PxT Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Jag åkte som 84:a, 72 fick pengar. Jag kämpade mig upp till lite drygt 16 000 med bla AA mot KJo. Ett tag senare fick jag A4s på CO och ställde, knappen hade hittat AKo som stod...handen efter fick jag KQo och ställde, syn av 33 som stod. Citera
joggystyle Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 där åkte man två placeringar före bubblan, fick inte ett högt kort på hela perioden så det va tungt... hade kunnat folda mig ITM men valde att försöka gå långt istället. Citera
emilio_barzini Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Alltså allvarligt! 23 spelare kvar 10k/20k i blinds leader har 194k, under 10bb alltså avarage knappt 4bb Ska det vara så? Låter som ett finalbord typ, inte när det är 3 bord kvar.... Synd på bubblan joggy.. Citera
emilio_barzini Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Grymt spel Fysikern! Gillar handen där du bluffar bort BB när du är i SB och en ultralowstack har gått in. BB kan ju inte syna där om han inte har en grym hand. Hoppas du vinner! Citera
PxT Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Han kom sjua och fick runt 2500€ om jag inte minns fel. Citera
joggystyle Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Alla dessa jävla tomtar, fick in hela stacken mot ett stegdrag men istället för chipleader så åkte man ut innan pengarna Citera
Alexei Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Spelade minst ganska bra 99,9% av händer. Men det räcker att man spelar sjukt dåligt en hand. Flera synar, har KQ på button och synar också. Floppen ger absolut inget för mig, men ändå börjar jag leka och innan jag hinner tänka vad jag gör, lyckas jag spela mig all-in. Åkte ut som 21 eller 22. Citera
joggystyle Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 7 av 24 nu, tror att jag tar hem det här ikväll! Citera
joggystyle Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 2 av 10 på Finalbordet...klonkade en stege på rivern och vann en stor pott nyss! Citera
joggystyle Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 en riktig monsterklonk precis, va all in med 88 (på grund av ett idiot spel) mot två par men klonkar på rivern...leder stort nu! Citera
joggystyle Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Vann idag igen men idag va jag inte värdig vinnare, spelade relativt dåligt men hade grymt mycke flyt...men det är också endel av pokern så... tack alla som stöttade mig i chatten! =) Citera
jackbalsam Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Gör du nåt annat än att spela den här turneringen joggystyle? Skulle iofs jag också göra om jag vann lika ofta som du verkar göra. Citera
joggystyle Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 hehe jo jag lirar den relativt ofta. den senaste veckan har jag 2 vinster och en andra plats =) Citera
Skumdum Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 kom 9:a i 1500 guaran nu.. åkte med JK från knappen mot TA på sb, jag träffar på floppen, han klonkar på river.. Unibet är bra på att rivera. Citera
PxT Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Lycka till alla PF:are som lirar idag. Själv har jag hamnat vid samma bord som Ector. Citera
Skumdum Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 lycka till. själv ligger jag 18 av 75 just nu. EDIT: finns det nån stoppknapp på joggystyle? verkar bli att jogga hem en seger till. Citera
joggystyle Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Flyter på fint idag, började med att syna ett jättebett med mitten par och dålig kicker, han hade J högt. Slöspelade KK och fick en stack. Har hunnit med å träffa tre set redan. Men gjorde precis bort mig och skulle bluffa en callingstation men har iallafall 11500 kvar Lycka till allihopa! Citera
PxT Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Detta ser inte bra ut, 1860 i paus. Fick göra rebuy tidigt när jag hade 88 i BB. En kille hade miniraisat från mittenpos och floppen kommer 9-hög, jag synar pottbet både på flopp och turn och ställer själv in på river när brädan fortfarande är 9-hög och bordet dessutom är parat med sjuor och det finns chans till eventuella stegar. Han blixtsynar med 93s och vinner en stor pott. Citera
joggystyle Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 fan va jag är het, har höjt in i snubben till vänster om mig varje gång han har haft BB och han har blivit mer å mer frustrerad... fick 66 i SB höjjer som vanligt och han ställer in med Q8 och jag träffar set som vanligt... 4 av 5 idag helt sjukt! Citera
Skanke Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Nu flyter det på skapligt sitter vid samma bord som PxT och har en dåre till vänster... Citera
Skumdum Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Nu flyter det på skapligt sitter vid samma bord som PxT och har en dåre till vänster... vare du, din jävel, som slog ut mig ur fixeden.. Citera
Skanke Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Nu flyter det på skapligt sitter vid samma bord som PxT och har en dåre till vänster... vare du, din jävel, som slog ut mig ur fixeden.. När jag satte hålstegen eller Citera
Skumdum Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Nu flyter det på skapligt sitter vid samma bord som PxT och har en dåre till vänster... vare du, din jävel, som slog ut mig ur fixeden.. När jag satte hålstegen eller hehe precis.. fast det är ju fixed. jag fattar ingenting av det, höll på att surfa in på min rebuy men det var jag inte värd ändå Citera
joggystyle Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 vafan, har fått en idiot vid mitt bord som redan nu tar exakt 30sekunder varje jävla gång Citera
Recommended Posts