onödigt helt enkelt...

 

Minskar inte hur mycket du clearat bonusen ifs så vitt jag vet... Det är olika poäng är ja rätt säker på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har hört att john juanda och Phil Ivey mfl kommer ner och spelar på de lägre nivåerna också. Skulle vara mäktigt att säga att man spelat mot Lederer eller Ivey

 

Händer typ aldrig men...

Hade inget å göra en dag för typ ett år sen å var bakis så jag regga mig för en SnG typ 20dollars lr nåt å skulle slaska lite tänkte jag... Sist in på bordet kommer Ivey...

:shock:

 

Man skärpte till sig iaf

Sluta me att jag torska Heads-Up mot honom :twisted:

 

Antar att chansen att vinna en hög vinst på triss är större men det händer iaf... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...